1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ЗАКОРДОННИХ СПРАВ УКРАЇНИ
НАКАЗ
10.05.2017 № 193
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
31 травня 2017 р.
за № 682/30550
Про затвердження Методики розрахунку компенсації витрат працівникам дипломатичної установи на спожите пальне, технічне обслуговування, знос шин, паркування та проїзд платними шляхами під час використання власних легкових автомобілів у службових цілях та форми Звіту про використання власного легкового автомобіля у службових цілях
Відповідно до пункту 7 Порядку використання працівниками закордонних дипломатичних установ України власних легкових автомобілів у службових цілях , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04 листопада 2015 року № 901,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити такі, що додаються:
1) Методику розрахунку компенсації витрат працівникам дипломатичної установи на спожите пальне, технічне обслуговування, знос шин, паркування та проїзд платними шляхами під час використання власних легкових автомобілів у службових цілях;
2) форму Звіту про використання власного легкового автомобіля у службових цілях.
2. Керівникам закордонних дипломатичних установ України забезпечити неухильне та належне дотримання норм цього наказу.
3. Департаменту розвитку та забезпечення дипломатичної служби (Курмаз Л.П.) та Валютно-фінансовому департаменту (Ярош І.В.) забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03 жовтня 1992 року № 493 "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади".
4. Управлінню генерального секретаріату довести цей наказ до відома Державного секретаря, Першого заступника Міністра, заступника Міністра з питань європейської інтеграції, заступника Міністра, керівників структурних підрозділів апарату МЗС, представництв МЗС на території України та закордонних дипломатичних установ України.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на Державного секретаря Заяця А.І.
6. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування
Міністр П.А. Клімкін
ПОГОДЖЕНО:
Міністр фінансів України

О. Данилюк
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
закордонних справ України
10.05.2017 № 193
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
31 травня 2017 р.
за № 682/30550
МЕТОДИКА
розрахунку компенсації витрат працівникам дипломатичної установи на спожите пальне, технічне обслуговування, знос шин, паркування та проїзд платними шляхами під час використання власних легкових автомобілів у службових цілях
І. Загальні положення
1. Ця Методика визначає механізм компенсації витрат працівникам дипломатичної установи, направленим у довготермінове відрядження до закордонної дипломатичної установи України, на спожите пальне, технічне обслуговування, знос шин, паркування та проїзд платними шляхами під час використання власних легкових автомобілів у службових цілях в межах країни акредитації та країн, які є зоною відповідальності закордонної дипломатичної установи України (далі - ЗДУ).
2. Компенсація витрат на спожите пальне, технічне обслуговування, знос шин, паркування та проїзд платними шляхами під час використання власних легкових автомобілів у службових цілях (далі - витрати) ЗДУ здійснюється в межах затверджених кошторисних призначень.
3. Для розрахунку компенсації витрат використовуються тарифи на відшкодування технічного обслуговування та зносу шин, визначені пунктом 2 розділу ІІІ цієї Методики, а також затверджені наказом ЗДУ базові лінійні норми витрат пального та ціна пального за одиницю.
Базова лінійна норма витрат пального відповідає змішаному циклу використання пального на 100 км пробігу автомобіля відповідно до технічної документації або інформації офіційного дилера:
для бензинових, дизельних автомобілів та автомобілів, що працюють на зрідженому (скрапленому) нафтовому газі, - у літрах на 100 км пробігу (л/100 км);
для автомобілів, що працюють на стисненому природному газі, - у кубічних метрах на 100 км (м-3/100 км);
для автомобілів, що працюють на електроенергії, - у кіловатах на 100 км (кВт/100 км).
Ціна пального за одиницю встановлюється на підставі статистичних даних щодо середньої роздрібної ціни за одиницю пального в країні перебування за місяць, що передує місяцю підписання наказу ЗДУ, з урахуванням пільг щодо податків та зборів і переглядається у разі її 10-відсоткової зміни.
У разі відсутності таких даних ціна пального за одиницю встановлюється на підставі середньомісячної роздрібної ціни за пальне для службових автомобілів ЗДУ за місяць, що передує місяцю підписання наказу ЗДУ, з урахуванням пільг щодо податків та зборів і переглядається у разі її 10-відсоткової зміни.
Документи, на підставі яких визначено базову лінійну норму витрат пального та ціну пального за одиницю, є невід’ємним додатком до наказу ЗДУ.
4. У разі використання в країні перебування англійської системи мір для зручності розрахунків дозволяється використання цієї Методики з перерахунком метричної системи мір в англійську.
5. Ціна пального за одиницю, яка затверджується наказом ЗДУ в доларах США або валюті країни перебування, застосовується виключно для відшкодування витрат за пальне (природний газ, електроенергію).
6. Виплата компенсації витрат здійснюється в доларах США або валюті країни перебування. Для визначення суми компенсації витрат тариф відшкодування технічного обслуговування та зносу шин і вартість пального (природного газу, електроенергії) перераховуються за курсом, що діяв на останній день місяця, в якому здійснювалися службові поїздки, Європейського центрального банку - для країн Єврозони, національного банку країни перебування - для інших країн.
ІІ. Розрахунок витрат пального
1. Для розрахунку суми компенсації витрат за спожите пальне використовуються базова лінійна норма витрат пального з урахуванням коефіцієнта коригування, ціна пального за одиницю та відповідний кілометраж.
2. Базові лінійні норми витрат пального (природного газу, електроенергії) затверджуються залежно від марки та класу автомобіля відповідно до технічної документації власних легкових автомобілів:
для автомобілів з бензиновим двигуном - не вище ніж 8,4 л/100 км, що визначено для автомобіля середнього класу;
для автомобілів з дизельним двигуном - не вище ніж 8,0 л/100 км.
3. Коефіцієнти коригування, що застосовуються ЗДУ до базової лінійної норми витрат пального, визначено у додатку 1 до цієї Методики.
ІІІ. Розрахунок витрат на відшкодування технічного обслуговування та зносу шин
1. Тариф на відшкодування технічного обслуговування та зносу шин розроблено з урахуванням видатків на відшкодування зносу автомобільних шин, вартості необхідних для технічного обслуговування матеріалів та вартості робіт при проведенні технічного обслуговування. Розмір тарифу визначається з урахуванням рівня цін на послуги з технічного обслуговування і не залежить від марки, класу та технічних характеристик автомобілів.

................
Перейти до повного тексту