1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
10.12.2013 № 1009
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
25 грудня 2013 р.
за № 2203/24735
Про затвердження Класифікації повітряного простору обслуговування повітряного руху України
Відповідно до статті 26 Повітряного кодексу України, підпункту 52 пункту 4 Положення про Державну авіаційну службу України, затвердженого Указом Президента України від 06 квітня 2011 року № 398, підпункту 4.10.65 підпункту 4.10 пункту 4 Положення про Міністерство інфраструктури України, затвердженого Указом Президента України від 12 травня 2011 року № 581, НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Класифікацію повітряного простору обслуговування повітряного руху України, що додається.
2. Державній авіаційній службі України забезпечити:
1) подання цього наказу в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України;
2) оприлюднення цього наказу на офіційному сайті Міністерства інфраструктури України.
3. Цей наказ набирає чинності з 00.00 годин UTC 06 лютого 2014 року, але не раніше дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра Єфименка К.О.

Міністр

В. Козак

ПОГОДЖЕНО:

Голова Державної служби України
з питань регуляторної політики
та розвитку підприємництва

Голова Державної авіаційної служби України

Тимчасово виконуючий обов'язки
Міністра оборони України





М.Ю. Бродський

А.А. Колісник


О.М. Олійник
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
інфраструктури України
10.12.2013 № 1009
КЛАСИФІКАЦІЯ
повітряного простору обслуговування повітряного руху України
Клас повітряного простору Опис повітряного простору* обслуговування повітряного руху (далі - ОПР) Примітка
назва вертикальні межі
Контрольований повітряний простір ОПР A - - Не застосовується
B - - Не застосовується
C CTA З висоти 2900 м/9500 ft AMSL (виключно) до FL 660 (включно)
TMA Від нижньої межі відповідного TMA (виключно) до верхньої межі відповідного TMA (включно), за винятком CTR і AFIZ у період роботи відповідного органу ОПР аеродрому та ATZ у період роботи відповідного аеродрому (злітно-посадкового майданчика)
D CTA З висоти 1500 м/5000 ft AMSL (виключно) до висоти 2900 м/9500 ft AMSL (включно), за винятком ТМА у період роботи органу ОПР відповідного аеродрому У місцевості, де висота рельєфу становить 900 м/3000 ft AMSL та вище, нижня межа СТА встановлюється на висоті 600 м/2000 ft AGL (виключно)
CTR Від рівня земної/водної поверхні до верхньої межі відповідного CTR (включно), за винятком AFIZ у період роботи відповідного органу ОПР аеродрому та ATZ у період роботи відповідного аеродрому (злітно-посадкового майданчика)
E - - Не застосовується
Повітряний простір поза межами контрольованого повітряного простору ОПР F - - Не застосовується
G FIZ Від рівня земної/водної поверхні до висоти 1500 м/5000 ft AMSL (включно), за винятком ТМА та CTR у період роботи органу ОПР відповідного аеродрому У місцевості, де висота рельєфу становить 900 м/3000 ft AMSL та вище, верхня межа повітряного простору класу G встановлюється на висоті 600 м/2000 ft AGL (включно)
AFIZ Від рівня земної/водної поверхні до верхньої межі відповідного AFIZ (включно) у період роботи органу ОПР відповідного аеродрому
ATZ Від рівня земної/водної поверхні до верхньої межі відповідного ATZ (включно) у період роботи відповідного аеродрому (злітно-посадкового майданчика)

................
Перейти до повного тексту