1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЛИСТ
15.02.2017 N 3124/6/99-99-10-02-15
Про надання інформації
Державна фіскальна служба України розглянула лист (далі - Товариство) від 10.01.2017 р. б/н (вх. ДФС N 855/6 від 16.01.2017 р.) про надання роз'яснення з питань, пов'язаних із застосуванням норм податкового законодавства, у зв’язку із прийняттям Закону України від 03 листопада 2016 року N 1726-VIII "Про внесення змін до Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" щодо лібералізації системи державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" (далі - Закон N 1726) та, керуючись статтею 52 Податкового кодексу України (далі - Кодекс), повідомляє.
Щодо питання 1, зазначеного у листі Товариства, стосовно питань, які з'ясовуються органами ДФС при проведенні позапланових перевірок, повідомляємо, що обов’язкове забезпечення дотримання органами ДФС вимог частини першої статті 6 Закону України від 05 квітня 2007 року N 877-V "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" (далі - Закон N 877) не передбачено частиною п'ятою статті 2 Закону N 877.
Щодо питання 2 стосовно зазначення у направленнях на перевірку складу посадових осіб, які проводять перевірку, повідомляємо, що частиною п'ятою статті 2 Закону N 877 передбачено обов’язкове забезпечення дотримання органами ДФС частини третьої статті 7 Закону N 877 з урахуванням особливостей, визначених Кодексом.
Пунктом 81.1 статті 81 Кодексу передбачено обов’язкове зазначення в направленні на проведення перевірок посад та прізвищ посадових (службових) осіб органів ДФС, які проводитимуть перевірку.
При цьому, відповідно до Кодексу, пред'явлення зазначених документів, оформлених з порушенням встановлених цим Кодексом вимог, є підставою для недопуску платником податків посадових (службових) осіб контролюючого орану до проведення перевірок.
Щодо питання 3 (стосовно строку проведення перевірок) повідомляємо, що оскільки строки здійснення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю), передбачені частиною п'ятою статі 5 (для планових заходів) та частиною четвертою статті 6 (для позапланових заходів) Закону N 877, обов’язкове забезпечення дотримання яких органами ДФС не встановлено частиною п'ятою статті 2 Закону N 877, планові та позапланові перевірки здійснюються у строки, визначені Кодексом.
Щодо питання 4 (стосовно консультативної підтримки суб'єктів господарювання) повідомляємо, що загальний порядок та умови отримання податкової консультації встановлено статтею 52 Кодексу.

................
Перейти до повного тексту