- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
5 лютого 2014 р.
за № 219/24996
Про затвердження Положення про Всеукраїнську інформаційно-профілактичну акцію "Відповідальність починається з мене"
Відповідно до Указу Президента України від 6 січня 2010 року
№ 6 "Про деякі заходи щодо сприяння вирішенню актуальних питань молоді", підпункту 1 пункту 4 та пункту 8
Положення про Міністерство молоді та спорту України , затвердженого Указом Президента України від 24 липня 2013 року № 390,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про Всеукраїнську інформаційно-профілактичну акцію "Відповідальність починається з мене", що додається.
2. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 11 травня 2012 року
№ 567 "Про затвердження Положення про Всеукраїнську інформаційно-профілактичну акцію "Відповідальність починається з мене", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 25 травня 2012 року за № 830/21142.
3. Департаменту молодіжної політики та комунікацій (Хохич І.М.) подати цей наказ в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра Глущенка С.В.
Міністр молоді та спорту України |
Р.С. Сафіуллін |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства молоді
та спорту України
21.01.2014 № 104
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
5 лютого 2014 р.
за № 219/24996
ПОЛОЖЕННЯ
про Всеукраїнську інформаційно-профілактичну акцію "Відповідальність починається з мене"
1. Це Положення визначає порядок проведення Всеукраїнської інформаційно-профілактичної акції "Відповідальність починається з мене" (далі - Акція).
2. Акція проводиться щороку з метою пропаганди та утвердження здорового способу життя у молодіжному середовищі.
3. Основними завданнями Акції є:
виявлення фактів порушень чинного законодавства щодо незаконного продажу неповнолітнім алкогольних напоїв та тютюнових виробів;
обстеження вулиць обласних та районних міст і населених пунктів на предмет наявності зовнішньої реклами алкогольних напоїв та тютюнових виробів;
здійснення інформаційно-просвітницької роботи (розповсюдження друкованої продукції: плакатів, буклетів, книг, проведення консультацій тощо);
формування відповідального ставлення молоді до свого здоров’я;
стимулювання активної участі місцевих громад у суспільному житті;
залучення рекламодавців та засобів масової інформації до створення та розміщення соціальної реклами;
розвиток партнерських відносин інститутів громадянського суспільства з органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, приватними структурами, громадськими організаціями, засобами масової інформації.
Інші завдання, направлені на формування здорового способу життя, можуть розширюватися за ініціативи органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.
4. Організаційне забезпечення проведення Акції та підведення її підсумків здійснюється Міністерством молоді та спорту України (далі - Організатор).
Для проведення Акції Організатор має право:
залучати партнерів та спонсорів;
створювати організаційний комітет з підготовки та проведення Акції;
формувати журі з представників центральних органів виконавчої влади, громадських організацій, засобів масової інформації та інших заінтересованих сторін (за згодою), який затверджується відповідним наказом.
5. Цільовою аудиторією Акції є молодь, яка залучається на добровільних засадах до реалізації відповідних заходів (ініціатив) Акції.
6. Акцію проводять структурні підрозділи, що реалізують державну молодіжну політику, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій (далі - структурні підрозділи) за участю правоохоронних органів, територіальних органів Державної інспекції України з питань захисту прав споживачів, управлінь охорони здоров’я та інших органів виконавчої влади, на які згідно із Законом України
"Про рекламу" покладено контроль за дотриманням вимог законодавства про рекламу, соціальних працівників, засобів масової інформації, громадських організацій та інших заінтересованих сторін (за згодою).
7. Для ефективної підготовки і проведення Акції структурні підрозділи повинні:
внести проведення Акції до річного плану роботи;
підготувати відповідний наказ, робочий план заходів та визначити відповідальну особу, яка буде займатися плануванням, організацією і проведенням Акції;
створити робочу групу;
скласти графіки обстеження вулиць населених пунктів щодо розміщення зовнішньої реклами алкогольних напоїв та тютюнових виробів, торговельних закладів (мегамаркетів, супермаркетів тощо);
взаємодіяти з органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, правоохоронними органами, територіальними органами Державної інспекції України з питань захисту прав споживачів, громадськими організаціями, засобами масової інформації, батьками, вчителями;
................Перейти до повного тексту