1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
06.06.2014 № 688
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
7 липня 2014 р.
за № 743/25520
Про затвердження Порядку проведення вхідного контролю знань, умінь та навичок для осіб, які приймаються на навчання за програмами перепідготовки або підвищення кваліфікації до професійно-технічних навчальних закладів
Відповідно до статті 14 Закону України "Про професійно-технічну освіту" та з метою підвищення якісного рівня професійно-технічної освіти, сприяння навчанню і розвитку особистості протягом життя, оптимізації строків навчання
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок проведення вхідного контролю знань, умінь та навичок для осіб, які приймаються на навчання за програмами перепідготовки або підвищення кваліфікації до професійно-технічних навчальних закладів, що додається.
2. Департаменту професійно-технічної освіти (Супрун В.В.) забезпечити подання цього наказу в установленому законодавством порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра Полянського П.Б.
Міністр С.М. Квіт
ПОГОДЖЕНО:

Голова Державної служби України
з питань регуляторної політики
та розвитку підприємництва

Перший заступник Голови
Спільного представницького органу
сторони роботодавців на національному рівні

Перший заступник Голови
Спільного представницького органу
об'єднань профспілок

Міністр соціальної політики України




М.Ю. Бродський



О. Мірошниченко



Г.В. Осовий

Л. Денісова
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
освіти і науки України
06.06.2014 № 688
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
7 липня 2014 р.
за № 743/25520
ПОРЯДОК
проведення вхідного контролю знань, умінь та навичок для осіб, які приймаються на навчання за програмами перепідготовки або підвищення кваліфікації до професійно-технічних навчальних закладів
І. Загальні положення
1. Цей Порядок розроблено з метою підвищення якісного рівня професійно-технічної освіти для забезпечення економічного зростання держави та розв’язання соціальних проблем суспільства, сприяння навчанню і розвитку особистості протягом життя, оптимізації строків навчання та відповідно до Законів України "Про професійно-технічну освіту", "Про професійний розвиток працівників", "Про зайнятість населення", "Про організації роботодавців, їх об'єднання, права і гарантії їх діяльності", Типових правил прийому до професійно-технічних навчальних закладів України, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 14 травня 2013 року № 499, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 29 травня 2013 року за № 823/23355, інших законодавчих та нормативно-правових актів у галузі освіти.
2. Цей Порядок забезпечує орієнтованість структури і змісту професійно-технічної освіти на потреби ринку праці та сучасні економічні виклики, доступність та безперервність освіти протягом усього життя, реалізацію принципу пріоритетності прав і свобод людини.
3. Цей Порядок визначає механізм застосування засобів та методів щодо виявлення знань, умінь та навичок певного рівня професійної кваліфікації особи з метою побудови індивідуального плану навчання для отримання нової кваліфікації або її підвищення.
4. Право на проведення вхідного контролю за відповідною професією надається професійно-технічним навчальним закладам, що мають ліцензію на надання освітніх послуг у сфері професійно-технічної освіти.
5. У цьому Порядку терміни вживаються в таких значеннях:
анкета самооцінювання - власноруч заповнений особою бланк зі здійсненою порівняльною ідентифікацією (оцінювання наявності компетенцій за власними вимірами) попередньо набутих професійних знань, умінь та навичок з критеріями кваліфікаційної атестації випускників з професії розробляється професійно-технічним навчальним закладом та затверджується в установленому законодавством порядку;
вхідний контроль знань, умінь та навичок (далі - вхідний контроль) -процедура визначення обсягу знань, умінь та навичок, набутих у результаті неформального та/або формального професійного навчання, відповідно до вимог державних стандартів професійно-технічної освіти з конкретної робітничої професії або типових навчальних планів та програмам з навчальних предметів, виробничого навчання, виробничої практики;
експертна комісія з проведення вхідного контролю (далі - експертна комісія) - тимчасовий орган професійно-технічного навчального закладу, до складу якого входять не менше трьох фахівців для визначення обсягу знань, умінь і навичок, набутих особою у результаті неформального та/або формального професійного навчання, та їх відповідності вимогам державних стандартів професійно-технічної освіти з конкретних робітничих професій або типовим навчальним планам та програмам з навчальних предметів, виробничого навчання, виробничої практики за робітничими професіями;
критерії кваліфікаційної атестації випускників - вимоги до знань, умінь, навичок, цінностей, які встановлені до рівня кваліфікації, якої набуває особа після завершення навчання за відповідним рівнем кваліфікації, що розроблені згідно з вимогами освітньо-кваліфікаційної характеристики випускника (професійного стандарту).
6. Проведення вхідного контролю здійснюється на основі принципів:
добровільності;
неупередженості;
рівності;
доступності;
достовірності і легітимності;
прозорості;
конфіденційності.
7. Дія цього Порядку поширюється на професійно-технічні навчальні заклади незалежно від форм власності та підпорядкування.

................
Перейти до повного тексту