- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Індивідуальна податкова консультація
ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ІНДИВІДУАЛЬНА ПОДАТКОВА КОНСУЛЬТАЦІЯ
07.08.2017 N 1514/6/99-99-15-02-02-15/ІПК |
Державна фіскальна служба України розглянула листи щодо переліку первинних документів, необхідних для підтвердження у податковому обліку отримання маркетингових послуг та операцій з реалізації (одержання) товару та, керуючись ст.
52 Податкового кодексу України (далі - Кодекс), повідомляє.
Відповідно до пп. 14.1.108 п. 14.1 ст.
14 Кодексу маркетингові послуги (маркетинг) - послуги, що забезпечують функціонування діяльності платника податків у сфері вивчання ринку, стимулювання збуту продукції (робіт, послуг), політики цін, організації та управлінні руху продукції (робіт, послуг) до споживача та післяпродажного обслуговування споживача в межах господарської діяльності такого платника податків. До маркетингових послуг належать, у тому числі: послуги з розміщення продукції платника податку в місцях продажу, послуги з вивчення, дослідження та аналізу споживчого попиту, внесення продукції (робіт, послуг) платника податку до інформаційних баз продажу, послуги зі збору та розповсюдження інформації про продукцію (роботи, послуги).
Щодо первинних документів, які підтверджують операції з отримання маркетингових послуг та реалізації (одержання) товару, то відповідно до п. 44.1 ст.
44 Кодексу для цілей оподаткування платники податків зобов’язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов’язаних з визначенням об’єктів оподаткування та/або податкових зобов’язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.
................Перейти до повного тексту