- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
05 травня 2016 р.
за № 678/28808
Деякі питання державного визнання документів про вищу духовну освіту, наукові ступені та вчені звання
1. Затвердити такі, що додаються:
Положення про Комісію з державного визнання документів про вищу духовну освіту;
2. Організаційне забезпечення державного визнання документів про вищу духовну освіту, виданих вищими духовними навчальними закладами України, здійснює департамент вищої освіти МОН.
3. Організаційне забезпечення державного визнання іноземних документів про вищу духовну освіту здійснює структурний підрозділ МОН, до повноважень якого віднесено розгляд питань з визнання іноземних документів про вищу освіту.
4. Організаційне забезпечення державного визнання документів про наукові ступені та вчені звання здійснює структурний підрозділ МОН, до повноважень якого віднесено розгляд питань з атестації наукових і науково-педагогічних кадрів.
5. Департаменту атестації кадрів вищої кваліфікації (Криштоф С.Д.) забезпечити подання на державну реєстрацію цього наказу до Міністерства юстиції України в установленому законодавством порядку.
6. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
7. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Гевка А.Є.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства освіти
і науки України
08.04.2016 № 381
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
05 травня 2016 р.
за № 678/28808
ПОЛОЖЕННЯ
про Комісію з державного визнання документів про вищу духовну освіту
( У тексті Положення та додатках до нього слова "вищі духовні навчальні заклади" та "вищі навчальні заклади" у всіх відмінках і числах замінено відповідно словами "заклади вищої духовної освіти", "заклади вищої освіти" у відповідних відмінках і числах згідно з Наказом Міністерства освіти і науки
№ 1576 від 11.12.2017 )
1. Комісія з державного визнання документів про вищу духовну освіту (далі - Комісія) є дорадчим органом МОН та утворюється з метою виконання покладених на МОН повноважень щодо державного визнання документів про вищу духовну освіту, виданих закладами вищої духовної освіти України, статути (положення) яких зареєстровані в установленому законодавством порядку.
2. Комісія у своїй діяльності керується
Конституцією України, законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, цим Положенням та іншими нормативно-правовими актами.
3. Основним завданням Комісії є прийняття рішень щодо державного визнання документів про вищу духовну освіту, виданих закладами вищої духовної освіти.
4. Комісія відповідно до покладених на неї завдань:
розглядає подані документи;
встановлює відповідність рівня здобутої у закладах вищої духовної освіти освіти освітньому рівню системи освіти України;
приймає рішення про державне визнання (відмову у державному визнанні) документа про вищу духовну освіту.
5. Комісія має право:
одержувати в установленому порядку від осіб, документи яких розглядаються, додаткові документи та матеріали, необхідні для виконання Комісією завдань;
запрошувати на свої засідання та заслуховувати осіб, документи яких розглядаються, представників закладів вищої духовної освіти України, якими видано відповідні документи про вищу духовну освіту (за згодою) (у разі потреби).
6. Комісія утворюється наказом МОН у складі 16 осіб.
До складу Комісії входять представники МОН, Громадської ради з питань співпраці з церквами та релігійними організаціями при МОН, закладів вищої освіти, що мають ліцензію на провадження освітньої діяльності у галузі знань "Богослов’я".
Члени Комісії повинні мати документи про вищу освіту встановленого (державного) зразка. Відомості про осіб, які пропонуються до складу Комісії з державного визнання документів про вищу духовну освіту, подаються за формою згідно з додатком 1 до цього Положення.
До складу Комісії входять голова Комісії, його заступник, секретар та члени комісії.
Представники вказаної Громадської ради та зазначених закладів вищої освіти повинні складати не менше ніж дві третини кількісного складу Комісії.
Персональний склад Комісії та зміни до складу затверджуються наказом МОН.
Члени Комісії беруть участь у її роботі на громадських засадах.
Строк повноважень Комісії становить три роки.
7. Формою роботи Комісії є засідання, які проводяться відповідно до строків розгляду документів, поданих для державного визнання.
Засідання Комісії проводить її голова, а за його відсутності - заступник голови. Засідання Комісії вважається правомочним, якщо на ньому присутні не менш як дві третини затвердженого складу. Секретар комісії веде протокол засідань Комісії, забезпечує відповідне діловодство Комісії.
8. Розподіл між членами Комісії поданих документів для розгляду здійснюється Комісією за пропозицією голови Комісії.
9. Розглядати подані документи не може член Комісії, який є:
працівником установи, в якій працює особа, що подала документи;
працівником закладу вищої духовної освіти України, яким було видано документи про вищу духовну освіту, що розглядаються;
особою, що подала документи;
У разі наявності зазначених підстав член Комісії повідомляє про це голову Комісії, який передає подані на розгляд документи іншому члену Комісії.
10. Член Комісії, що розглядає подані за заявою власника документа про вищу духовну освіту (додаток 2) для державного визнання документи про вищу духовну освіту, на підставі інформації, приведеної в додатку до документа про вищу духовну освіту, або іншого документа, що містить інформацію про освітній рівень, кваліфікацію, результати навчання, періоди навчання, тривалість, обсяг і зміст освітньої програми, формує пропозиції щодо еквівалентності освітнього рівня та кваліфікації, здобутих у закладах вищої духовної освіти, відповідному рівню системи освіти України, зокрема з урахуванням стандартів вищої освіти зі споріднених спеціальностей.
................Перейти до повного тексту