- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
ГУ ДФС у м. Києві
Лист
30.01.2017 № 1924/10/26-15-12-01-18 |
Головне управління ДФС у м. Києві розглянуло лист ТОВ щодо порядку оформлення податкових накладних та в межах своїх повноважень повідомляє наступне.
Відповідно до п.201.1 ст.
201 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами і доповненнями (далі - Кодекс) на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений Кодексом термін..
У податковій накладній зазначається в окремому рядку такій обов'язковий реквізити, зокрема:
- код товару згідно з УКТ ЗЕД, для послуг - код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг; платники податків, крім випадків постачання підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України, мають право зазначати код товару згідно з УКТ ЗЕД або код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг неповністю, але не менше ніж чотири перших цифри відповідного коду.
Отже, для підакцизних та імпортних товарів / послуг платники податків мають право зазначати код товару згідно з УКТ ЗЕД згідно з Державним класифікатором продукції повністю.
Тобто, питання щодо визначення коду послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг не належить до повноважень ГУ ДФС у м. Києві.
................Перейти до повного тексту