1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЛИСТ
07.09.2015 № 18993/6/99-99-10-01-07-25
Рішення про результати розгляду скарги
ДФС розглянула скаргу АТ "Банк" (далі - Скаржник) щодо скасування рішення про застосування штрафних санкцій за несплату, неповну або несвоєчасну сплату суми єдиного внеску одночасно з видачею сум виплат, на які нараховується єдиний внесок (авансових платежів), від 29.07.2015 р., рішення про застосування штрафних санкцій за порушення вимог, передбачених ч. 2 ст. 24 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування", від 29.07.2015 р. Міжрегіонального головного управління ДФС - Центрального офісу з обслуговування великих платників і встановила таке.
При розгляді скарги до уваги взяті копії документів: рішення про застосування штрафних санкцій за несплату, неповну або несвоєчасну сплату суми єдиного внеску одночасно з видачею сум виплат, на які нараховується єдиний внесок (авансових платежів), від 29.07.2015 р., рішення про застосування штрафних санкцій за порушення вимог, передбачених ч. 2 ст. 24 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування", від 29.07.2015 р., винесених заступником начальника Міжрегіонального головного управління ДФС - Центрального офісу з обслуговування великих платників, акта позапланової виїзної перевірки від 09.07.2015 р., інших документів, долучених до матеріалів справи.
Не погоджуючись з винесеним рішенням про застосування штрафних санкцій за несплату, неповну або несвоєчасну сплату суми єдиного внеску одночасно з видачею сум виплат, на які нараховується єдиний внесок (авансових платежів), від 29.07.2015 р., рішенням про застосування штрафних санкцій за порушення вимог, передбачених ч. 2 ст. 24 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування", від 29.07.2015 р., Скаржник подав скаргу до Державної фіскальної служби України, в якій просить скасувати вищезазначені рішення як такі, що суперечать вимогам чинного законодавства.
Відповідно до Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування", який набрав чинності з 01.01.2011 р., зі змінами та доповненнями (далі - Закон N 2464), визначаються правові та організаційні засади забезпечення збору та обліку єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, умови та порядок його нарахування і сплати та повноваження органу, що здійснює його збір та ведення обліку.
Частиною 1 ст. 4 Закону N 2464 визначено, що платниками єдиного внеску є роботодавці, зокрема підприємства, установи та організації, інші юридичні особи, утворені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного з фізичною особою - підприємцем, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності, відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців), у тому числі філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ і організацій, інших юридичних осіб, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами.
Відповідно до зазначених норм Скаржник є платником єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.
Згідно з п. 1 ч. 2 ст. 6 Закону N 2464 платник єдиного внеску зобов'язаний своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок.

................
Перейти до повного тексту