- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 24 лютого 2016 р. № 172 Київ |
Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 р. № 117 і від 1 жовтня 2014 р. № 518
Кабінет Міністрів України
постановляє:
Внести до постанов Кабінету Міністрів України
від 23 квітня 2014 р. № 117 "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" (Офіційний вісник України, 2014 p., № 34, ст. 916, № 76, ст. 2151, № 92, ст. 2653, ст. 2654, № 97, ст. 2782; 2015 р., № 55, ст. 1794, № 62, ст. 2032, № 94, ст. 3210, ст. 3220, № 96, ст. 3293, ст. 3294, № 98, ст. 3353, № 101, ст. 3479; 2016 р., № 1, ст. 8, № 9, ст. 412) і
від 1 жовтня 2014 р. № 518 "Деякі питання протезування та ортезування виробами підвищеної функціональності за технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, окремих категорій громадян, які брали участь в антитерористичній операції та/або забезпеченні її проведення і втратили функціональні можливості кінцівки або кінцівок" (Офіційний вісник України, 2014 p., № 82, ст. 2330; 2015 р., № 12, ст. 314, № 55, ст. 1794, № 66, ст. 2193; 2016 р., № 3, ст. 182) зміни, що додаються.
Прем'єр-міністр України |
А.ЯЦЕНЮК |
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 24 лютого 2016 р. № 172
ЗМІНИ,
що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 р. № 117 і від 1 жовтня 2014 р. № 518
2. У постанові Кабінету Міністрів України від 1 жовтня 2014 р.
№ 518:
1) назву і текст постанови після слів "виробами підвищеної функціональності за" доповнити словами "новітніми технологіями та";
2) у пункті 1 слова "(здійсненні заходів, пов'язаних з попередженням, виявленням і припиненням терористичної діяльності)" виключити;
3) у пункті 2 слова і цифри "підготовки законопроекту про внесення змін до Закону України "Про Державний бюджет України на 2014 рік" та" виключити;
4) пункт 5 виключити;
"ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 1 жовтня 2014 р. № 518
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 24 лютого 2016 р. № 172)
ПОРЯДОК
протезування та ортезування виробами підвищеної функціональності за новітніми технологіями та технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, окремих категорій громадян, які брали участь в антитерористичній операції та/або забезпеченні її проведення і втратили функціональні можливості кінцівки або кінцівок
Загальна частина
1. Цей Порядок визначає механізм безоплатного забезпечення військовослужбовців (резервістів, військовозобов'язаних) та працівників Збройних Сил, Національної гвардії, СБУ, Служби зовнішньої розвідки, Держприкордонслужби, Держспецтрансслужби, військовослужбовців військових прокуратур, осіб рядового і начальницького складу, військовослужбовців, працівників МВС, Управління державної охорони, Держспецзв'язку, ДСНС, ДПтС, інших утворених відповідно до закону військових формувань, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення та перебували безпосередньо в районах проведення антитерористичної операції; працівників підприємств, установ, організацій, які залучалися та брали безпосередню участь в антитерористичній операції в районах її проведення у порядку, встановленому законодавством, та осіб, які безпосередньо брали участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районі її проведення у складі добровольчих формувань, що утворені або самоорганізувалися для захисту незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України, втратили функціональні можливості кінцівки або кінцівок (далі - учасники антитерористичної операції, які втратили функціональні можливості кінцівок), за бюджетною програмою "Протезування та ортезування виробами підвищеної функціональності за новітніми технологіями та технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, а також регенерація для окремих категорій громадян, які брали участь в антитерористичній операції та/або у забезпеченні її проведення і втратили функціональні можливості кінцівки або кінцівок" протезуванням та/або ортезуванням виробами підвищеної функціональності за новітніми технологіями та технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, заміни приймальної гільзи (куксоприймача) та післягарантійного ремонту протезно-ортопедичного виробу підвищеної функціональності шляхом надання їм грошової допомоги та безготівкового перерахування коштів:
підприємству, яке відповідає кваліфікаційним вимогам, що визначені Мінсоцполітики, та на якому здійснюватиметься протезування та/або ортезування виробами підвищеної функціональності за новітніми технологіями, заміна приймальної гільзи (куксоприймача) та післягарантійний ремонт протезно-ортопедичного виробу підвищеної функціональності (далі - вітчизняне протезно-ортопедичне підприємство) учасника антитерористичної операції, який втратив функціональні можливості кінцівок;
закордонним підприємству, установі, організації, в яких здійснюватиметься протезування та/або ортезування виробами підвищеної функціональності за технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, заміна приймальної гільзи (куксоприймача) та післягарантійний ремонт протезно-ортопедичного виробу підвищеної функціональності за технологіями виготовлення, які відсутні в Україні (далі - закордонні надавачі спеціалізованої допомоги), учасника антитерористичної операції, який втратив функціональні можливості кінцівок;
на рахунок учасника антитерористичної операції, який втратив функціональні можливості кінцівок, для оплати вартості проїзду, проживання та харчування його та супроводжуючої особи (у разі потреби) за кордоном.
