1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 25 листопада 2015 р. № 1068
Київ
Деякі питання використання коштів для реалізації проектів у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України
( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 712 від 22.09.2016 № 307 від 19.04.2017 № 754 від 04.10.2017 № 187 від 14.03.2018 № 1204 від 27.12.2018 № 345 від 24.04.2019 № 583 від 05.07.2019 № 120 від 19.02.2020 № 697 від 12.08.2020 № 1121 від 18.11.2020 № 1202 від 08.12.2020 № 204 від 17.03.2021 № 825 від 11.08.2021 № 1221 від 24.11.2021 № 75 від 02.02.2022 № 519 від 23.05.2023 № 925 від 29.08.2023 № 174 від 16.02.2024 )
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Погодитися з пропозицією Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства щодо спрямування частини коштів у сумі 398500 тис. гривень, передбачених Міністерству регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства в 2015 році у спеціальному фонді державного бюджету за програмою 2751630 "Реалізація надзвичайної кредитної програми для України", на фінансування заходів з реалізації проектів у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України у вигляді міжбюджетних трансфертів.
1-1. Установити, що залишки коштів, які надійшли у 2015 році до спеціального фонду державного бюджету в рамках першого траншу за Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект "Надзвичайна кредитна програма для відновлення України") Міністерству регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства за програмою 2751630 "Реалізація надзвичайної кредитної програми для відновлення України", спрямовуються на здійснення у 2024 році видатків спеціального фонду за програмою 3121600 "Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів в рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України".
( Постанову доповнено пунктом 1-1 згідно з Постановою КМ № 307 від 19.04.2017; із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 187 від 14.03.2018, № 1204 від 27.12.2018, № 120 від 19.02.2020, № 204 від 17.03.2021, № 75 від 02.02.2022, № 519 від 23.05.2023, № 174 від 16.02.2024 ) ( Пункт 1-2 виключено на підставі Постанови КМ № 75 від 02.02.2022 )
2. Затвердити Порядок та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України, що додаються.
( Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 187 від 14.03.2018 )
3. Ця постанова набирає чинності з дня її опублікування, крім пункту 2, який набирає чинності одночасно із Законом України "Про Державний бюджет України на 2016 рік".

Прем'єр-міністр України

А.ЯЦЕНЮК

Інд. 71


ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 25 листопада 2015 р. № 1068
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 14 березня 2018 р. № 187
)
ПОРЯДОК ТА УМОВИ
надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України
( У тексті Порядку та умов слово "Мінрегіон" замінено словом "Мінінфраструктури" згідно з Постановою КМ № 519 від 23.05.2023 )
1. Ці Порядок та умови визначають механізм надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (далі - субвенція), що фінансуються відповідно до Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект "Надзвичайна кредитна програма для відновлення України"), ратифікованої Законом України від 22 квітня 2015 р. № 346-VIII (далі - Фінансова угода).
Джерелом формування субвенції за спеціальним фондом є кошти позики Європейського інвестиційного банку, залучені Україною відповідно до Фінансової угоди.
( Абзац третій пункту 1 виключено на підставі Постанови КМ № 519 від 23.05.2023 )
2. Головним розпорядником субвенції є Мінінфраструктури.
Розпорядники/одержувачі субвенції за місцевими бюджетами визначаються рішенням відповідної місцевої ради, відповідної військової адміністрації про такий бюджет згідно із законодавством.
( Абзац другий пункту 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 519 від 23.05.2023 )
3. Використання субвенції спеціального фонду здійснюється з дотриманням умов Фінансової угоди та договорів, укладених у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України (далі - Програма), а також відповідно до угод про передачу коштів, укладених відповідно до Фінансової угоди.
4. Субвенція спрямовується бюджетам адміністративно-територіальних одиниць (згідно з додатком 1), на території яких реалізуються проекти у рамках Програми за напрямами, визначеними у Фінансовій угоді. Переліки проектів, які фінансуються за рахунок субвенції, формуються та затверджуються головним розпорядником субвенції за пропозиціями органів місцевого самоврядування, місцевих органів виконавчої влади.
