- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ
Міністерства юстиції України
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
30 січня 2015 р.
за № 101/26546
ЗМІНИ
до деяких нормативно-правових актів
1) у назві та тексті слова "Головне управління юстиції", "головне управління" в усіх відмінках і числах замінити словами "Головне територіальне управління юстиції" у відповідних відмінках і числах;
2) абзац другий пункту 1 виключити;
3) у пункті 3:
абзац другий викласти в такій редакції:
"реалізація державної правової політики, державної політики з питань банкрутства, державної реєстрації актів цивільного стану, державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, державної реєстрації договорів комерційної концесії (субконцесії), реєстрації (легалізації, прийняття повідомлення про утворення) об'єднань громадян, громадських спілок, інших громадських формувань, статутів, друкованих засобів масової інформації; забезпечення реалізації державної політики у сферах організації примусового виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб);";
в абзаці третьому слова "та Державної виконавчої служби України (далі – ДВС)" виключити;
4) у пункті 4:
у підпункті 4.1 слова "ДВС та Укрдержреєстру" виключити;
підпункт 4.6 викласти в такій редакції:
"4.6 забезпечує розгляд запитів на отримання публічної інформації, забезпечує доступ до публічної інформації;";
у підпункті 4.33 слова "що забезпечує реалізацію повноважень ДВС" замінити словами "що забезпечує реалізацію повноважень з питань державної виконавчої служби";
у підпункті 4.35:
слова "через структурні підрозділи, що забезпечують реалізацію повноважень ДВС" та "що забезпечують реалізацію повноважень ДВС" виключити;
доповнити підпункт новим абзацом такого змісту:
"здійснює через структурний підрозділ, що забезпечує реалізацію повноважень з питань державної виконавчої служби, контроль за організацією роботи структурних підрозділів районних, районних у містах, міських (міст обласного значення), міськрайонних, міжрайонних управлінь юстиції з цих питань;";
у підпункті 4.36 слова ", що забезпечують реалізацію повноважень Укрдержреєстру у визначених сферах діяльності," виключити;
у підпункті 4.48:
слова "Державного реєстру правочинів" виключити;
доповнити підпункт словами: "Державного реєстру актів цивільного стану громадян; Державного реєстру речових прав на нерухоме майно; Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців; Єдиного реєстру громадських формувань, Реєстру громадських об'єднань, Державного реєстру друкованих засобів масової інформації та інформаційних агентств як суб'єктів інформаційної діяльності";
у підпункті 4.56 слова "в Автономній Республіці Крим, в областях, містах Києві та Севастополі" виключити;
у підпункті 4.58 слова "ДВС і Укрдержреєстру" та "за дорученням ДВС, Укрдержреєстру представляє інтереси ДВС, Укрдержреєстру під час розгляду справ у судах Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва і Севастополя, готує матеріали до розгляду цих справ" виключити;
доповнити пункт підпунктами 4.59–4.84 такого змісту:
"4.59 здійснює контроль (нагляд) за дотриманням законодавства у визначених сферах діяльності, вживає заходів для запобігання порушенням у цих сферах та приймає відповідні обов’язкові до виконання рішення;
4.60 забезпечує надання методичної допомоги державним реєстраторам, нотаріусам як спеціальним суб’єктам, на яких покладаються функції державного реєстратора прав на нерухоме майно та їх обтяжень, іншим державним службовцям та працівникам структурних підрозділів районних, районних у містах, міських (міст обласного значення), міськрайонних, міжрайонних управлінь юстиції, органів державної реєстрації актів цивільного стану у визначених сферах діяльності;
4.61 здійснює організаційне керівництво відділами державної реєстрації актів цивільного стану з надання ними платних послуг, перевіряє їхню роботу;
4.62 складає та подає в установленому законодавством порядку звіти про державну реєстрацію актів цивільного стану;
4.63 розглядає матеріали щодо анулювання поновлених та повторно складених актових записів цивільного стану, а також надає інформацію про анульовані свідоцтва для оприлюднення на офіційному веб-сайті Мін’юсту у випадках, визначених законодавством;
4.64 веде облік бланків свідоцтв про державну реєстрацію, зберігає ці бланки, а також зберігає другі примірники книг державної реєстрації актів цивільного стану та метричних книг, складених на території Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва та Севастополя, а також вносить у встановленому законодавством порядку відповідні зміни до актових записів цивільного стану та повторно видає на їх підставі свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану, а також витяги з Державного реєстру актів цивільного стану громадян;
4.65 узагальнює практику роботи органів державної реєстрації;
4.66 здійснює перевірку достовірності, належного оформлення документів, які видаються відділами державної реєстрації актів цивільного стану, для подальшого використання за кордоном та засвідчує їх;
4.67 здійснює відповідно до законодавства державний контроль за виконанням виконавчими органами сільських, селищних, міських (крім міст обласного значення) рад делегованих повноважень з питань державної реєстрації актів цивільного стану;
4.68 забезпечує здійснення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень відповідно до законодавства;
4.69 забезпечує надання інформації про державну реєстрацію прав та їх обтяжень з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно відповідно до законодавства;
4.70 забезпечує взяття на облік безхазяйного нерухомого майна відповідно до законодавства;
4.71 забезпечує здійснення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців відповідно до законодавства;
4.72 забезпечує надання інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців відповідно до законодавства;
4.73 проводить спеціальну перевірку наявності в осіб, які претендують на зайняття посад, пов’язаних з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, корпоративних прав;
