1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


ВИКОНАВЧА ДИРЕКЦІЯ ФОНДУ ГАРАНТУВАННЯ ВКЛАДІВ ФІЗИЧНИХ ОСІБ
РІШЕННЯ
09.07.2015 № 131
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
10 вересня 2015 р.
за № 1093/27538
Про затвердження Інструкції про порядок забезпечення доступу до публічної інформації у Фонді гарантування вкладів фізичних осіб
( Із змінами, внесеними згідно з Рішенням Фонду гарантування вкладів фізичних осіб № 496 від 20.05.2021 № 854 від 24.10.2022 )
На виконання вимог Законів України "Про систему гарантування вкладів фізичних осіб", "Про доступ до публічної інформації", "Про інформацію", з метою захисту прав та охоронюваних законом інтересів вкладників та врегулювання порядку забезпечення доступу до публічної інформації виконавча дирекція Фонду гарантування вкладів фізичних осіб ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Інструкцію про порядок забезпечення доступу до публічної інформації у Фонді гарантування вкладів фізичних осіб, що додається.
2. Відділу стратегії та нормативно-методологічного забезпечення разом з юридичною службою забезпечити подання цього рішення до Міністерства юстиції України для державної реєстрації.
3. Це рішення набирає чинності з 01 листопада 2015 року.
4. Відділу зв’язків з громадськістю та міжнародними організаціями забезпечити розміщення цього рішення на офіційній сторінці Фонду гарантування вкладів фізичних осіб у мережі Інтернет після його державної реєстрації.
5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника директора-розпорядника відповідно до розподілу обов’язків.

Заступник
директора-розпорядника


А.Я. Оленчик
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення виконавчої дирекції
Фонду гарантування вкладів
фізичних осіб
09.07.2015 № 131
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
10 вересня 2015 р.
за № 1093/27538
ІНСТРУКЦІЯ
про порядок забезпечення доступу до публічної інформації у Фонді гарантування вкладів фізичних осіб
( У тексті цієї Інструкції слова "банк під час здійснення тимчасової адміністрації або ліквідації", "банк, щодо якого здійснюється тимчасова адміністрація" та "веб - сайт" у всіх відмінках замінено словами "банк, що виводиться з ринку" та "вебсайт" у відповідних відмінках згідно з Рішенням Фонду гарантування вкладів фізичних осіб № 854 від 24.10.2022 )
I. Загальні положення
1. Ця Інструкція визначає процедуру доступу до публічної інформації у Фонді гарантування вкладів фізичних осіб (далі - Фонд), процедуру надання публічної інформації, процедуру оскарження рішень, дій чи бездіяльності посадових осіб Фонду щодо надання або відмови у наданні інформації за запитом на публічну інформацію.
2. Дія цієї Інструкції не поширюється на відносини щодо отримання інформації суб’єктами владних повноважень при здійсненні ними своїх функцій, а також на відносини у сфері звернень громадян.
3. У цій Інструкції терміни вживаються в такому значенні:
банк, що виводиться з ринку,- неплатоспроможний банк, щодо якого здійснюється процедура виведення з ринку, або банк, щодо якого здійснюється процедура ліквідації;
( Пункт 3 розділу I доповнено абзацом другим згідно з Рішенням Фонду гарантування вкладів фізичних осіб № 854 від 24.10.2022 )
відповідальний виконавець - визначений керівником уповноваженого підрозділу працівник Фонду або визначений уповноваженою особою Фонду працівник банку, що виводиться з ринку;
( Абзац третій пункту 3 розділу I із змінами, внесеними згідно з Рішенням Фонду гарантування вкладів фізичних осіб № 854 від 24.10.2022 ) ( Абзац третій пункту 3 розділу I виключено на підставі Рішення Фонду гарантування вкладів фізичних осіб № 496 від 20.05.2021 )
запит на публічну інформацію - прохання особи до розпорядника інформації (Фонду та/або до уповноваженої особи Фонду) надати публічну інформацію, що знаходиться в його володінні;
публічна інформація - відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання Фондом та/або уповноваженими особами Фонду своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться в володінні інших суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених Законом України "Про доступ до публічної інформації";
уповноважена особа Фонду - працівник Фонду, який від імені Фонду та в межах повноважень, передбачених Законом України "Про систему гарантування вкладів фізичних осіб" та/або делегованих Фондом, виконує дії із забезпечення виведення банку з ринку;
( Абзац шостий пункту 3 розділу I із змінами, внесеними згідно з Рішенням Фонду гарантування вкладів фізичних осіб № 854 від 24.10.2022 )
уповноважений підрозділ - визначений директором-розпорядником Фонду самостійний структурний підрозділ, до функцій якого віднесено організацію доступу до публічної інформації, якою володіє Фонд та уповноважені особи Фонду.
