1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
НАКАЗ
07.07.2014 № 1066/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
7 липня 2014 р.
за № 734/25511
Про забезпечення організації доступності населення до нотаріальних послуг та поліпшення роботи з надання таких послуг
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції № 109/5 від 13.01.2020 ) ( У Наказі слова "Головне управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головні управління юстиції в областях, містах Києві та Севастополі" та "головне управління юстиції" в усіх відмінках і числах замінено словами "територіальний орган Міністерства юстиції" у відповідних відмінках і числах згідно з Наказом Міністерства юстиції № 109/5 від 13.01.2020 )
Відповідно до статті 2-1 Закону України "Про нотаріат" та з метою забезпечення доступності населення до нотаріальних послуг та поліпшення роботи з надання таких послуг
НАКАЗУЮ:
1. Начальникам територіальних органів Міністерства юстиції:
1) з метою поліпшення роботи з надання нотаріальних послуг населенню посилити контроль за дотриманням встановлених вимог щодо організації роботи державних нотаріальних контор шляхом:
перегляду та за необхідності розробки нових графіків роботи державних нотаріальних контор та графіків прийому громадян у державних нотаріальних конторах з урахуванням навантаження, зручності та доступності населення до нотаріальних послуг;
установлення загальних вихідних днів для державних нотаріальних контор - неділя та понеділок, а за наявності декількох державних нотаріальних контор в одному населеному пункті установлення для таких державних нотаріальних контор різних вихідних днів (субота, неділя або неділя, понеділок);
установлення прийому громадян у суботу в державних нотаріальних конторах, вихідними днями для яких є неділя і понеділок;
здійснення прийому громадян у державних нотаріальних конторах протягом робочого дня. У багатоскладових державних нотаріальних конторах встановлення перерви для відпочинку та харчування організувати таким чином, щоб державна нотаріальна контора працювала безперервно протягом робочого дня;
2) установити тривалість роботи державних нотаріусів з архівними документами в державних нотаріальних конторах не більше 4 годин на тиждень;
3) переглянути та у разі потреби здійснити перерозподіл штатної чисельності державних нотаріальних контор залежно від кількості населення, яке обслуговується цими державними нотаріальними конторами;
4) з метою забезпечення належної організації роботи державних нотаріусів з оформлення нотаріальних документів, роботи з єдиними та державними реєстрами та архівними документами вирішити питання щодо введення додаткових штатних одиниць технічних працівників (друкарок, архіваріусів тощо) за рахунок коштів спеціального фонду, отриманих як плата за надання державними нотаріусами додаткових послуг правового характеру, не пов'язаних з вчинюваними нотаріальними діями, а також технічного характеру відповідно до Закону України "Про нотаріат", та в межах фонду заробітної плати, затвердженого в кошторисах установ за спеціальним фондом;
5) у разі відсутності всіх державних нотаріусів у державній нотаріальній конторі терміново покладати обов’язки щодо нотаріального обслуговування населення наказом начальника відповідного територіального органу Міністерства юстиціїї на іншу державну нотаріальну контору, місце розташування якої найбільш наближено до державної нотаріальної контори, яка тимчасово не працює у зв'язку з відсутністю державних нотаріусів, чи на державну нотаріальну контору, у якій існує оптимальна можливість для належного надання нотаріальних послуг.
Організувати нотаріальне обслуговування населення у приміщенні цієї державної нотаріальної контори, а також забезпечити здійснення прийому громадян державними нотаріусами з виїздом до населеного пункту, у якому розташована державна нотаріальна контора, що тимчасово не працює, або іншого населеного пункту, нотаріальне обслуговування населення якого здійснювала ця державна нотаріальна контора;

................
Перейти до повного тексту