4.74 приймає рішення щодо легалізації обласних, регіональних і республіканських професійних спілок та їх об’єднань, реєстрації структурних утворень політичних партій, регіональних торгово-промислових палат, регіональних (місцевих) творчих спілок, територіальних осередків всеукраїнських творчих спілок, обласних, республіканських Автономної Республіки Крим, Київської та Севастопольської міських організацій роботодавців та їх об’єднань, місцевих асоціацій кредитних спілок, постійно діючих третейських судів, друкованих засобів масової інформації місцевої сфери розповсюдження, реєстрації статуту територіальної громади міста Севастополя, місцевих асоціацій органів місцевого самоврядування за місцезнаходженням асоціацій з урахуванням адміністративно-територіальних одиниць, на які поширюється діяльність органів місцевого самоврядування, що об’єднуються;
4.75 приймає рішення щодо взяття до уваги повідомлення організацій всеукраїнських професійних спілок;
4.76 приймає рішення щодо реєстрації, взяття до відома, погодження змін до статутних документів та керівних органів зареєстрованих (легалізованих) громадських формувань;
4.77 приймає повідомлення про зміни до статуту (положення), складу керівних органів, місцезнаходження та припинення діяльності місцевих осередків громадських об’єднань зі статусом юридичної особи;
4.78 приймає рішення щодо державної реєстрації змін до Положення про постійно діючі третейські суди, регламенту третейських судів, списків третейських суддів;
4.79 виконує функції Реєстратора Єдиного реєстру громадських формувань, Реєстру громадських об’єднань, Державного реєстру друкованих засобів масової інформації та інформаційних агентств як суб'єктів інформаційної діяльності;
4.80 готує звітність щодо вищезазначених громадських формувань та друкованих засобів масової інформації, яку подає у встановлені строки до Мін’юсту;
4.81 веде облік надходження обов’язкових безоплатних примірників видань;
4.82 здійснює контроль за додержанням структурними утвореннями політичних партій положень статутів політичних партій,
Конституції та законів України, звертається до суду із заявою про анулювання реєстраційного свідоцтва постійно діючого третейського суду у випадках, передбачених законодавством;
4.83 здійснює перевірки районних, районних у містах, міських (міст обласного значення), міськрайонних, міжрайонних управлінь юстиції з питань державної реєстрації та бере участь у перевірках, що проводяться Мін’юстом;
4.84 готує звіти щодо витрачання бланків у визначених сферах діяльності;".
У зв'язку з цим підпункт 4.59 вважати підпунктом 4.85;
5) у пункті 5:
у підпункті 5.1 слова "структурних підрозділів, що забезпечують реалізацію повноважень ДВС та Укрдержреєстру" замінити словами "структурних підрозділів головного територіального управління юстиції";
у підпункті 5.3 слова "структурних підрозділах, що забезпечують реалізацію повноважень ДВС та Укрдержреєстру" виключити;
у підпунктах 5.5, 5.8 та 5.9 слова "структурних підрозділів, що забезпечують реалізацію повноважень ДВС та Укрдержреєстру" виключити;
у підпункті 5.6 слова ", який погоджує з головами ДВС та Укрдержреєстру в частині, що стосується структурних підрозділів, що забезпечують реалізацію повноважень ДВС та Укрдержреєстру," виключити;
6) пункт 10 викласти в такій редакції:
"10. Начальник Головного територіального управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим призначається на посаду та звільняється з посади Міністром юстиції України за погодженням з Верховною Радою Автономної Республіки Крим.
Начальники головних територіальних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі призначаються на посади за погодженням з головами відповідних місцевих державних адміністрацій та звільняються з посад Міністром юстиції України.
Начальник головного територіального управління юстиції має трьох заступників, у тому числі: першого заступника начальника головного територіального управління юстиції, заступника начальника головного територіального управління юстиції з питань державної виконавчої служби – начальника Управління державної виконавчої служби, заступника начальника головного територіального управління юстиції з питань державної реєстрації – начальника Управління державної реєстрації.
Заступники начальника Головного територіального управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим призначаються на посади та звільняються з посад Міністром юстиції України за погодженням з Головою Верховної Ради Автономної Республіки Крим та Головою Ради міністрів Автономної Республіки Крим.
Перший заступник начальника головного територіального управління юстиції, заступник начальника головного територіального управління юстиції з питань державної виконавчої служби – начальник Управління державної виконавчої служби, заступник начальника головного територіального управління юстиції з питань державної реєстрації – начальник Управління державної реєстрації призначаються на посади та звільняються з посад Міністром юстиції України.
Якщо призначення осіб на посади начальника головного територіального управління юстиції, першого заступника та заступника начальника головного територіального управління юстиції здійснюється за результатами конкурсного відбору, Міністр юстиції України призначає таких осіб за рекомендацією кадрової комісії в установленому порядку з урахуванням абзаців першого, другого та четвертого цього пункту.
Начальник головного територіального управління юстиції несе персональну відповідальність за виконання покладених на головне територіальне управління юстиції завдань і здійснення ним своїх повноважень, упровадження програми діяльності Кабінету Міністрів України в частині проведення державної правової політики, в межах компетенції установлює ступінь відповідальності заступників начальника головного територіального управління юстиції, керівників структурних підрозділів відповідного головного територіального управління юстиції за керівництво окремими ділянками його діяльності, а також за роботу районних, районних у містах, міських (міст обласного значення), міськрайонних, міжрайонних управлінь юстиції, підвідомчих органів та установ юстиції.";
7) у пункті 11:
у підпункті 11.2 слова "структурних підрозділів, що забезпечують реалізацію повноважень ДВС" та абревіатуру "ДВС" виключити;
у підпункті 11.3 слова "Голови ДВС" виключити;
підпункт 11.6 викласти в такій редакції:
................Перейти до повного тексту