( Абзац перший пункту 4 в редакції Постанови КМ № 345 від 24.04.2019; із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 583 від 05.07.2019, № 697 від 12.08.2020, № 519 від 23.05.2023 ) ( Абзац другий пункту 4 виключено на підставі Постанови КМ № 519 від 23.05.2023 )
Фінансування за розподілом, визначеним у додатку 1, для адміністративно-територіальних одиниць за рахунок субвенції спеціального фонду може бути здійснено лише за умови підтвердження співфінансування таких проектів з відповідних місцевих бюджетів в обсязі не меншому, ніж сума податку на додану вартість.
( Абзац третій пункту 4 в редакції Постанови КМ № 345 від 24.04.2019; із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 583 від 05.07.2019, № 697 від 12.08.2020; в рудакції Постанови КМ № 519 від 23.05.2023 )
Не допускається будь-яке подвійне фінансування одних і тих же компонентів проектів, у тому числі за рахунок коштів, наданих Європейським інвестиційним банком, іншими донорами, коштів державного чи місцевих бюджетів.
Субвенція не може бути спрямована на погашення штрафних санкцій та/або пені, що нараховується за порушення умов договорів, та на витрати, пов’язані з перерахуванням та конвертацією коштів за рахунком для одержання коштів та проектними рахунками.
Субвенція спеціального фонду не використовується для сплати податків, зборів та митних платежів.
Відповідний розпорядник субвенції за місцевим бюджетом та/або одержувач, відповідна місцева рада чи військово-цивільна адміністрація забезпечують співфінансування проекту за власний рахунок у тій частині, що не покривається субвенцією.
Витрати, пов’язані з перерахуванням та конвертацією коштів за рахунком для одержання коштів та проектними рахунками, несуть розпорядники субвенції за місцевими бюджетами.
5. Умовами надання субвенції є:
1) об’єкти, зокрема житлового фонду, що фінансуються за рахунок субвенції, залишаються у комунальній власності (спільній власності) відповідних територіальних громад та використовуються за цільовим призначенням протягом не менше 20 років з дати завершення впровадження проекту;
2) спроможність органів місцевого самоврядування відповідних територіальних громад сіл, селищ та міст забезпечувати подальше власне фінансування або утримання за рахунок коштів місцевих бюджетів об’єктів, що фінансуються за рахунок субвенції;
( Підпункт 3 пункту 5 виключено на підставі Постанови КМ № 519 від 23.05.2023 )
4) замовниками будівництва забезпечено під час розроблення проектної документації для реалізації проектів, що пов’язані з будівництвом (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт), врахування потреб осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення;
5) видатки, пов’язані з фінансуванням капітального будівництва, здійснюються за умови наявності затверджених проектів будівництва та результатів проведення їх державної експертизи відповідно до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 (Офіційний вісник України, 2011 р., № 41, ст. 1674); титулів об’єктів, що затверджені відповідно до Порядку затвердження титулів об’єктів, будівництво яких здійснюється із залученням бюджетних коштів, коштів державних підприємств , установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 вересня 1997 р. № 995 (Офіційний вісник України, 1997 р., число 37, с. 17; 2015 р., № 97, ст. 3320).
6. Кредитні кошти, перераховані з проектного рахунка, вважаються субвенцією спеціального фонду, що надана з державного бюджету відповідним місцевим бюджетам у день перерахування коштів у національній валюті або у сумі гривневого еквіваленту перерахованих валютних коштів, розрахованого за офіційним курсом Національного банку на день їх перерахування.
7. Заявки на перерахування коштів з рахунка для одержання коштів підписуються уповноваженими особами Мінфіну, головного розпорядника субвенції спеціального фонду. Заявки на перерахування коштів з проектного рахунка підписуються уповноваженими особами Мінфіну, головного розпорядника субвенції, розпорядника субвенції за місцевим бюджетом та її одержувача (замовника).
8. Кредитні кошти Європейського інвестиційного банку в рамках Програми перераховуються Європейським інвестиційним банком за заявками на їх вибірку, оформленими відповідно до положень Фінансової угоди та договорів, укладених у рамках Програми, на рахунок Мінфіну в АТ "Укрексімбанк", відкритий для виконання Програми. Для цілей Програми Мінфін відкриває в АТ "Укрексімбанк" для кожної з угод про передачу коштів рахунки для реалізації проектів (проектні рахунки), на які перераховуються кошти для відповідних проектів з рахунка, відкритого для виконання Програми. Субвенція спеціального фонду надається місцевим бюджетам, розпорядникам субвенції за місцевими бюджетами/одержувачам субвенції за місцевими бюджетами шляхом перерахування коштів із проектного рахунка постачальникам товарів (виконавцям робіт або послуг) за договорами, укладеними розпорядниками субвенції за місцевими бюджетами/одержувачами субвенції за місцевими бюджетами у рамках проектів, на виконання грошових зобов’язань зазначених розпорядників/одержувачів щодо оплати виконаних/ поставлених товарів, робіт та послуг за такими договорами з подальшим відображенням таких операцій у бухгалтерському обліку, фінансовій і бюджетній звітності.
