- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
21 грудня 2015 р.
за № 1596/28041
Про внесення змін до деяких наказів Мінсоцполітики з питань надання фінансової допомоги на поворотній і безповоротній основі та цільової позики за рахунок сум адміністративно-господарських санкцій та пені, що надходять до державного бюджету за невиконання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів, та державної підтримки підприємствам та організаціям, які засновані громадськими організаціями інвалідів
( Пункт 2 втратив чинність на підставі Наказу Міністерства соціальної політики
№ 672 від 30.09.2020 )
3. Департаменту соціального захисту інвалідів (О. Полякова) забезпечити подання цього наказу в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра В. Шевченка.
ПОГОДЖЕНО: Директор Фонду соціального захисту інвалідів Віце-президент Національного комітету спорту інвалідів України Виконавчий директор Національної Асамблеї інвалідів України Голова Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" Голова ЦП Українського товариства глухих Голова ЦП Громадської організації інвалідів "Українське товариство сліпих" Перший заступник Голови Спільного представницького органу сторони роботодавців на національному рівні Заступник Голови Спільного представницького органу об'єднань профспілок Т. в. о. Голови Державної регуляторної служби України Заступник Міністра фінансів України Міністр освіти і науки України |
С. Артюх О.А. Скугарева Н.С. Скрипка В.В. Назаренко Ю.П. Максименко В.М. Більчич О. Мірошниченко С.М. Кондрюк В.П. Загородній Р. Качур С.М. Квіт |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
соціальної політики України
02.12.2015 № 1167
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
21 грудня 2015 р.
за № 1596/28041
ЗМІНИ
до Інструкції з надання фінансової допомоги на поворотній і безповоротній основі та цільової позики за рахунок сум адміністративно-господарських санкцій та пені, що надходять до державного бюджету за невиконання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів ( z0954-10 )
1. Абзац п'ятий пункту 1.2 розділу І після слів "фізична особа - підприємець" доповнити словами " зареєстрована в Україні в установленому законодавством порядку".
2. У розділі ІІ:
1) пункт 2.2 викласти в такій редакції:
"2.2. Крім заяви про надання фінансової допомоги на поворотній і безповоротній основі та цільової позики, заявники-роботодавці надають відділенням Фонду:
анкету заявника-роботодавця за формою, наведеною у додатку 2 до цієї Інструкції;
копії статуту або положення, інших установчих документів (у разі їх наявності) з усіма змінами та доповненнями, засвідчені підписом та скріплені печаткою заявника-роботодавця (за наявності);
копію протоколу про обрання на посаду (рішення про призначення) посадових осіб заявника-роботодавця (директора, головного бухгалтера), засвідчену підписом та скріплену печаткою заявника-роботодавця (за наявності);
довідку територіальних органів Державної фіскальної служби про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів);
обґрунтування необхідності здійснення видатків на заходи, перелік обладнання та інших товарно-матеріальних цінностей, які планується придбати за рахунок коштів Фонду, за формою, наведеною у додатку 3 до цієї Інструкції;
бізнес-план, прайс-листи, комерційні пропозиції для обґрунтування вартості проекту (для заявників-роботодавців, які звернулися за отриманням фінансової допомоги на поворотній і безповоротній основі та цільової позики, результатом використання якої передбачається отримання прибутку);
обґрунтування отримання фінансової допомоги за формою, наведеною у додатку 4 до цієї Інструкції (для інших заявників-роботодавців);
документ, що підтверджує право власності на приміщення, або договір оренди приміщення, де буде розміщене (встановлене) майно та/або надаватимуться відповідні послуги та проводитимуться роботи;
письмову згоду засновника про отримання заявником-роботодавцем фінансової допомоги за рахунок коштів Фонду за заявленим напрямом;
інші документи, передбачені пунктами 2.3-2.8 цього розділу (у разі потреби).";
2) у пункті 2.7 слова "копії індивідуальних програм реабілітації інвалідів" замінити словами "перелік індивідуальних програм реабілітації інвалідів, у якому зазначаються номер індивідуальної програми реабілітації, прізвище, ім'я, по батькові інваліда, дата народження, група інвалідності, термін, до якого встановлено групу інвалідності, реабілітаційні заходи (щодо професійної та трудової реабілітації) відповідно до напряму фінансування.";
3) у пункті 2.8 слово "копії" замінити словом "перелік";
4) у пункті 2.9 слово "трьох" замінити словом "чотирьох";
5) пункт 2.11 після абзацу другого доповнити новим абзацом третім такого змісту:
У зв'язку з цим абзаци третій-сьомий вважати відповідно абзацами четвертим-восьмим;
6) у пункті 2.12 цифру "4" замінити цифрою "6";
7) абзаци перший, другий пункту 2.13 викласти в такій редакції:
"2.13. Відділення Фонду при прийнятті заяви перевіряє наявність усіх необхідних документів та видає у день її прийняття заявнику відривний корінець заяви із зазначенням дати реєстрації за формою, наведеною у додатку 1 до цієї Інструкції. Якщо до заяви не додано всі необхідні документи, то відділення Фонду у відривному корінці (у день реєстрації заяви) визначає перелік документів, які необхідно додати.
