- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
21 жовтня 2016 р.
за № 1377/29507
Про затвердження Змін до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян у Міністерстві соціальної політики України
Відповідно до пункту 8
Положення про Міністерство соціальної політики України , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 року № 423 (зі змінами), з метою вдосконалення роботи зі зверненнями громадян та організації особистого прийому громадян в апараті Мінсоцполітики
НАКАЗУЮ:
2. Управлінню звернень громадян та контролю виконання (С. Гацанюк) забезпечити подання в установленому порядку цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра – керівника апарату В. Іванкевича.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства соціальної
політики України
30.09.2016 № 1109
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
21 жовтня 2016 р.
за № 1377/29507
ЗМІНИ
до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян у Міністерстві соціальної політики України
1. Пункт 1.7 розділу I викласти в такій редакції:
"1.7. За організацію та стан діловодства за зверненнями громадян у Міністерстві відповідає заступник Міністра – керівник апарату (державний секретар Міністерства).".
2. У розділі II:
1) пункт 2.1 викласти в такій редакції:
"2.1. Звернення може бути подане окремою особою (індивідуальне) або групою осіб (колективне).
Звернення може бути усним чи письмовим.
Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі.
Письмове звернення надсилається поштою. Також письмове звернення може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення) на електронну адресу zvernennya@mlsp.gov.ua.
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.";
2) абзац перший пункту 2.2 викласти в такій редакції:
3) пункт 2.6 викласти в такій редакції:
"2.6. Усі звернення громадян, що надходять до Міністерства, реєструються централізовано відділом звернень та прийому громадян Управління звернень громадян та контролю виконання.
Усі звернення реєструються у день їх надходження, а ті, що надійшли у неробочий день та час, – наступного після нього робочого дня.
Електронне звернення приймається на електронну адресу zvernennya@mlsp.gov.ua.
Датою подання електронного звернення є дата його надходження на зазначену електронну адресу. Якщо електронне звернення надійшло на зазначену електронну адресу у неробочий день та час, датою подання електронного звернення вважається наступний після нього робочий день.
У разі якщо для розгляду електронного звернення по суті необхідно зазначати персональні дані заявника або інших осіб, за винятком тих, що містяться у зверненні, заявнику пропонується звернутися з письмовим зверненням.";
4) у пункті 2.14:
в абзаці другому слова "та сектору організації доступу до публічної інформації та архівної роботи", "або секторі відповідно" виключити;
абзац п’ятий викласти в такій редакції:
"Такі звернення передаються на розгляд Міністру, першому заступнику Міністра, заступникам Міністра, заступнику Міністра з питань європейської інтеграції та заступнику Міністра – керівнику апарату (державному секретарю Міністерства) відповідно до розподілу обов’язків.".
................Перейти до повного тексту