1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ
У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ
НАКАЗ
02.06.2023 № 34-од
Про затвердження Порядку роботи телефонного зв'язку "Гарячої лінії" Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг
Відповідно до статті 5 Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", Інструкції з діловодства за зверненнями громадян у Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, затвердженої наказом Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 19 травня 2023 року № 32-од, з метою підвищення ефективності роботи Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, зі зверненнями громадян, об'єктивного і своєчасного їх розгляду згідно з вимогами законодавства
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок роботи телефонного зв'язку "Гарячої лінії" Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, що додається.
2. Управлінню адміністративної діяльності забезпечити організацію та координацію роботи телефонного зв'язку "Гарячої лінії" Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.
3. Управлінню комунікацій забезпечити оприлюднення цього наказу на офіційному вебсайті Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Голова НКРЕКП Костянтин УЩАПОВСЬКИЙ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ НКРЕКП
02.06.2023 № 34-од
ПОРЯДОК
роботи телефонного зв'язку "Гарячої лінії" Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг
1. Цей Порядок визначає організацію роботи телефонного зв'язку "Гарячої лінії" Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі - НКРЕКП), механізм прийому, реєстрації, розгляду та надання відповідей на звернення, що надходять засобами телефонного зв'язку, та графік його роботи.
2. Посадові особи НКРЕКП, які забезпечують роботу телефонного зв'язку "Гарячої лінії", у своїй діяльності керуються Конституцією України, Законом України "Про звернення громадян", Указом Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян у Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, затвердженою наказом НКРЕКП від 19 травня 2023 року № 32-од, іншими нормативно-правовими актами та цим Порядком.
3. Організацію роботи телефонного зв'язку "Гарячої лінії" забезпечує Управління адміністративної діяльності НКРЕКП.
4. Телефонний зв'язок "Гарячої лінії" НКРЕКП працює в адміністративній будівлі НКРЕКП за адресою: вул. Сім'ї Бродських, буд. 19, м. Київ, щодня (крім вихідних, неробочих та святкових днів) за номером телефону: (044) 207-19-31, згідно із графіком, що додається.
5. Графік роботи телефонного зв'язку "Гарячої лінії" НКРЕКП розробляє Управління адміністративної діяльності.
6. У роботі телефонного зв'язку "Гарячої лінії" НКРЕКП (за потреби) беруть участь працівники структурних підрозділів НКРЕКП згідно зі списком, затвердженим наказом НКРЕКП від 06 березня 2023 року № 24/1-а "Про затвердження Переліку працівників Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, які будуть додатково виконувати функції з прийняття та опрацювання усних звернень громадян, що надходять через телефонний зв'язок "Гарячої лінії" (далі - працівники СП НКРЕКП).
7. Інформація щодо роботи телефонного зв'язку "Гарячої лінії" НКРЕКП розміщується на офіційному вебсайті НКРЕКП.
8. Основною метою функціонування телефонного зв'язку "Гарячої лінії" НКРЕКП є прийняття, реєстрація та облік звернень громадян (пропозицій, заяв, скарг).
9. Заявник при зверненні на телефонний зв'язок "Гарячої лінії" НКРЕКП повідомляє:
прізвище, ім'я (за бажанням по батькові);
номер контактного телефону;

................
Перейти до повного тексту