- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
12 березня 2016 р.
за № 382/28512
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства
№ 431 від 15.02.2024 )
Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб'єктам
Відповідно до
статті 25 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам, що додається.
2. Департаменту тваринництва в установленому порядку забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням наказу покласти на першого заступника Міністра Краснопольського Я.В.
ПОГОДЖЕНО: Заступник Голови Державної ветеринарної та фітосанітарної служби України Перший заступник Голови Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів Голова Державної регуляторної служби України Міністр охорони здоров'я України |
О.М. Вержиховський В.І. Лапа К.М. Ляпіна О. Квіташвілі |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ
Міністерства аграрної політики
та продовольства України
10.02.2016 № 39
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
12 березня 2016 р.
за № 382/28512
ПОРЯДОК
проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб'єктам
І. Загальні положення
1.1. Цей Порядок визначає процедуру державної реєстрації потужностей, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів та не потребують отримання експлуатаційного дозволу, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб'єктам.
1.2. У цьому Порядку терміни вживаються у такому значенні:
державний реєстр потужностей операторів ринку (далі - Реєстр) - інформаційна (автоматизована) система, що призначена для накопичення, зберігання та оброблення інформації про потужності операторів ринку, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу.
1.3. Оператор ринку харчових продуктів (далі - оператор ринку), який провадить діяльність, що відповідно до вимог
Закону не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, зобов'язаний подати до територіального органу компетентного органу заяву про державну реєстрацію потужності, яка використовується на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів, відповідно до цього Порядку.
1.4. Державній реєстрації підлягає кожна окрема потужність оператора ринку, в тому числі транспортний засіб, що використовується як потужність з реалізації харчових продуктів кінцевим споживачам.
1.5. Кумулятивній державній реєстрації підлягають транспортні засоби, що використовуються оператором ринку виключно для перевезення харчових продуктів, яке не пов’язане з експлуатацією належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл.
Оператор ринку, в управлінні якого перебуває такий транспортний засіб, подає (надсилає) до територіального органу компетентного органу за місцезнаходженням потужності одну заяву.
Незалежно від кількості відповідних транспортних засобів, територіальним органом компетентного органу присвоюється один особистий реєстраційний номер для такої потужності.
1.6. Не підлягає державній реєстрації як окрема потужність транспортний засіб, що використовується оператором ринку у зв’язку з експлуатацією іншої належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл.
1.7. Адресою потужності, яка є транспортним засобом або іншим рухомим майном, вважається місцезнаходження (місце проживання) оператора ринку, в управлінні якого перебуває така потужність.
ІІ. Подання заяви про державну реєстрацію потужності
2.1. Для державної реєстрації потужності оператор ринку подає територіальному органу компетентного органу за адресою потужності заяву в паперовій формі згідно з додатком до цього Порядку, в разі подання заяви в електронній формі засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг (далі - Портал Дія) така заява формується в довільній формі, придатній для сприйняття її змісту, відповідно до відомостей, передбачених для цієї заяви.
2.2. Заява про державну реєстрацію потужності засвідчується підписом оператора ринку або уповноваженої ним особи.
2.3. Заява про державну реєстрацію потужності реєструється територіальним органом компетентного органу в день її надходження.
2.4. Заява про державну реєстрацію потужності може бути подана в паперовій або електронній формі. Подання заяви в електронній формі здійснюється шляхом накладення електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису.
У разі співпадіння адреси розташування потужності із адресою зареєстрованого місця проживання оператора ринку заява про державну реєстрацію потужності ринку подається виключно в паперовій формі, за виключенням випадків, використання потужності для здійснення видів діяльності, визначених у підпунктах 8.1.2, 8.3.3 та 8.6 пункту 8 заяви про державну реєстрацію потужності.
Заява в електронній формі подається через Портал Дія (за наявності технічної можливості) або через інші електронні інформаційні ресурси компетентного органу.
2.5. Заява подається оператором ринку не пізніше ніж за 10 календарних днів до початку роботи потужності.
2.6. Територіальному органу компетентного органу забороняється вимагати для державної реєстрації потужності будь-які інші документи, крім заяви.
ІІІ. Державна реєстрація потужності
3.1. У разі подання заяви в паперовій формі державна реєстрація потужності здійснюється територіальним органом компетентного органу протягом 10 календарних днів після отримання заяви оператора ринку про таку реєстрацію.
Рішення про державну реєстрацію потужності та її особистий реєстраційний номер або про відмову в державній реєстрації з обґрунтуванням причин територіальний орган компетентного органу повідомляє оператору ринку протягом трьох робочих днів після прийняття рішення в паперовій або електронній формі.
У разі подання заяви через Портал Дія (за наявності технічної можливості) або інші електронні інформаційні ресурси компетентного органу державна реєстрація потужності здійснюється автоматично в режимі реального часу, шляхом унесення інформації, передбаченої пунктом 3.5 розділу III цього Порядку до Реєстру.
При цьому внесення інформації про державну реєстрацію потужності до Реєстру здійснюється програмними засобами Реєстру на підставі даних про перевірку відомостей, зазначених операторами ринку в заяві про державну реєстрацію потужності.
Перевірка достовірності відомостей проводиться на підставі даних отриманих у порядку електронної інформаційної взаємодії Порталу Дія (за наявності технічної можливості) або інших інформаційних ресурсів компетентного органу із іншими електронними інформаційними ресурсами, зокрема з Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
У разі подання заяви в електронній формі повідомлення про державну реєстрацію потужності із зазначенням її особистого номера або про відмову в державній реєстрації надсилається автоматично за допомогою програмних засобів Порталу Дія (за наявності технічної можливості) або інших інформаційних ресурсів компетентного органу шляхом направлення в особистий кабінет, на електронну адресу або інші засоби зв’язку обрані оператором ринку у заяві.
3.2. Державна реєстрація потужності здійснюється безоплатно.
3.3. Оператор ринку відповідальний за достовірність інформації, вказаної ним у заяві про державну реєстрацію потужності.
3.4. Якщо державна реєстрація потужності не закінчена протягом строку, визначеного у пункті 3.1 цього розділу, територіальний орган компетентного органу надає заявнику письмове обґрунтування причин відмови у реєстрації або продовження строку проведення реєстрації, який не може бути продовжений більше ніж на 15 робочих днів. Не допускається продовження строку реєстрації за наявності підстав для відмови у реєстрації потужності.
Якщо за результатами здійснення заходу державного контролю виявлено незареєстровану потужність, обов’язковість державної реєстрації якої встановлено
Законом, та отримано інформацію, достатню для її державної реєстрації, територіальний орган компетентного органу здійснює державну реєстрацію такої потужності з власної ініціативи, про що повідомляє оператора ринку.
................Перейти до повного тексту