- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
08 грудня 2014 р.
за № 1573/26350
Про затвердження Типового порядку організації роботи та взаємодії між структурними підрозділами органів Державної фіскальної служби при розгляді запитів на отримання публічної інформації
1. Затвердити Типовий порядок організації роботи та взаємодії між структурними підрозділами органів Державної фіскальної служби при розгляді запитів на отримання публічної інформації, що додається.
2. Визнати таким, що втратив чинність,
наказ Міністерства фінансів України від 28 квітня 2012 року № 511 "Про затвердження Типового порядку організації роботи та взаємодії між структурними підрозділами органів державної податкової служби при підготовці відповідей на запити про отримання публічної інформації", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 17 травня 2012 року за № 786/21099.
3. Департаменту податкової, митної політики та методології бухгалтерського обліку Міністерства фінансів України (Чмерук М.О.) у встановленому порядку забезпечити:
подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України;
оприлюднення цього наказу.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра фінансів України Фудашкіна Д.О. та Голову Державної фіскальної служби України Білоуса І.О.
ПОГОДЖЕНО: Голова Державної фіскальної служби України |
І.О. Білоус |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
фінансів України
20.11.2014 № 1154
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
08 грудня 2014 р.
за № 1573/26350
ТИПОВИЙ ПОРЯДОК
організації роботи та взаємодії між структурними підрозділами органів Державної фіскальної служби при розгляді запитів на отримання публічної інформації
I. Загальні положення
1.2. Цей Типовий порядок визначає механізм взаємодії між структурними підрозділами Державної фіскальної служби України, Інформаційно-довідковим департаментом ДФС, Департаментом спеціалізованої підготовки та кінологічного забезпечення ДФС, Спеціалізованою лабораторією з питань експертизи та досліджень ДФС (далі - структурні підрозділи ДФС України), а також між структурними підрозділами головних управлінь ДФС в областях, місті Києві, Міжрегіональним головним управлінням ДФС - Центральним офісом з обслуговування великих платників, митницями ДФС, спеціалізованими державними податковими інспекціями, державними податковими інспекціями в районах, містах, районах у містах (крім міста Києва), об’єднаними державними податковими інспекціями (далі - територіальні органи ДФС України) щодо забезпечення доступу до публічної інформації.
1.3. Цей Типовий порядок регламентує процедуру приймання, опрацювання, реєстрації, розгляду та контролю за виконанням запитів на отримання публічної інформації фізичних, юридичних осіб, об’єднань громадян без статусу юридичної особи (далі - запитувачі), а також надання інформації, яка отримується або створюється Державною фіскальною службою України (далі - ДФС України), територіальними органами ДФС України у процесі здійснення ними своїх повноважень або перебуває у їх володінні.
1.4. Терміни у цьому Типовому порядку вживаються у значеннях, наведених у
Законі.
1.5. Розпорядниками публічної інформації відповідно до
Закону є ДФС України, головні управління ДФС в областях, місті Києві, Міжрегіональне головне управління ДФС - Центральний офіс з обслуговування великих платників, митниці ДФС, спеціалізовані державні податкові інспекції, державні податкові інспекції в районах, містах, районах у містах (крім міста Києва), об’єднані державні податкові інспекції (далі - органи ДФС України).
1.6. Кожен з органів ДФС України є розпорядником публічної інформації, яка відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених
Законом.
1.7. Органи ДФС України не є розпорядниками інформації за запитами на отримання публічної інформації (далі - запити на інформацію) стосовно:
інформації інших державних органів України, органів влади інших держав, міжнародних організацій;
інформації, яка може бути отримана шляхом узагальнення, аналітичної обробки даних або потребує створення в інший спосіб.
1.8. Організацію та координацію роботи з надання публічної інформації, в тому числі попереднє опрацювання, аналіз, систематизацію, консультації під час оформлення запитів на інформацію, а також контроль за виконанням структурними підрозділами відповідного органу ДФС України вимог
Закону здійснює структурний підрозділ або відповідальна посадова особа органу ДФС України, що організовує доступ до публічної інформації (далі - Суб’єкт координації).
1.9. Реєстрацію запитів на публічну інформацію відповідно до вимог законодавства, здійснення системного автоматизованого контролю за виконанням структурними підрозділами відповідного органу ДФС України запитів на інформацію здійснює структурний підрозділ або відповідальна посадова особа органу ДФС України, на яких покладено функцію щодо організації діловодства та контролю за розглядом запитів на інформацію (далі - Суб’єкт реєстрації).
1.10. За забезпечення розгляду запитів на інформацію відповідає керівник, перший заступник (заступник) керівника відповідного органу ДФС України, який згідно з розподілом обов’язків здійснює координацію діяльності Суб’єкта координації (далі - Відповідальна посадова особа).
1.11. У разі відсутності Відповідальної посадової особи повноваження щодо забезпечення розгляду запитів на інформацію здійснюються посадовою особою, яка виконує її обов’язки.
1.12. Відповідальна посадова особа дає доручення усім структурним підрозділам відповідного органу ДФС України з питань розгляду запитів на інформацію.
1.13. Дія цього Типового порядку не поширюється на відносини щодо отримання інформації суб’єктами владних повноважень при здійсненні ними своїх функцій, а також на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом.
1.14. Норми цього Типового порядку поширюються на організацію роботи органів ДФС України при підготовці відповідей на запити на інформацію.
ІІ. Реєстрація та опрацювання запитів на інформацію
2.1. Запити на інформацію, які надійшли до органу ДФС України електронною поштою на визначену електронну адресу, в усній формі особисто від запитувача у робочі дні згідно з правилами внутрішнього трудового розпорядку, приймаються і розглядаються Суб’єктом координації, а які надійшли факсом або поштою, приймаються структурним підрозділом, на який покладено функцію з приймання, реєстрації та обробки вхідної і вихідної кореспонденції (крім звернень громадян, запитів на отримання публічної інформації) (далі - Діловодна служба), та невідкладно передаються Суб’єкту реєстрації для подальшої передачі Суб’єкту координації.
2.2. Запити на інформацію, що надійшли засобами телефонного зв’язку, приймаються, оформлюються з урахуванням вимог частини п’ятої статті
19 Закону:
у ДФС України - працівниками Інформаційно-довідкового департаменту ДФС та у той самий робочий день передаються до Суб’єкта координації для розгляду і підготовки проекту резолюції з дотриманням положень пункту 2.4 цього розділу та подальшої передачі їх до Суб’єкта реєстрації. У разі надходження запиту на інформацію після 18.00 передача запиту на інформацію здійснюється до 12.00 наступного робочого дня для забезпечення реєстрації у встановленому порядку;
у територіальних органах ДФС України - Суб’єктом координації, яким готується проект резолюції у порядку, встановленому пунктами 2.4, 2.8 та 2.9 цього розділу, та забезпечується реєстрація запитів на інформацію.
2.3. Запити на інформацію, які надійшли безпосередньо до будь-якого структурного підрозділу ДФС України або структурного підрозділу територіального органу ДФС України, невідкладно передаються до Суб’єкта координації для розгляду з дотриманням положень пункту 2.4 цього розділу та подальшої передачі їх до Суб’єкта реєстрації.
2.4. Суб’єкт координації протягом одного дня забезпечує розгляд отриманих запитів на інформацію з метою:
визначення належності інформації, зазначеної в запиті на інформацію, до публічної інформації;
визначення належності інформації, зазначеної в запиті на інформацію, до компетенції органів ДФС України;
................Перейти до повного тексту