( Пункт 8 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 519 від 23.05.2023 )
9. Для відображення головним розпорядником субвенції, розпорядниками субвенції за місцевими бюджетами та її одержувачами у бухгалтерському обліку, фінансовій і бюджетній звітності операцій у частині здійснення видатків державного бюджету, доходів і видатків місцевих бюджетів за рахунок субвенції спеціального фонду головний розпорядник субвенції спеціального фонду подає розпорядникам субвенції за місцевими бюджетами інформацію про фактичний стан використання коштів, залучених Україною відповідно до Фінансової угоди, згідно з додатком 2.
10. Головний розпорядник субвенції з метою відображення в обліку та звітності про виконання бюджетів у частині здійснення видатків державного бюджету, доходів і видатків місцевих бюджетів за рахунок субвенції спеціального фонду подає Казначейству зведене розпорядження за формою згідно з додатком 3.
11. Казначейство:
забезпечує відображення його органами в обліку та звітності про виконання бюджетів операцій у частині здійснення видатків державного бюджету, доходів і видатків місцевих бюджетів за рахунок субвенції спеціального фонду за відповідними кодами бюджетної класифікації у розрізі доходів, видатків та кредитування бюджетів у національній валюті або у відповідному гривневому еквіваленті євро;
( Абзац третій пункту 11 виключено на підставі Постанови КМ № 519 від 23.05.2023 )
інформує щомісяця до 15 числа Мінфін та Мінінфраструктури про обсяги перерахування субвенції та касові видатки в розрізі місцевих бюджетів, що фінансуються за її рахунок.
( Пункт 12 виключено на підставі Постанови КМ № 519 від 23.05.2023 )
13. Мінінфраструктури інформує щомісяця до 25 числа наступного періоду Мінфін про використання субвенції.
( Пункт 13 в редакції Постанови КМ № 519 від 23.05.2023 )
14. Одержувачі субвенції подають щомісяця до 10 числа розпорядникам субвенції за місцевими бюджетами звіт про використання субвенції.
15. Розпорядники субвенції за місцевими бюджетами подають щомісяця до 20 числа головному розпорядникові субвенції звіт про її використання.
16. У разі недотримання кінцевим бенефіціаром умов Фінансової угоди, угоди про передачу коштів позики і цих Порядку та умов відповідна місцева рада чи військова адміністрація повертає суму коштів, спрямовану на фінансування проекту, до державного бюджету відповідно до законодавства та укладених договорів.
( Пункт 16 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 519 від 23.05.2023 )
17. Складення та подання фінансової і бюджетної звітності про використання субвенції, а також контроль за її цільовим використанням здійснюється в установленому законодавством порядку.
