- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
5 червня 2014 р.
за № 581/25358
Про затвердження Порядку здійснення логічного та арифметичного контролю декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру
1. Затвердити Порядок здійснення логічного та арифметичного контролю декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру, що додається.
2. Установити, що затверджений пунктом 1 цього наказу Порядок застосовується щодо декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру, поданих відповідно до частини першої статті
12 Закону України
"Про засади запобігання і протидії корупції" .
3. Департаменту податкової, митної політики та методології бухгалтерського обліку Міністерства фінансів України (Чмерук М. О.) в установленому порядку забезпечити:
1) подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України;
2) оприлюднення цього наказу.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступників Міністрів відповідно до розподілу обов’язків.
Міністр фінансів України |
О. Шлапак |
Міністр юстиції України |
П. Петренко |
ПОГОДЖЕНО: Перший заступник Міністра доходів і зборів України |
І.О. Білоус |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
фінансів України,
Міністерства юстиції України
20.05.2014 № 586/784/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
5 червня 2014 р.
за № 581/25358
ПОРЯДОК
здійснення логічного та арифметичного контролю декларації про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру ( 3206-17 )
I. Загальні положення
1. Цей Порядок визначає процедуру здійснення уповноваженими підрозділами логічного та арифметичного контролю декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру (далі - декларація), а також пов’язаного з цим комплексу заходів, які здійснюються за його результатами.
3. Логічний та арифметичний контроль декларації полягає у встановленні арифметичної точності та логічної відповідності між собою задекларованих відомостей.
4. Логічний та арифметичний контроль декларації, а також пов’язаний із цим комплекс заходів здійснюються протягом тридцяти днів з дня подання декларації.
ІІ. Етапи та види контролю
1. Перший етап контролю декларації полягає у проведенні її логічного та арифметичного контролю.
2. Арифметичний контроль декларації щодо зазначених у декларації відомостей здійснюється шляхом перевірки:
1) правильності зазначення у позиції 5 декларації відомостей про загальну суму сукупного доходу суб’єкта декларування та членів його сім’ї;
2) правильності зазначення у позиціях 21, 22 декларації перерахованих у гривні сум доходів суб’єкта декларування та членів його сім’ї, одержаних (нарахованих) в іноземній валюті з джерел за межами України.
3. Перевірка відповідно до підпункту 1 пункту 2 цього розділу здійснюється шляхом звіряння відомостей про загальну суму сукупного доходу суб’єкта декларування та членів його сім’ї із зазначеними у позиціях 6-20 декларації відомостями про суми окремих видів їх доходів.
4. Перевірка відповідно до підпункту 2 пункту 2 цього розділу здійснюється шляхом звіряння зазначених у позиціях 21, 22 декларації перерахованих у гривні сум доходів суб’єкта декларування та членів його сім’ї з офіційними курсами гривні, установленими Національним банком України, до відповідних іноземних валют станом на день проведення відповідних фінансових операцій.
5. Логічний контроль декларації здійснюється шляхом перевірки логічності повноти та співвідношення між собою зазначених у декларації відомостей.
6. Вказана перевірка здійснюється шляхом порівняння зазначених у декларації відомостей про:
місце проживання суб’єкта декларування (позиція 2 декларації) та про нерухоме майно, що перебуває у власності, в оренді чи на іншому праві користування суб’єкта декларування або членів його сім’ї (позиції 24-26, 30-32 декларації);
членів сім’ї суб’єкта декларування (позиція 4 декларації) та про їх майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру (поля "членів сім’ї" у позиціях 5-20, а також позиції 22, 29-34, 40-44, 51-53 та 60-64 декларації);
доходи суб’єкта декларування або членів його сім’ї від викладацької, наукової і творчої діяльності, медичної практики, інструкторської та суддівської практики із спорту та про назви закладів, установ тощо, в яких їх одержано (нараховано) (позиція 7 декларації);
доходи суб’єкта декларування або членів його сім’ї у вигляді дивідендів, процентів (позиція 9 декларації) та про суми коштів на рахунках у банках та інших фінансових установах, номінальну вартість цінних паперів, розмір внесків до статутного (складеного) капіталу товариства, підприємства, організації (позиції 45-53 декларації);
доходи суб’єкта декларування або членів його сім’ї у вигляді страхових виплат, страхових відшкодувань, викупних сум та пенсійних виплат, сплачених за договором страхування, недержавного пенсійного забезпечення та пенсійного вкладу (позиція 15 декларації), та про їх фінансові зобов’язання щодо добровільного страхування та недержавного пенсійного забезпечення (позиції 54, 55, 60, 61 декларації);
наявне у власності суб’єкта декларування або членів його сім’ї майно (позиції 23-44 декларації) та про їх доходи від передачі в оренду відповідного майна, витрати на його утримання (позиції 19, 56, 62 декларації);
погашення суб’єктами декларування або членами їх сімей основної суми позики (кредиту) (позиції 57, 63 декларації) та про погашення ними суми процентів за позикою (кредитом) (позиції 58, 64 декларації).
7. Перший етап контролю декларації вважається завершеним після проведення її логічного та арифметичного контролю.
8. Другий етап здійснення контролю декларації проводиться у випадку виявлення за результатами логічного та арифметичного контролю помилок щодо зазначених у декларації відомостей або необхідності отримання пояснень стосовно таких відомостей і полягає у невідкладному інформуванні уповноваженим підрозділом суб’єкта декларування про виявлені логічні та/або арифметичні помилки за результатами першого етапу контролю шляхом направлення письмового повідомлення за результатами контролю декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку.
9. Суб’єкт декларування має право протягом п’яти днів з дня отримання зазначеного повідомлення подати уповноваженому підрозділу письмове пояснення та/або виправлену декларацію.
10. Другий етап контролю декларації вважається завершеним одночасно із закінченням строку, визначеного пунктом 9 цього розділу.
11. Третій етап здійснення контролю декларації проводиться у разі ненадання суб’єктом декларування у строк, передбачений пунктом 9 цього розділу, письмового пояснення та/або виправленої декларації або надання у вказаному поясненні неповної інформації чи неповного виправлення виявлених помилок у повторно поданій декларації і полягає у підготовці та надсиланні уповноваженим підрозділом до державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності запитів щодо відомостей, зазначених у декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за формою згідно з додатком 2 до цього Порядку.
12. Передбачені пунктом 11 цього розділу запити надсилаються за підписом керівника державного органу, органу влади Автономної Республіки Крим, органу місцевого самоврядування, іншої юридичної особи публічного права або особи, яка виконує його обов’язки, чи його заступника згідно з розподілом функціональних обов’язків. Запити, які стосуються декларації керівника державного органу, органу влади Автономної Республіки Крим, органу місцевого самоврядування, іншої юридичної особи публічного права або особи, яка виконує його обов’язки, надсилаються за підписом заступника керівника відповідного органу, підприємства, установи та організації згідно з розподілом функціональних обов’язків.
................Перейти до повного тексту