2. У цьому Порядку терміни вживаються у такому значенні:
протезно-ортопедичні вироби підвищеної функціональності - вироби, які забезпечують безпечне і надійне функціонування, мають покращені антропологічні, ергономічні та косметичні характеристики і дають можливість учасникам антитерористичної операції, які втратили функціональні можливості кінцівок, виконувати фізичну роботу з підвищеними навантаженнями, вести активний спосіб життя (заняття спортом, туризм тощо), забезпечувати догляд за дітьми та особами, які втратили працездатність;
новітні технології - технологічні процеси, які не впроваджені в Україні до 2015 року, в тому числі щодо застосування конструкції протезів кінцівок та ортезів, що дають змогу комп'ютерного управління виробом та програмування його параметрів.
3. Для забезпечення протезування та/або ортезування виробами підвищеної функціональності за новітніми технологіями учасника антитерористичної операції, який втратив функціональні можливості кінцівок, вітчизняне протезно-ортопедичне підприємство за бажанням подає до Державної служби у справах ветеранів війни та учасників антитерористичної операції (далі - Служба) інформацію про застосування новітніх технологій, сертифікати про навчання спеціалістів та дані про осіб, яким проводилося протезування та/або ортезування виробами підвищеної функціональності за новітніми технологіями.
4. Право на отримання грошової допомоги на протезування та/або ортезування виробами підвищеної функціональності за новітніми технологіями та технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, однієї кінцівки за кордоном може бути використано учасником антитерористичної операції, який втратив функціональні можливості кінцівок, лише один раз.
Розмір грошової допомоги на протезування та/або ортезування виробами підвищеної функціональності за технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, однієї кінцівки без урахування податку на додану вартість не може перевищувати 900 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, установленого на момент укладення договору.
Розмір грошової допомоги на заміну приймальної гільзи (куксоприймача) та післягарантійний ремонт протезно-ортопедичного виробу підвищеної функціональності за технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, без урахування податку на додану вартість не може перевищувати 150 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб, установленого на момент укладення договору.
У разі перевищення зазначеної вартості може бути здійснено доплату різниці за рахунок власних коштів учасника антитерористичної операції, який втратив функціональні можливості кінцівок, або його законного представника чи інших не заборонених законодавством джерел шляхом перерахування відповідних коштів на спеціальний рахунок Служби, відкритий у державному банку або Казначействі, для їх подальшого перерахування закордонному надавачеві спеціалізованої допомоги. У такому разі тристоронній письмовий договір, зазначений у пункті 13 цього Порядку, укладається Службою тільки після перерахування на її рахунок суми, що не вистачає для протезування та/або ортезування за кордоном.
5. Розгляд документів щодо протезування та/або ортезування виробами підвищеної функціональності за новітніми технологіями та технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, учасника антитерористичної операції, який втратив функціональні можливості кінцівок, здійснюється експертною групою, утвореною при Службі.