( Порядок та умови в редакції Постанови КМ № 187 від 14.03.2018 )
Додаток 1
до Порядку та умов
(в редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 16 лютого 2024 р. № 174
)
РОЗПОДІЛ
у 2024 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України між місцевими бюджетами
( Див. текст )
Код місцевого бюджету Назва місцевого бюджету адміністративно-територіальної одиниці Обсяг субвенції, тис. гривень Мінімальний обсяг співфінансування за рахунок місцевих бюджетів, тис. гривень
Разом 2 346 552 469 310,4
Вінницька область 41 731,055 8 346,211
0254200000 Бюджет Жмеринської міської територіальної громади 41 731,055 8 346,211
Волинська область 80 000 16 000
0355100000 Бюджет Луцької міської територіальної громади 80 000 16 000
Дніпропетровська область 341 472,462 68 294,492
0410000000 Обласний бюджет Дніпропетровської області 15 022,956 3 004,591
0457100000 Бюджет Кам’янської міської територіальної громади 139 449,506 27 889,901
0457600000 Бюджет Дніпровської міської територіальної громади 187 000 37 400
Житомирська область 7 500 1 500
0655000000 Бюджет Чуднівської міської територіальної громади 7 500 1 500
Закарпатська область 167 843,14 33 568,628
0750100000 Бюджет Вільховецької сільської територіальної громади 76 000 15 200
0750200000 Бюджет Тячівської міської територіальної громади 27 843,14 5 568,628
0753500000 Бюджет Дубівської селищної територіальної громади 52 000 10 400
0756400000 Бюджет Ясінянської селищної територіальної громади 12 000 2 400
Запорізька область 163 777,829 32 755,566
0856200000 Бюджет Запорізької міської територіальної громади 163 777,829 32 755,566
Київська область 167 571,065 33 514,213
1051500000 Бюджет Бучанської міської територіальної громади 75 000 15 000
1053100000 Бюджет Броварської міської територіальної громади 29 044,02 5 808,804
1053300000 Бюджет Вишгородської міської територіальної громади 34 080,892 6 816,178
1053700000 Бюджет Гатненської сільської територіальної громади 18 000 3 600
1054600000 Бюджет Ірпінської міської територіальної громади 11 446,153 2 289,231
Львівська область 426 634,873 85 326,975
1351700000 Бюджет Мостиської міської територіальної громади 6 752,6 1 350,52
1352700000 Бюджет Підберізцівської сільської територіальної громади 19 000 3 800
1352800000 Бюджет Солонківської сільської територіальної громади 120 000 24 000
1353700000 Бюджет Зимноводівської сільської територіальної громади 90 000 18 000
1356300000 Бюджет Львівської міської територіальної громади 177 191,35 35 438,27
1358400000 Бюджет Трускавецької міської територіальної громади 13 690,923 2 738,185
Миколаївська область 10 597,101 2 119,42
1453800000 Бюджет Мигіївської сільської територіальної громади 10 597,101 2 119,42
Одеська область 189 960,138 37 992,027
1551800000 Бюджет Авангардівської селищної територіальної громади 12 518,503 2 503,701
1551900000 Бюджет Дальницької сільської територіальної громади 15 000 3 000
1555400000 Бюджет Кароліно-Бугазької сільської територіальної громади 80 000 16 000
1556400000 Бюджет Одеської міської територіальної громади 72 396,683 14 479,336
1558100000 Бюджет Суворовської селищної територіальної громади 10 044,952 2 008,99
Полтавська область 324 730,662 64 946,133
1610000000 Обласний бюджет Полтавської області 160 819,889 32 163,978
1650600000 Бюджет Пирятинської міської територіальної громади 11 832,788 2 366,558
1656400000 Бюджет Кременчуцької міської територіальної громади 75 077,985 15 015,597
1656500000 Бюджет Лубенської міської територіальної громади 62 000 12 400
1656800000 Бюджет Миргородської міської територіальної громади 15 000 3 000
Тернопільська область 45 000 9 000
1953500000 Бюджет Трибухівської сільської територіальної громади 18 000 3 600
1954400000 Бюджет Копичинецької міської територіальної громади 9 000 1 800
1955600000 Бюджет Великоберезовицької селищної територіальної громади 18 000 3 600
Харківська область 993,48 198,696
2053100000 Бюджет Валківської міської територіальної громади 993,48 198,696
Хмельницька область 160 538,51 32 107,702
2250300000 Бюджет Волочиської міської територіальної громади 72 538,51 14 507,702
2250900000 Бюджет Китайгородської сільської територіальної громади 41 000 8 200
2251600000 Бюджет Новоушицької селищної територіальної громади 33 000 6 600
2253200000 Бюджет Солобковецької сільської територіальної громади 14 000 2 800
Черкаська область 153 095,932 30 619,186
2310000000 Обласний бюджет Черкаської області 73 000 14 600
2357600000 Бюджет Черкаської міської територіальної громади 80 095,932 16 019,186
Чернівецька область 58 105,753 11 621,151
2453900000 Бюджет Берегометської селищної територіальної громади 13 000 2 600
2454600000 Бюджет Кельменецької селищної територіальної громади 16 105,753 3 221,151
2455200000 Бюджет Чернівецької міської територіальної громади 29 000 5 800
Чернігівська область 7 000 1 400
2552000000 Бюджет Новобасанської сільської територіальної громади 7 000 1 400

................
Перейти до повного тексту