- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
ДФС
Лист
03.03.2017 № 4451/6/99-99-14-03-03-15 |
Про розгляд листа
Державна фіскальна служба України розглянула лист про надання індивідуальної податкової консультації відповідно до статті
52 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) щодо використання документів, створених в електронному вигляді, та повідомляє.
Згідно з пунктом 44.1 статті
44 Кодексу для цілей оподаткування платники податків зобов’язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов’язаних з визначенням об’єктів оподаткування та/або податкових зобов’язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов’язаних з обчисленням та сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.
Також пунктом 6.4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого
наказом Міністерства фінансів України від 24.05.1995 № 88, передбачено, що первинні документи, облікові регістри та бухгалтерська звітність, створені у формі електронного документа, повинні зберігатися на електронних носіях інформації у формі, що дає змогу перевірити їх цілісність на цих носіях, та протягом строку, що не повинен бути меншим від строку, встановленого для відповідних документів на папері.
Статтею
1 Закону України від 23 травня 2003 року № 852-IV "Про електронний цифровий підпис" визначено, що електронний цифровий підпис є різновидом електронного підпису, отриманого за результатом криптографічного перетворення набору електронних даних, який додається до цього набору або логічно з ним поєднується і дає змогу підтвердити його цілісність та ідентифікувати підписувача.
Отже, електронний документ, який складено відповідно до вимог чинного законодавства та який містить усі необхідні реквізити, має таку ж юридичну силу, як і документ, складений у паперовому вигляді.
................Перейти до повного тексту