1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 24 червня 2016 р. № 393
Київ
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ № 366 від 13.05.2020 )
Про затвердження Порядку проведення службового розслідування Національним агентством з питань державної служби або його територіальними органами стосовно керівника державної служби в державному органі чи державного службовця вищого органу
Відповідно до частини сьомої статті 11 Закону України від 10 грудня 2015 р. № 889-VIII "Про державну службу" Кабінет Міністрів України
постановляє:
Затвердити Порядок проведення службового розслідування Національним агентством з питань державної служби або його територіальними органами стосовно керівника державної служби в державному органі чи державного службовця вищого органу, що додається.
Прем'єр-міністр України В.ГРОЙСМАН
Інд. 19
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 24 червня 2016 р. № 393
ПОРЯДОК
проведення службового розслідування Національним агентством з питань державної служби або його територіальними органами стосовно керівника державної служби в державному органі чи державного службовця вищого органу
1. Цей Порядок визначає процедуру проведення службового розслідування стосовно керівника державної служби в державному органі чи державного службовця вищого органу (далі - службове розслідування) Нацдержслужбою або її територіальним органом (далі - уповноважений орган) за фактом подання скарги державного службовця у разі порушення його прав, встановлених Законом України "Про державну службу" (далі - Закон), або створення перешкод у реалізації таких прав з метою перевірки фактів, зазначених у скарзі.
2. У цьому Порядку терміни "державний службовець", "керівник державної служби в державному органі", "суб'єкт призначення" вживаються у значенні, наведеному в Законі , а терміни "потенційний конфлікт інтересів", "реальний конфлікт інтересів" - у значенні, наведеному в Законі України "Про запобігання корупції" .
3. Дія цього Порядку не поширюється на осіб, зазначених у частині третій статті 3 Закону.
4. За фактом подання скарги державного службовця проводиться службове розслідування з підстав, передбачених пунктом 1 цього Порядку:
Нацдержслужбою - в державних органах, юрисдикція яких поширюється на всю територію України;
територіальним органом Нацдержслужби - в державних органах, юрисдикція яких поширюється на територію однієї або кількох областей, мм. Києва і Севастополя, одного або кількох районів, міст обласного значення.
5. Службове розслідування за фактом подання анонімної скарги не проводиться.
6. З метою перевірки фактів, зазначених у скарзі державного службовця, уповноважений орган може залучати до проведення службового розслідування відповідних фахівців, крім посадових осіб державного органу, що особисто заінтересовані в його результатах, а також посадових осіб прямо підпорядкованих керівникові державної служби в державному органі чи державному службовцеві вищого органу, що порушив права державного службовця, встановлені Законом, або створив перешкоди у реалізації таких прав.
7. Строк проведення службового розслідування становить не більш як один місяць.
У разі потреби (отримання відповіді від інших органів, відсутності з поважних причин керівника державної служби в державному органі чи державного службовця вищого органу, стосовно якого проводиться службове розслідування (далі - державний службовець, стосовно якого проводиться службове розслідування) зазначений строк може бути збільшений уповноваженим органом, але не більш як до двох місяців.
Строк проведення службового розслідування включає час вивчення, проведення аналізу та оцінювання матеріалів службового розслідування, підготовки та підписання висновку щодо його проведення.
Строк проведення службового розслідування не включає часу тимчасової втрати працездатності державним службовцем, стосовно якого проводиться службове розслідування, його перебування у відпустці або службовому відрядженні, відсутності з інших поважних причин, а також часу ознайомлення з висновком щодо проведення службового розслідування.
8. Уповноважений орган протягом трьох робочих днів з дати надходження скарги державного службовця приймає рішення про проведення службового розслідування або відмову в розгляді скарги.
