- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
29 березня 2013 р.
за № 518/23050
Про затвердження Порядку інформування роботодавців платника податку про наявність порушень застосування податкової соціальної пільги, позбавлення платника податку або про відновлення його права на податкову соціальну пільгу та форми Повідомлення про наявність порушень
1. Затвердити такі, що додаються:
Порядок інформування роботодавців платника податку про наявність порушень застосування податкової соціальної пільги, позбавлення платника податку або про відновлення його права на податкову соціальну пільгу;
форму Повідомлення про наявність порушень застосування податкової соціальної пільги, позбавлення платника податку або про відновлення його права на податкову соціальну пільгу.
2. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Державної податкової адміністрації України від 24 грудня 2010 року
№ 1023 "Про затвердження Порядку інформування роботодавців платника податку про наявність порушень застосування податкової соціальної пільги, позбавлення платника податку або про відновлення його права на податкову соціальну пільгу та форми Повідомлення про наявність зазначених порушень", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 17 січня 2011 року за № 59/18797.
3. Департаменту податкової, митної політики та методології бухгалтерського обліку Міністерства фінансів України (Чмерук М. О.) та Департаменту оподаткування фізичних осіб Державної податкової служби України (Бусарєв В. В.) в установленому порядку забезпечити:
подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України;
оприлюднення цього наказу.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою та покладаю на заступника Голови Державної податкової служби України Ігнатова А. П.
В.о. Міністра |
А. Мярковський |
ПОГОДЖЕНО: Голова Державної служби України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва Заступник Голови Спільного представницького органу репрезентативних всеукраїнських об'єднань профспілок на національному рівні Президент Спілки орендарів і підприємців України Перший заступник Голови Спільного представницького органу сторони роботодавців на національному рівні В.о. Голови Державної податкової служби України |
М.Ю. Бродський С.М. Кондрюк В. Хмільовський Д. Олійник А.В. Головач |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
фінансів України
07.03.2013 № 384
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
29 березня 2013 р.
за № 518/23050
ПОРЯДОК
інформування роботодавців платника податку про наявність порушень застосування податкової соціальної пільги, позбавлення платника податку або про відновлення його права на податкову соціальну пільгу
1. Цей Порядок, розроблений відповідно до підпункту 169.2.4 пункту 169.2 статті
169 розділу IV
Податкового кодексу України (далі - Кодекс), визначає процедуру інформування органами державної податкової служби (далі - органи ДПС) роботодавців платника податку (далі - роботодавці) про наявність порушень ним норм підпункту 169.2.1 пункту 169.2 статті
169 розділу IV
Кодексу , виявлених на підставі даних податкової звітності чи документальних перевірок, а також порядок інформування роботодавця про позбавлення платника податку або про відновлення його права на податкову соціальну пільгу.
2. Положення цього Порядку поширюються на роботодавців, працівники яких допустили порушення застосування податкової соціальної пільги.
3. Поняття, що використовуються у цьому Порядку, вживаються у значенні, наведеному в
Кодексі .
4. Орган ДПС повідомляє роботодавця про наявність виявлених на підставі даних податкової звітності чи документальних перевірок порушень платником податку - працівником такого роботодавця застосування податкової соціальної пільги, позбавлення платника податку або про відновлення його права на податкову соціальну пільгу відповідно до норм підпунктів 169.2.1, 169.2.4 пункту 169.2 статті
169 розділу IV
Кодексу .
5. У випадках, зазначених у пункті 4 цього Порядку, структурний підрозділ органу ДПС, до функцій якого входить аналіз даних податкової звітності чи проведення документальних перевірок, складає Повідомлення про наявність порушень застосування податкової соціальної пільги, позбавлення платника податку або про відновлення його права на податкову соціальну пільгу (далі - Повідомлення про порушення) за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 07 березня 2013 року № 384, якщо платник податку отримував її більше ніж за одним місцем нарахування (виплати) доходу або під час отримання доходів, зазначених у підпункті 169.2.3 пункту 169.2 статті
169 розділу IV
Кодексу .
Структурний підрозділ органу ДПС, до функцій якого входить аналіз даних податкової звітності чи проведення документальних перевірок, у Повідомленні про порушення також зазначає про відновлення права працівника на податкову соціальну пільгу платника податку на доходи фізичних осіб, яка починає застосовуватись з податкового місяця, що настає за місяцем, в якому суми недоплати податку на доходи фізичних осіб та штраф у розмірі 100 відсотків суми недоплати повністю погашені платником податку на підставі включення таких сум до його річної податкової декларації, у разі якщо такі суми не були утримані податковим агентом за рахунок доходу платника податку.
6. Структурний підрозділ органу ДПС, який склав Повідомлення про порушення, вносить його до Реєстру Повідомлень про наявність порушень застосування податкової соціальної пільги, позбавлення платника податку або про відновлення його права на податкову соціальну пільгу (далі - Реєстр) за формою згідно з додатком до цього Порядку, який ведеться в органі ДПС в електронному вигляді.
7. Відповідальним за достовірність інформації щодо Повідомлення про порушення у Реєстрі є структурний підрозділ, який склав таке Повідомлення про порушення. Відповідальним за збереження інформації у Реєстрі є структурний підрозділ, на який покладено функції із супроводження та збереження баз даних.
................Перейти до повного тексту