1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
13.10.2014 № 732
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
29 жовтня 2014 р.
за № 1358/26135
Про затвердження Порядку відновлення та взяття на облік конструкторської, технологічної і ремонтної документації авіаційної техніки державної авіації, за якою не здійснюється авторський нагляд
Відповідно до статті 7 Повітряного кодексу України та з метою забезпечення нормативно-правового регулювання питань підтримання льотної придатності державних повітряних суден у частині виконання робіт щодо відновлення та взяття на облік конструкторської, технологічної і ремонтної документації авіаційної техніки державної авіації, у разі коли розробник, виробник не виконують своїх обов’язків із супроводження експлуатації виробів авіаційної техніки, компонентів та обладнання, підтримання їх льотної придатності
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок відновлення та взяття на облік конструкторської, технологічної і ремонтної документації авіаційної техніки державної авіації, за якою не здійснюється авторський нагляд, що додається.
2. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
Міністр оборони України
генерал-полковник

В.В. Гелетей
ПОГОДЖЕНО:

Голова Державної служби України
з надзвичайних ситуацій

Міністр внутрішніх справ України

Т.в.о. Голови Державної
прикордонної служби України
генерал-полковник

Голова Державної служби України
з питань регуляторної політики
та розвитку підприємництва



С. Бочковський

А.Б. Аваков



П.А. Шишолін



М.Ю. Бродський
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
оборони України
13.10.2014 № 732
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
29 жовтня 2014 р.
за № 1358/26135
ПОРЯДОК
відновлення та взяття на облік конструкторської, технологічної і ремонтної документації авіаційної техніки державної авіації, за якою не здійснюється авторський нагляд
І. Загальні положення
1.1. Цей Порядок визначає механізм організації і виконання робіт з відновлення та взяття на облік конструкторської, технологічної і ремонтної документації авіаційної техніки державної авіації (далі - документація), у разі коли розробник, виробник не виконують своїх обов’язків із супроводження експлуатації виробів авіаційної техніки, компонентів та обладнання, підтримання їх льотної придатності, а Міністерство оборони України взяло на себе відповідальність за виконання вищезазначених функцій.
1.2. У цьому Порядку терміни вживаються в таких значеннях:
авіаційна техніка державної авіації - вироби авіаційної техніки, їх компоненти та обладнання (знімне та стаціонарно встановлене на борту повітряного судна), авіаційні засоби ураження, авіаційні тренажери, які застосовуються в державній авіації (далі - АТ);
екземпляр АТ - будь-яка одиниця найменування АТ;
ремонт - комплекс робіт, що виконуються на АТ для відновлення її працездатності і ресурсу (строків служби);
тип АТ - множина екземплярів АТ одного найменування.
1.3. До відновлення та взяття на облік документації належить комплекс робіт, спрямованих на створення умов для виготовлення відповідно до цієї документації деталей та складальних одиниць для АТ з метою забезпечення справності та модернізації АТ (далі - роботи).
Під час проведення робіт розробляються документи, перелік яких наведено в додатку до цього Порядку.
1.4. Об’єктами відновлення та взяття на облік є документація на АТ, яка:
прийшла в непридатність для використання за призначенням або втрачена;
створена за результатами спеціальних досліджень і спрямована на заміну застарілих технологій ремонту АТ або виготовлення деталей та складальних одиниць АТ підприємствами України;
створена та (або) отримана від суб’єктів господарювання, що не є розробниками (виробниками) визначеного типу АТ;
створена за результатами технічного супроводження експлуатації АТ, науково-технічних розробок і спрямована на внесення змін у документацію для усунення дефектів, відмов і пошкоджень, недоліків у конструкції АТ, удосконалення технології її ремонту та технічного обслуговування.
1.5. До об’єктів відновлення та взяття на облік не належить конструкторська та технологічна документація, розроблена під час виконання дослідно-конструкторських робіт з розроблення або модернізації АТ.
1.6. Показники надійності, безвідмовності, експлуатаційної технологічності та ремонтопридатності АТ, відремонтованої або модернізованої із застосуванням деталей та складальних одиниць, виготовлених за відновленою і взятою на облік документацією, повинні відповідати технічним вимогам на такий тип АТ.
ІІ. Учасники робіт та їхні функції
2.1. Учасниками робіт є:
Головний замовник та (або) замовники робіт;
Головна організація робіт;
виконавці робіт;
співвиконавці робіт.
2.2. Головним замовником робіт є Міністерство оборони України.
Замовниками робіт є визначені Міністерством оборони України органи військового управління, інші центральні органи виконавчої влади, установи та організації, які за своїм призначенням забезпечують експлуатацію АТ.
2.3. Головною організацією робіт є Державний науково-дослідний інститут авіації, який здійснює наукове і методичне супроводження цих робіт.
2.4. Виконавці робіт - установи та організації, які здійснюють технічне супроводження, експлуатацію, виготовлення, ремонт та (або) модернізацію АТ (далі - Виконавець).
2.5. Співвиконавці робіт - науково-дослідні і науково-випробувальні установи, інші установи та організації, які мають для виконання робіт відповідну виробничо-технічну базу та документацію (залучаються у разі необхідності).
2.6. Головний замовник робіт:
здійснює загальну організацію, координацію та контроль за виконанням робіт з питань відновлення та взяття на облік документації для АТ;
затверджує спільне рішення на виконання робіт з відновлення та взяття на облік документації (далі - Спільне рішення);
затверджує рішення про введення в дію та взяття на облік документації на тип АТ (далі - Рішення).
2.7. Замовник робіт:
аналізує стан існуючої документації на АТ, експлуатацію якої він здійснює, та розробляє перелік документації, що потребує відновлення та взяття на облік;
надає Головному замовнику робіт та Головній організації робіт пропозиції щодо необхідності проведення робіт для визначеного типу АТ;

................
Перейти до повного тексту