Термін "вкладник" вживається у значенні, наведеному у Законі України "Про систему гарантування вкладів фізичних осіб".
( Пункт 3 розділу I доповнено новим абзацом сьомим згідно з Рішенням Фонду гарантування вкладів фізичних осіб № 496 від 20.05.2021 )
Інші терміни, що використовуються в цій Інструкції, уживаються в значеннях, наведених у Законах України "Про доступ до публічної інформації", "Про інформацію".
4. Організація і забезпечення порядку надання публічної інформації, опрацювання, систематизації, аналізу та контролю покладаються на уповноважений підрозділ.
II. Забезпечення порядку доступу до публічної інформації
1. Доступ до публічної інформації забезпечується шляхом:
оприлюднення публічної інформації в офіційних друкованих виданнях;
розміщення публічної інформації на офіційному вебсайті Фонду в мережі Інтернет;
оприлюднення публічної інформації у формі відкритих даних на Єдиному державному вебпорталі відкритих даних;
( Пункт 1 розділу II доповнено абзацом четвертим згідно з Рішенням Фонду гарантування вкладів фізичних осіб № 854 від 24.10.2022 )
розміщення публічної інформації на інформаційних стендах та/або у приміщеннях для прийому громадян;
надання інформації за запитами на публічну інформацію.
2. Безпосередня організація функціонування спеціальних місць для роботи запитувачів з документами чи їх копіями покладається:
у Фонді - на уповноважений підрозділ;
у банках, де призначені уповноважені особи Фонду, - на уповноважених осіб Фонду.
3. Наповнення публічною інформацією офіційного вебсайту Фонду в мережі Інтернет та оприлюднення публічної інформації в засобах масової інформації покладаються на відповідний структурний підрозділ Фонду.
( Пункт 4 розділу II виключено на підставі Рішення Фонду гарантування вкладів фізичних осіб № 854 від 24.10.2022 ) ( Пункт 5 розділу II виключено на підставі Рішення Фонду гарантування вкладів фізичних осіб № 854 від 24.10.2022 )
4. Рекомендована форма запиту на інформацію, що подається фізичними особами відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації", наведена у додатку 1 до цієї Інструкції.
( Пункт 4 розділу II із змінами, внесеними згідно з Рішенням Фонду гарантування вкладів фізичних осіб № 854 від 24.10.2022 )
5. Рекомендована форма запиту на інформацію, що подається юридичними особами та об’єднаннями громадян без статусу юридичної особи відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації", наведена у додатку 2 до цієї Інструкції.
( Пункт 5 розділу II із змінами, внесеними згідно з Рішенням Фонду гарантування вкладів фізичних осіб № 854 від 24.10.2022 )
6. Рекомендовані форми запитів на публічну інформацію, передбачені пунктами 4 і 5 цього розділу, розміщуються на офіційному вебсайті Фонду в мережі Інтернет.
( Пункт 6 розділу II в редакції Рішення Фонду гарантування вкладів фізичних осіб № 854 від 24.10.2022 )
7. Публічна інформація, розпорядником якої є Фонд, крім публічної інформації з обмеженим доступом (конфіденційна інформація, таємна інформація, службова інформація), надається у формі та у строки, визначені законодавством.
