1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Індивідуальна податкова консультація


ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ІНДИВІДУАЛЬНА ПОДАТКОВА КОНСУЛЬТАЦІЯ
10.08.2017 N 1564/6/99-99-15-03-02-15/ІПК
Про оподаткування ПДВ
Державна фіскальна служба України розглянула звернення платника щодо права на включення до податкового кредиту сум ПДВ, сплачених підприємством покупцю продукції у складі винагороди (мотиваційних бонусів) за досягнення відповідних показників, спрямованих на стимулювання збуту продукції, та, керуючись статтею 52 Податкового кодексу України (далі - ПКУ), повідомляє.
Як зазначено у зверненні, підприємство є виробником фруктових наповнювачів, які використовуються у харчовій промисловості та здійснює постачання такої продукції суб'єктам господарювання (далі - покупцям) для подальшої реалізації кінцевому споживачу. При цьому підприємство за досягнення відповідних показників (досягнення планових показників закупки продукції, вивчення попиту на продукцію, повноту та своєчасність розрахунків, тощо), спрямованих на стимулювання збуту продукції, сплачує покупцям винагороду (мотиваційні бонуси).
Згідно з підпунктом 14.1.108 пункту 14.1 статті 14 ПКУ маркетингові послуги (маркетинг) - послуги, що забезпечують функціонування діяльності платника податків у сфері вивчання ринку, стимулювання збуту продукції (робіт, послуг), політики цін, організації та управлінні руху продукції (робіт, послуг) до споживача та післяпродажного обслуговування споживача в межах господарської діяльності такого платника податків.
Одним із методів, які використовуються постачальниками для просування товарів на ринку, є сплата винагороди (мотиваційних бонусів, інших заохочень) на користь суб'єктів господарювання, які придбавають товари у постачальника та здійснюють їх збут, що є винагородою за досягнення певних економічних показників такими суб'єктами господарювання у межах своєї основної діяльності та сприяють пожвавленню збуту товарів постачальника, стимулюють просування товарів у каналах дистрибуції.
Оскільки мотиваційні та стимулюючі виплати (бонуси, інші заохочення), які сплачуються підприємством покупцям, зокрема, за досягнення планових показників закупки продукції, вивчення попиту на продукцію, повноту та своєчасність розрахунків, тощо, спрямовуються на стимулювання збуту продукції, такі виплати визначаються як оплата маркетингових послуг.

................
Перейти до повного тексту