1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Індивідуальна податкова консультація


ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ІНДИВІДУАЛЬНА ПОДАТКОВА КОНСУЛЬТАЦІЯ
12.06.2017 N 591/6/99-99-14-05-01-15/ІПК
Державна фіскальна служба України розглянула запит щодо надання податкової консультації та в порядку статті 52 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) повідомляє.
Відповідно до звернення здійснює діяльність із застосуванням реєстратора розрахункових операцій (далі - РРО).
Які дії має виконати суб’єкт господарювання у разі виходу з ладу реєстратора розрахункових операцій (далі - РРО) та як заповнювати книгу обліку розрахункових операцій (далі - КОРО) у разі використання розрахункових квитанцій (далі - РК)?
Пунктом 14 ст. 3 Закону України від 06 липня 1995 року N 265/95-ВР "Про застосування РРО у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг" (далі - Закон N 265) визначено, що суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції у готівковій та/або безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, зобов’язані вводити в експлуатацію, проводити технічне обслуговування без порушення раніше здійсненого належним чином опломбування РРО, ремонтувати РРО через центри сервісного обслуговування (далі - ЦСО) у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Зазначаємо, що ЦСО - це суб’єкт господарювання, який за договором з постачальником надає послуги щодо введення в експлуатацію, технічного обслуговування, гарантійного і післягарантійного ремонту РРО.
Щодо дій власника РРО.
У разі виходу з ладу РРО суб’єкт господарювання зобов’язаний діяти відповідно до п. 4 розділу III Порядку реєстрації та застосування РРО, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 р. N 547 ( зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05.07.2016 р. за N 918/29048).
Зокрема суб’єкт господарювання, який використовує РРО для здійснення розрахункових операцій у готівковій та/або безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, зобов’язаний у разі виявлення несправностей РРО, а також пошкодження засобів контролю протягом робочого дня, коли виявлено несправності чи пошкодження, письмово або засобами електронного зв’язку в довільній формі повідомити ЦСО, а також протягом двох робочих днів після дня виявлення несправностей чи пошкодження письмово або засобами електронного зв’язку в довільній формі повідомити про це контролюючий орган, у якому суб'єкт господарювання зареєстрований як платник податків.
Пунктом 10 розділу III Порядку реєстрації та застосування РРО, визначено, що на період виходу з ладу РРО або у разі відключення електроенергії розрахункові операції проводяться з використанням КОРО та РК.
Пунктом 8 розділу 4 глави II Порядку реєстрації та ведення РК, КОРО, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2017 р. N 547 ( зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05.07.2016 р. за N 920/29050), визначено, що у разі роздрукування на РРО протягом робочого дня декількох фіскальних звітних чеків усі вони вклеюються у відповідну КОРО.
Записи у розділі 2 КОРО робляться за кожним фіскальним звітним чеком окремо.
Якщо фіскальний звітний чек містить дані про операції "службове внесення" та "службова видача" коштів, графи 3, 4 розділу 2 КОРО можна не заповнювати.

................
Перейти до повного тексту