Положення про експертну групу затверджується Мінсоцполітики за поданням Служби, а її персональний склад - Службою.
Медичні показання до протезування та/або ортезування виробами підвищеної функціональності за новітніми технологіями та технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, визначаються згідно з функціональними можливостями учасника антитерористичної операції, який втратив функціональні можливості кінцівок, та на підставі переліку діагнозів відповідно до кваліфікаційних шифрів технічних та інших засобів реабілітації, що затверджується Мінсоцполітики разом з МОЗ.
6. Первинне протезування учасника антитерористичної операції, який втратив функціональні можливості кінцівок, здійснюється вітчизняним протезно-ортопедичним підприємством на строк, необхідний для формування кукси (від одного до дванадцяти місяців).
У разі потреби за рішенням експертної групи учасник антитерористичної операції, який втратив функціональні можливості кінцівок, може бути направлений на підготовку до протезування за кордоном у реабілітаційне відділення клініки Українського науково-дослідного інституту протезування, протезобудування та відновлення працездатності або в стаціонарне (реабілітаційне) відділення первинного і складного протезування та ортезування вітчизняного протезно-ортопедичного підприємства.
7. Експертна група приймає рішення щодо доцільності протезування та/або ортезування виробами підвищеної функціональності учасника антитерористичної операції, який втратив функціональні можливості кінцівок, в якому обов'язково зазначається інформація про:
навики користування первинним протезом учасника антитерористичної операції, який втратив функціональні можливості кінцівок;
можливість протезування та/або ортезування виробами підвищеної функціональності за новітніми технологіями вітчизняним протезно-ортопедичним підприємством, обґрунтування обраної новітньої технології, врахування досвіду її застосування в аналогічних випадках (у разі ампутації кінцівок), обґрунтування обраної комплектації протезно-ортопедичного виробу підвищеної функціональності, його сервісне та післягарантійне обслуговування на території України, заміну приймальної гільзи (куксоприймача), післягарантійний ремонт цих виробів;
можливість протезування та/або ортезування виробами підвищеної функціональності за технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, закордонним надавачем спеціалізованої допомоги (у тому числі в Україні), розмір грошової допомоги для протезування та/або ортезування виробами підвищеної функціональності за технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, на оплату витрат, зазначених в абзацах третьому і четвертому пункту 1 цього Порядку, необхідність супроводження учасника антитерористичної операції, який втратив функціональні можливості кінцівок, а також обґрунтування обраної технології виготовлення, яка відсутня в Україні, порівняння з технологіями виготовлення інших держав, врахування досвіду роботи закордонного надавача спеціалізованої допомоги за вказаною технологією, обґрунтування обраної комплектації протезно-ортопедичного виробу підвищеної функціональності, його сервісне та післягарантійне обслуговування, забезпечення технічної можливості закордонним надавачем спеціалізованої допомоги заміни приймальної гільзи (куксоприймача) на території України.
8. Рішення щодо доцільності протезування та/або ортезування виробами підвищеної функціональності за новітніми технологіями та технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, учасника антитерористичної операції, який втратив функціональні можливості кінцівок, в Україні або за кордоном, вибору технологій виготовлення, закордонного надавача спеціалізованої допомоги, розміру грошової допомоги на оплату витрат, зазначених у пункті 9 цього Порядку, а також (у разі потреби) збільшення встановленого розміру грошової допомоги (але не більш як у 2 рази) приймається експертною групою з урахуванням обсягу бюджетних призначень, передбачених на зазначені цілі.
Організація протезування та/або ортезування виробами підвищеної функціональності за технологіями виготовлення, які відсутні в Україні
9. Грошова допомога, пов'язана з безоплатним забезпеченням протезування та/або ортезування виробами підвищеної функціональності за технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, учасника антитерористичної операції, який втратив функціональні можливості кінцівок, включає оплату витрат на:
протезування та/або ортезування виробами підвищеної функціональності за технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, заміну приймальної гільзи (куксоприймача) та їх післягарантійний ремонт;
................Перейти до повного тексту