Заявник має подати до відділення Фонду ненадані документи згідно з переліком, зазначеним у відривному корінці, не пізніше ніж через 10 робочих днів з дати реєстрації заяви.";
8) пункти 2.14-2.16 викласти в такій редакції:
"2.14. Відділення Фонду протягом 20 робочих днів з дати звернення перевіряє подані заявником документи на відповідність вимогам Інструкції та чинному законодавству, а також у документах заявника-роботодавця перевіряє інформацію щодо:
реєстрації у відділенні Фонду;
виконання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів;
подання відділенню Фонду звіту про зайнятість і працевлаштування інвалідів за
формою, затвердженою наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 10 лютого 2007 року № 42, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 13 лютого 2007 року за № 117/13384 (далі - Звіт);
сплати сум адміністративно-господарських санкцій і пені за невиконання нормативу робочих місць для працевлаштування інвалідів;
відсутності зменшення протягом року, що передує року звернення, порівняно з попереднім середньооблікової чисельності штатних працівників, яким встановлено інвалідність, більше ніж на 10 відсотків (для заявника-роботодавця, заснованого громадською організацією інвалідів);
належного виконання попереднього договору, укладеного з відділенням Фонду.
З урахуванням зазначеної перевірки документів та відомостей про заявника-роботодавця відділення Фонду:
аналізує інформацію на підставі документів, наданих заявником- роботодавцем відповідно до пункту 2.17 цього розділу, а також наявність обігових коштів, виробничого та кадрового потенціалу, платоспроможність, відповідність вимогам чинного законодавства, наявність заборгованості за виплатою заробітної плати тощо;
оцінює бізнес-проект заявника-роботодавця стосовно актуальності впровадження, строку окупності, відповідності видам діяльності заявника-роботодавця, конкурентоздатності товарів (робіт, послуг), які планується виробляти (виконувати, надавати), достатності виробничого та кадрового потенціалу;
аналізує цінові пропозиції вартості обладнання, робіт, послуг, які планується закуповувати;
прогнозує ризики неповернення коштів - у разі надання фінансової допомоги на поворотній основі та цільової позики.
Заявникам-роботодавцям, які у межах коштів, наявних у Фонді, запропонують найбільші показники результативності з працевлаштування та/або реабілітації інвалідів і матимуть найбільшу соціальну значимість, надається перевага.
Відділення Фонду надсилає на погодження Фонду соціального захисту інвалідів (далі - Фонд) один примірник поданих документів заявника-роботодавця та інформацію, передбачену цим пунктом.
2.15. Фонд із дня отримання примірника документів протягом 7 робочих днів перевіряє наявність відповідних бюджетних призначень, достовірність інформації, зазначеної в пункті 2.14 цього розділу, відповідність основним критеріям оцінки заявника-роботодавця, зазначеним у пункті 2.17 цього розділу, наявність повного переліку документів, визначених цією Інструкцією.
Фонд інформує відділення Фонду, заявника-роботодавця та Міністерство соціальної політики України про погодження або відмову у наданні фінансової допомоги на поворотній і безповоротній основі та цільової позики листом-погодженням, у якому містяться обґрунтування стосовно доцільності надання або відмови у наданні фінансової допомоги на поворотній і безповоротній основі та цільової позики заявнику-роботодавцю.
2.16. У разі звернення заявників-роботодавців, які засновані громадськими організаціями інвалідів, за отриманням фінансової допомоги на поворотній і безповоротній основі та цільової позики за рахунок коштів Фонду (крім фінансової допомоги на здійснення заходів щодо фізкультурно-спортивної реабілітації інвалідів) відділення Фонду не пізніше ніж через 3 робочі дні після отримання погодження від Фонду надсилає два примірники документів разом із листом-погодженням Фонду Міністерству соціальної політики Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям.
................Перейти до повного тексту