1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства освіти
і науки України
08.11.2013 № 1573 ( z2018-13 )
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
26 листопада 2013 р.
за № 2020/24552
ПОЛОЖЕННЯ
про апеляційну комісію Українського центру оцінювання якості освіти
1. Це Положення визначає основні функції та особливості діяльності апеляційної комісії Українського центру оцінювання якості освіти (далі - апеляційна комісія) під час проведення зовнішнього незалежного оцінювання в 2014 році.
2. Дія цього Положення поширюється на апеляційну комісію, фахові групи, залучені до розгляду апеляційних заяв, регіональні центри оцінювання якості освіти, осіб, які проходили зовнішнє незалежне оцінювання та подали апеляцію (далі - заявники).
3. Апеляційна комісія створюється з метою захисту прав осіб, які бажають пройти або проходили зовнішнє незалежне оцінювання (далі - зовнішнє оцінювання).
4. Основними функціями апеляційної комісії є розгляд апеляційних заяв щодо результатів зовнішнього оцінювання, скарг абітурієнтів на рішення регламентних комісій, а також клопотань регіональних центрів оцінювання якості освіти щодо результатів зовнішнього оцінювання (далі - апеляційна заява).
5. Апеляційна комісія у своїй діяльності керується законодавством України, наказами Міністерства освіти і науки України, Українського центру оцінювання якості освіти, цим Положенням, а також ухвалами фахових предметних комісій.
6. Процедура подання апеляційної заяви, її розгляду, виконання прийнятого апеляційною комісією рішення визначена Порядком проведення зовнішнього незалежного оцінювання в 2014 році , затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 08 листопада 2013 року № 1573.
7. Апеляційна комісія має право:
одержувати в установленому порядку від працівників Українського та регіональних центрів оцінювання якості освіти, персоналу пунктів тестування інформацію та документи (бланки відповідей, аудиторні протоколи проведення зовнішнього оцінювання, акти, складені під час проведення зовнішнього оцінювання тощо), необхідні для виконання покладених на неї завдань;
залучати кваліфікованих фахівців для встановлення об'єктивності перевірки екзаменаторами виконання тестових завдань із розгорнутою відповіддю;
залучати предметні фахові комісії у випадках виникнення нетипових, конфліктних ситуацій, пов'язаних зі змістом тестових завдань і способом їхнього оцінювання;

................
Перейти до повного тексту