- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Адміністрації Державної
служби спеціального зв’язку
та захисту інформації України
22.04.2014 № 195 ( z0515-14 )
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
20 травня 2014 р.
за № 519/25296
ІНСТРУКЦІЯ
з контролю якості оброблення телеграм
І. Загальні положення
1.1. Ця Інструкція визначає порядок контролю якості оброблення телеграм операторами, провайдерами телекомунікацій (далі - оператор) України, які згідно із законодавством надають послуги телеграфного зв’язку в телекомунікаційних мережах загального користування.
1.3. Якість надання споживачам послуг телеграфного зв’язку повинна відповідати таким вимогам:
строки оброблення та доставки телеграм, повідомлень про вручення телеграм повинні відповідати строкам, визначеним чинним законодавством;
телеграми повинні передаватися без спотворення тексту, яке змінює їх зміст.
1.4. Скорочення та їх значення:
АПК |
- |
апаратно-програмний комплекс; |
АТВС |
- |
система експлуатації автоматизованого транзиту з відривом і транспортуванням стрічки; |
АТ |
- |
абонентське телеграфування через мережу національного абонентського телеграфування; |
ЦКП |
- |
центр комутації повідомлень; |
ЕТК КП |
- |
електронний телеграфний концентратор комутації повідомлень; |
ф. ТГ |
- |
форма телеграфна. |
ІІ. Контроль за якістю оброблення телеграм
2.1. Виробничо-технічний контроль за якістю оброблення телеграм підрозділами оператора проводиться шляхом планових перевірок, а також на підставі службового листування (телеграфного та поштового) і заяв (у тому числі усних) споживачів щодо надання послуг телеграфного зв’язку.
2.2. За результатами перевірок, які проводяться спеціально призначеними для цього працівниками (з групи виробничо-технічного контролю), визначається правильність тарифікації телеграм, дотримання контрольних строків їх передавання, доставки та оброблення, обґрунтованість ведення службового листування та контролю за помилковими діями працівників телеграфного зв’язку, які приймають, обробляють і передають телеграму (далі - працівник оператора).
2.3. Виявлені виробнично-технічним контролем порушення вимог
Правил та цієї Інструкції зараховуються як брак або порушення у роботі працівника оператора, що обробляє телеграми, з вини якого сталося таке порушення, із записом в особистій картці якості роботи оператора, обліку браку та порушень під час оброблення телеграм за формою ТГ-56 згідно з додатком до цієї Інструкції у тому місяці, коли таке порушення було виявлено.
2.4. Обліку підлягають будь-які порушення
Правил і цієї Інструкції.
2.5. Браком у роботі працівників оператора під час приймання телеграм від відправників та їх оброблення для подальшого передавання вважається:
приймання телеграми, написаної нерозбірливо, із забрудненими або закритими відбитком печатки адресою, текстом і підписом, внаслідок чого немає змоги правильно прочитати слово, знак або цифру;
приймання телеграми з граматичними помилками, що призводить до неправильного підрахунку фактичних слів, а також із помилками, які змінюють значення слів або зміст телеграми;
приймання телеграми без урахування обмежень, зазначених у додатку 3 до
Правил ;
неправильне складання службового заголовка, а саме: неправильне зазначення кількості слів, дати, місця подання телеграми (без зазначення найменування району);
надсилання телеграми для подальшого оброблення без зазначення або з неправильне зазначеним маршрутним індексом пункту призначення;
відсутність чи неправильне зазначення позначок про категорію та вид телеграми, оплаченої за відповідним тарифом;
приймання телеграми без зазначення способу доставки "поштою рекомендована" до пунктів, не зазначених у Списках маршрутних індексів телеграфної мережі загального користування Російської Федерації та держав СНД і Балтії (далі - Списки маршрутних індексів);
приймання телеграм, адресованих у міста, на номер військової частини, на номер абонентської скриньки, "до запитання", без зазначення маршрутного індексу пункту призначення та номера поштового відділення;
приймання місцевих телеграм в обласних центрах та у мм. Києві, Сімферополі, Севастополі без зазначення або з неправильно зазначеним номером поштового відділення;
приймання телеграми з неповною адресою, що не дає змоги забезпечити її доставку адресатові;
приймання термінової телеграми у поштовому відділенні з обмеженим часом роботи за відсутності позначки про те, що відправника попередили про строки доставки такої телеграми;
приймання телеграми без урахування обмежень, зазначених у
Правилах;
приймання телеграм категорій "Президент України", "вища урядова" та "урядова" від осіб, які не мають права подавати такі телеграми;
приймання телеграм з позначкою "засвідчена":
без документів;
із закінченим терміном дії документів, що засвідчують факт;
по телефону;
міжнародних телеграм по телефону.
2.6. Браком під час оброблення та передавання телеграм каналами зв’язку вважається:
невідповідність заготовки телеграми оригіналу, а саме: перестановка, заміна, пропуск літер, слів, цифр, знаків, самовільне скорочення слів;
невідповідність заготовки телеграми встановленому формату повідомлень;
передавання телеграми без попередньої заготовки на відповідний носій (перфострічку);
передавання телеграми з виправленнями до або після знака кінця телеграми;
надсилання телеграми з вини працівника оператора;
передавання телеграми зі спотвореннями;
оформлення графи "передавання" на бланку непереданої телеграми;
неправильне звіряння погодинних і добових підсумків обміну телеграмами;
передавання позакатегорійної телеграми за допомогою АТВС без виклику телеграфіста до апарата;
кожний випадок несвоєчасного оброблення телеграми з вини працівника зв’язку, виявлений розслідуванням за службовим листуванням;
відсутність або спотворення тексту автовідповідей пункту приймання або пункту передавання до початку чи після закінчення передавання телеграми;
надсилання для подальшого оброблення телеграми зі спотвореннями (заміною, перестановкою, пропуском літер у словах); із неправильним зазначенням кількості фактичних слів, з нечітким шрифтом, що не дає змоги правильно прочитати слово або текст;
якщо працівник оператора, отримуючи телеграму в кінцевому пункті, виправив слова, написані з порушенням орфографії, і кількість фактичних слів не збіглася із зазначеною у заголовку (у цьому випадку необхідно запитати довідку в пункті передавання, оскільки у телеграмі може бути пропущено слово);
................Перейти до повного тексту