Публічна інформація може бути надана запитувачу інформації усно, письмово чи в іншій формі (поштою, телефоном, електронною поштою); у визначених спеціальних місцях для роботи запитувачів з документами чи їх копіями. У разі надання інформації у визначених спеціальних місцях для роботи запитувачів з документами чи їх копіями про це робиться відмітка у реєстраційній картці особистого прийому в системі електронного документообігу Фонду.
( Абзац другий пункту 7 розділу II із змінами, внесеними згідно з Рішенням Фонду гарантування вкладів фізичних осіб № 854 від 24.10.2022 )
III. Порядок обліку, попереднього розгляду, опрацювання та надання інформації за запитами на публічну інформацію
1. Запит на публічну інформацію, що надійшов до Фонду чи банку, що виводиться з ринку, направляється для попереднього розгляду відповідно керівнику уповноваженого підрозділу або уповноваженій особі Фонду.
2. Запити на публічну інформацію підлягають обов’язковому обліку, опрацюванню та розгляду Фондом та/або уповноваженими особами Фонду.
3. Запит на публічну інформацію може бути подано до Фонду:
засобами поштового зв’язку;
на телефонну "гарячу лінію" Фонду;
шляхом надсилання на електронну пошту (e-mail) Фонду;
через заповнення відповідних форм на сторінці офіційному вебсайті Фонду в мережі Інтернет;
під час особистого прийому керівництвом Фонду, посадовими особами уповноваженого підрозділу Фонду.
( Розділ III доповнено пунктом 3 згідно з Рішенням Фонду гарантування вкладів фізичних осіб № 854 від 24.10.2022 )
4. Запит на публічну інформацію може бути подано до банку, що виводиться з ринку, засобами поштового зв’язку на адресу для листування, встановлену Фондом або уповноваженою особою Фонду у разі делегування їй відповідних повноважень.
Запит на публічну інформацію до банку, що виводиться з ринку, може бути подано також через інші канали комунікацій, визначені Фондом або уповноваженою особою Фонду у разі делегування відповідних повноважень.
( Розділ III доповнено пунктом 4 згідно з Рішенням Фонду гарантування вкладів фізичних осіб № 854 від 24.10.2022 )
5. Запити на публічну інформацію, розпорядником якої є Фонд, можуть бути подані особисто до Фонду в установлені дні прийому громадян.
( Пункт 5 розділу III в редакції Рішення Фонду гарантування вкладів фізичних осіб № 854 від 24.10.2022 )
6. За відсутності підстав для відмови у задоволенні запиту на публічну інформацію, передбачених частиною першою статті 22 Закону України "Про доступ до публічної інформації", такий запит направляється для виконання відповідальному виконавцю.
7. Запити на публічну інформацію, що надійшли до Фонду (банку, що виводиться з ринку), приймаються, обліковуються відповідальним виконавцем в день отримання запиту.
8. У разі якщо Фонд (банк, що виводиться з ринку) не володіє запитуваною інформацією, але йому відомо особу, яка нею володіє, протягом трьох робочих днів відповідальний виконавець готує відповідний проект листа про направлення цього запиту належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача.
( Пункт 8 розділу III із змінами, внесеними згідно з Рішенням Фонду гарантування вкладів фізичних осіб № 854 від 24.10.2022 )
9. Якщо запитувана інформація належить до сфери діяльності декількох підрозділів Фонду (банку, що виводиться з ринку), такі запити на публічну інформацію протягом чотирьох годин з моменту надходження направляються для надання пропозицій до відповідних структурних підрозділів, у яких зберігається така інформація.
10. Структурний підрозділ, де зберігається запитувана публічна інформація, зобов’язаний протягом одного робочого дня надати відповідальному виконавцю уповноваженого підрозділу наявну інформацію разом з пропозиціями щодо обсягу її надання.
11. Відповідальний виконавець, виходячи зі змісту отриманого запиту на публічну інформацію, повинен визначити, чи є підстави для прийняття рішення про відстрочку в задоволенні запиту на інформацію. У разі якщо такі підстави є, він повинен протягом двох робочих днів з дня реєстрації запиту на публічну інформацію підготувати проект рішення про відстрочку та надати такий проект для розгляду керівнику уповноваженого підрозділу.

................
Перейти до повного тексту