- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
30 березня 2016 р.
за № 474/28604
Про затвердження Порядку роботи "гарячої" телефонної лінії Державної казначейської служби України
Відповідно до Закону України
"Про звернення громадян" , Указу Президента України від 07 лютого 2008 року
№ 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування",
Положення про Міністерство фінансів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2014 року № 375,
Положення про Державну казначейську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2015 року № 215, та з метою забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення, відкритості та прозорості діяльності Державної казначейської служби України, оперативного реагування на звернення та налагодження зворотного зв'язку з громадянами, підприємствами, установами, організаціями та об'єднаннями громадян за єдиним телефонним номером
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок роботи "гарячої" телефонної лінії Державної казначейської служби України, що додається.
2. Департаменту державного бюджету Міністерства фінансів України (Лозицький В.П.) забезпечити подання цього наказу в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Департаменту забезпечення діяльності Міністра (патронатна служба) Міністерства фінансів України (Юрик І.І.) та Організаційно-розпорядчому управлінню Державної казначейської служби України (Сидоренко Т.В.) у десятиденний строк з дня державної реєстрації цього наказу в Міністерстві юстиції України забезпечити його розміщення на офіційних веб-сайтах Міністерства фінансів України та Державної казначейської служби України в мережі Інтернет.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
Контроль за виконанням цього наказу покласти на Голову Державної казначейської служби України.
ПОГОДЖЕНО: Голова Державної казначейської служби України | Т.Я. Слюз |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ
Міністерства фінансів України
15.03.2016 № 361
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
30 березня 2016 р.
за № 474/28604
ПОРЯДОК
роботи "гарячої" телефонної лінії Державної казначейської служби України
1. Цей Порядок розроблено відповідно до статті
40 Конституції України, Закону України
"Про звернення громадян" , Указу Президента України від 07 лютого 2008 року
№ 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" з метою підвищення ефективності роботи Державної казначейської служби України (Казначейство) зі зверненнями громадян, об'єктивного та вчасного їх розгляду згідно з вимогами законодавства України.
2. Цей Порядок визначає організацію роботи "гарячої" телефонної лінії Казначейства, механізми прийому, реєстрації, оперативного розгляду та надання відповідей на звернення, які надходять на "гарячу" телефонну лінію.
3. Посадові особи Казначейства, які забезпечують роботу "гарячої" телефонної лінії, у своїй діяльності керуються
Конституцією України, Законами України
"Про звернення громадян",
"Про державну службу", Указом Президента України від 07 лютого 2008 року
№ 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування",
Положенням про Державну казначейську службу України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2015 року № 215, іншими нормативно-правовими актами та цим Порядком.
4. "Гаряча" телефонна лінія працює в адміністративній будівлі Казначейства за адресою: м. Київ, вул. Бастіонна, 6.
5. Прийом телефонних дзвінків на "гарячу" телефонну лінію проводиться в робочі дні з 9:00 до 18:00, у п'ятницю - з 9:00 до 16:45 (з перервою на обід з 13:00 до 13:45, за винятком святкових і вихідних днів) за номером телефону (044) 281-49-16.
6. Функціонування "гарячої" телефонної лінії забезпечують Організаційно-розпорядче управління та Управління діловодства.
7. Ефективність функціонування "гарячої" телефонної лінії забезпечується взаємодією самостійних структурних підрозділів Казначейства, а також його територіальними органами.
8. Основними завданнями роботи "гарячої" телефонної лінії є:
надання довідково-консультативної допомоги;
прийняття, реєстрація та облік пропозицій, заяв і скарг громадян, що стосуються діяльності Казначейства та його територіальних органів.
9. Звернення, в яких порушено питання довідкового та консультативного характеру, а також ті, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються безпосередньо під час звернення шляхом надання консультацій.
10. Якщо питання, з якими звернувся громадянин, не належать до компетенції Казначейства, посадова особа, яка здійснює прийом телефонного звернення, пояснює громадянину, до якого органу державної влади або органу місцевого самоврядування, підприємства, організації чи установи доцільно звернутися, і за можливості надає номер телефону.
11. У разі якщо факти та обставини, викладені у зверненні, вимагають додаткового вивчення, посадова особа має право рекомендувати звернутися до Казначейства з письмовим зверненням у порядку, визначеному Законом України
"Про звернення громадян" .
................Перейти до повного тексту