1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


ДФС
Лист
06.02.2017 № 2104/6/99-99-15-03-02-15
Про розгляд листа
Державна фіскальна служба України розглянула лист платника щодо права на включення до податкового кредиту сум ПДВ, сплачених офіційним дистриб’ютором покупцю продукції у складі винагороди (мотиваційних та стимулюючих виплат) за досягнення відповідних показників, спрямованих на стимулювання збуту продукції, та, керуючись статтею 52 Податкового кодексу України (далі – Кодекс), повідомляє.
Як зазначено у листі, підприємство є офіційним дистриб’ютором продукції та здійснює постачання такої продукції суб’єктам господарювання (далі – покупцям) для подальшої реалізації кінцевому споживачу. При цьому підприємство за досягнення відповідних показників (точність закупівельних прогнозів, дотримання асортименту товарів, тощо), спрямованих на стимулювання збуту продукції, сплачує покупцям винагороду (мотиваційні та стимулюючі виплати).
Згідно з підпунктом 14.1.108 пункту 14.1 статті 14 Кодексу маркетингові послуги (маркетинг) – послуги, що забезпечують функціонування діяльності платника податків у сфері вивчання ринку, стимулювання збуту продукції (робіт, послуг), політики цін, організації та управлінні руху продукції (робіт, послуг) до споживача та післяпродажного обслуговування споживача в межах господарської діяльності такого платника податків.
Одним із методів, які використовуються постачальниками для просування товарів на ринку, є сплата мотиваційних та стимулюючих виплат (премій, бонусів, інших заохочень) на користь суб’єктів господарювання, які придбавають товари у постачальника та здійснюють їх збут, що є винагородою за досягнення певних економічних показників такими суб’єктами господарювання у межах своєї основної діяльності та сприяють пожвавленню збуту товарів постачальника, стимулюють просування товарів у каналах дистрибуції.
Оскільки мотиваційні та стимулюючі виплати (премії, бонуси, інші заохочення), які сплачуються офіційним дистриб’ютором покупцям, зокрема, за точність закупівельних прогнозів, виконання узгодженого плану закупівель, дотримання асортименту товарів, спрямовуються на стимулювання збуту продукції, такі виплати визначаються як оплата маркетингових послуг.

................
Перейти до повного тексту