1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Індивідуальна податкова консультація


ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ІНДИВІДУАЛЬНА ПОДАТКОВА КОНСУЛЬТАЦІЯ
07.08.2017 N 1509/6/99-99-08-02-01-15/ІПК
Про подання податкових документів
Державна фіскальна служба України розглянула звернення про надання роз’яснення щодо подання податкових документів та керуючись статтею 52 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) повідомляє.
Подання електронних документів засобами телекомунікаційного зв’язку до контролюючих органів здійснюється відповідно до вимог Кодексу з урахуванням Законів України від 22 травня 2003 року N851-IV "Про електронні документи та електронний документообіг" (зі змінами), від 22 травня 2003 року N 852-IV "Про електронний цифровий підпис".
Відповідно пункту 49.4 статті 49 Кодексу платники податків, що належать до великих та середніх підприємств, подають податкові декларації контролюючому органу в електронній формі з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису.
Податкова звітність з податку на додану вартість подається в електронній формі контролюючому органу всіма платниками цього податку з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису.
Відповідно до абзацу третього пункту 49.4 статті 49 Кодексу у разі припинення договору про визнання електронних документів з підстав, визначених законом, платник податків має право до складення нового Договору подавати податкову звітність у спосіб, визначений підпунктами "а" і "б" пункту 49.3 цієї статті.
Платники податків для формування електронних документів самостійно на власний розсуд можуть обрати будь-яке програмне забезпечення, яке формує вихідний файл відповідно до затвердженого формату (стандарту).
У рубриці "Електронна звітність" на офіційному веб-порталі ДФС розміщено Спеціалізоване клієнтське програмне забезпечення для формування та подання звітності до "Єдиного вікна подання електронної звітності" (sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist/).
Також повідомляємо, що ДФС забезпечується функціонування "Електронного кабінету платника" (далі - ЕКП), за допомогою якого можливо сформувати та надіслати до органів ДФС електронні документи з використанням електронно- цифрового підпису (далі - ЕЦП) будьякого Акредитованого центру сертифікації ключів (далі - АЦСК).
Реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування у Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) здійснюється відповідно до вимог Кодексу та Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року N 1246 (зі змінами).

................
Перейти до повного тексту