- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Індивідуальна податкова консультація
ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ІНДИВІДУАЛЬНА ПОДАТКОВА КОНСУЛЬТАЦІЯ
15.05.2019 N 2172/6/99-99-12-02-01-15/ІПК |
Державна фіскальна служба України розглянула лист Товариства щодо підтвердження своєчасної реєстрації податкової накладної у разі відсутності квитанції про її прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації такої податкової накладної, з урахуванням фактично викладених обставин та документів, наданих до запиту, та права на віднесення покупцем сум податку на додану вартість (далі - ПДВ) до податкового кредиту на підставі такої податкової накладної, та, керуючись статтею
52 Податкового кодексуУкраїни (далі - Кодекс), повідомляє.
Відповідно до пункту 201.10 статті
201 Кодексу при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку - продавець товарів/послуг зобов'язаний в установлені терміни скласти податкову накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) та надати покупцю за його вимогою.
Підтвердженням продавцю про прийняття його податкової накладної та/або розрахунку коригування до ЄРПН є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Датою та часом надання податкової накладної та/або розрахунку коригування в електронному вигляді до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову і митну політику, є дата та час, зафіксовані у квитанції.
Якщо протягом операційного дня не надіслано квитанції про прийняття або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування, така податкова накладна вважається зареєстрованою в ЄРПН.
Згідно з пунктом 5 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого
постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 р. N 1246(далі - Порядок N 1246), податкова накладна та/або розрахунок коригування приймаються до ЄРПН у разі дотримання вимог, установлених підпунктом 192.1 статті 192, пунктами 200.3, 200.9 статті
200 та пунктами 201.1, 201.10 і 201.16 статті
201 Кодексу, а також з урахуванням вимог законів щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку.
Відповідно до пункту 12
Порядку N 1246 після надходження податкової накладної та/або розрахунку коригування до ДФС в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки, зокрема:
відповідності податкової накладної та/або розрахунку коригування затвердженому формату (стандарту);
чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку таких податкової накладної та/або розрахунку коригування;
дотримання вимог, установлених пунктом 192.1 статті
192 та пункту 201.10 ст.
201 Кодексу;
наявності помилок під час заповнення обов'язкових реквізитів відповідно до пункту 201.1 статті.
201 Кодексу;
наявності суми ПДВ відповідно до пунктів 200-1.3 і 200-1.9 статті
2001 Кодексу (для податкових накладних та/або розрахунків коригування, що реєструються після 1 липня 2015 року);
факту реєстрації/зупинення реєстрації/відмови в реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування з такими ж реквізитами;
наявності підстав для зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування.
................Перейти до повного тексту