У скарзі державного службовця повинно обов'язково зазначатися:
найменування та адреса уповноваженого органу, до якого подається скарга;
інформація про державного службовця:
- прізвище, ім'я та по батькові;
- найменування посади;
- зворотна адреса;
прізвище, ім'я та по батькові, найменування посади керівника державної служби в державному органі чи державного службовця вищого органу;
факти, що призвели до порушення прав державного службовця, встановлених Законом, керівником державної служби в державному органі чи державним службовцем вищого органу або створення перешкод у їх реалізації;
вимога про проведення службового розслідування;
наявні у державного службовця рішення, які приймалися за результатами розгляду його скарг (висновки щодо проведення службових розслідувань), або їх копії.
9. Уповноважений орган приймає рішення про відмову в розгляді скарги в разі, коли скарга подана з порушенням вимог, передбачених пунктом 8 цього Порядку.
Таке рішення доводиться до відома державного службовця уповноваженим органом у письмовій формі із зазначенням підстав, а також порядку оскарження рішення.
10. Рішення про проведення службового розслідування оформляється наказом уповноваженого органу, копія якого надсилається суб'єктові призначення особи, стосовно якої проводиться службове розслідування.
11. У наказі про проведення службового розслідування зазначається:
підстава для проведення службового розслідування;
предмет службового розслідування;
прізвище, ім'я та по батькові, найменування посади державного службовця, стосовно якого проводиться службове розслідування;
дата початку та закінчення службового розслідування;
склад комісії з проведення службового розслідування із зазначенням її голови.
12. Комісія з проведення службового розслідування утворюється у складі не менше трьох осіб.
Членам комісії забороняється розголошувати інформацію про проведення службового розслідування.
У разі коли службове розслідування стосується інформації з обмеженим доступом, таке розслідування проводиться з урахуванням положень Законів України "Про державну таємницю", "Про інформацію", "Про захист персональних даних" і "Про доступ до публічної інформації" за відповідними правилами діловодства.
Керівник уповноваженого органу або його заступник відповідно до розподілу обов'язків контролює роботу комісії з проведення службового розслідування.
13. Для проведення службового розслідування оформляється доручення у двох примірниках. Один примірник видається керівникові державної служби в державному органі, в якому проводиться службове розслідування, а другий залишається у членів комісії з проведення службового розслідування.
Доручення підписується керівником уповноваженого органу та скріплюється печаткою такого органу.
У дорученні зазначається дата видачі; найменування органу, який його видав; реквізити наказу; прізвище, ім'я та по батькові, найменування посади державного службовця, стосовно якого проводиться службове розслідування, предмет службового розслідування; дата початку та закінчення службового розслідування; прізвище та ініціали, найменування посади членів комісії з проведення службового розслідування.
14. Перед початком службового розслідування члени комісії з його проведення вручають під розписку керівникові державної служби в державному органі, в якому проводиться службове розслідування, а у разі його відсутності особі, яка виконує його обов'язки, доручення та копію наказу про проведення службового розслідування.
Керівник державної служби в державному органі, а у разі його відсутності особа, яка виконує його обов'язки, зобов'язані ознайомитися із дорученням та копією наказу про проведення службового розслідування і проставити на другому примірнику доручення підпис із зазначенням прізвища, ім'я та по батькові, найменування посади, дати і часу ознайомлення.
Керівник державної служби в державному органі, в якому працює державний службовець, стосовно якого проводиться службове розслідування, зобов'язаний забезпечити роботу комісії з його проведення (надавати за вимогою членів комісії інформацію та копії документів, а у разі потреби та можливості належне приміщення, необхідну техніку та витратні матеріали до неї, засоби зв'язку, транспортні засоби).
У разі відмови керівника державної служби в державному органі або особи, яка виконує його обов'язки, від ознайомлення з дорученням та копією наказу, відмови у допуску членів комісії з проведення службового розслідування до його проведення або не забезпечення роботи комісії члени комісії складають відповідний акт у двох примірниках та невідкладно доповідають про це керівникові уповноваженого органу з метою вжиття заходів до усунення перешкод для проведення службового розслідування.

................
Перейти до повного тексту