- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
НАКАЗ
20.06.2013 № 699
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
26 червня 2013 р.
за № 1066/23598
Про деякі питання підготовки документів для реалізації проектів соціально-економічного розвитку
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити такі форми, що додаються:
інформаційного листа щодо проекту соціально-економічного розвитку;
техніко-економічного обґрунтування проекту соціально-економічного розвитку;
інформації про відповідність проекту соціально-економічного розвитку встановленим критеріям.
2. Департаменту інвестиційно-інноваційної політики та розвитку державно-приватного партнерства (Коваленко В.М.) подати в установленому законодавством порядку цей наказ на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на директора департаменту інвестиційно-інноваційної політики та розвитку державно-приватного партнерства Коваленка В.М.
Міністр економічного розвитку і торгівлі України |
І.М. Прасолов |
ПОГОДЖЕНО: В.о. Міністра фінансів України |
А. Мярковський |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
економічного розвитку
і торгівлі України
20.06.2013 № 699
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ
щодо проекту соціально-економічного розвитку
1 |
Назва, мета та короткий опис проекту і місце його реалізації |
2 |
Галузь, у якій передбачається реалізація проекту |
3 |
Головний розпорядник бюджетних коштів |
4 |
Балансоутримувач (балансоутримувачі) (у разі створення нового об’єкта зазначається майбутній власник, у разі реконструкції - діючий власник) |
5 |
Обґрунтування необхідності реалізації проекту, у тому числі наслідки, якщо його не буде реалізовано |
6 |
Перелік необхідної дозвільної документації та стан її оформлення |
7 |
Опис та стан проведених робіт (у разі якщо проект не є новим) |
8 |
Загальна вартість реалізації проекту, тис. гривень, у тому числі: передінвестиційні дослідження та розроблення проекту; забезпечення земельною ділянкою; будівельно-монтажні роботи; устаткування, меблі, інвентар тощо; пусконалагоджувальні роботи; оборотні кошти; адміністративні витрати; інші витрати |
9 |
Національна складова проекту (указати частку національного виробника, товари та послуги якого використовуються при реалізації проекту) |
10 |
Імпортна складова проекту (указати частку іноземного виробника, товари та послуги якого використовуються при реалізації проекту) та обґрунтування її необхідності |
11 |
Строк реалізації проекту, місяців |
12 |
Джерела фінансування проекту, тис. гривень, у тому числі: власні кошти; кошти, що надаються з державного бюджету; кошти, що надаються з місцевого бюджету; залучені кошти (у тому числі під державні гарантії); інші джерела |
13 |
Форма залучення коштів під державні гарантії |
14 |
Строк залучення коштів під державні гарантії, місяців |
15 |
Розмір відсоткової ставки, що застосовується в розрахунках, відсотків |
16 |
Витрати, пов’язані з обслуговуванням коштів, залучених під державні гарантії, тис. гривень |
17 |
Графік вибірки коштів, залучених під державні гарантії |
18 |
Джерела та графік повернення коштів, залучених під державні гарантії, тис. гривень, у тому числі: від реалізації проекту; за рахунок місцевого бюджету; за рахунок державного бюджету; інші джерела |
19 |
Джерела та графік погашення відсотків за використання коштів, залучених під державні гарантії, тис. гривень, у тому числі: від реалізації проекту; за рахунок місцевого бюджету; за рахунок державного бюджету; інші джерела |
20 |
Окупність проекту (так, ні, якщо частково - указати частку) |
21 |
Період окупності проекту, місяців (для проектів, що створюють грошовий потік) |
22 |
Показники соціально-економічної ефективності проекту протягом строку залучення коштів під державні гарантії: додатковий дохід вітчизняних підприємств; збільшення експорту продукції; зменшення імпорту продукції; економія енерговитрат; збереження робочих місць; створення нових робочих місць; інші |
23 |
Інший соціальний вплив |
24 |
Щорічні витрати на утримання об’єкта за проектом станом на початок поточного бюджетного року (за джерелами фінансування, тис. гривень (окремо до завершення підготовчого періоду та після нього) |
25 |
Екологічний вплив |
26 |
Показники бюджетної ефективності за результатами реалізації проекту протягом строку залучення коштів під державні гарантії: додаткові надходження до державного бюджету (розшифрувати); додаткові надходження до місцевого бюджету (розшифрувати); зменшення видатків державного бюджету (розшифрувати); зменшення видатків місцевого бюджету (розшифрувати) |
27 |
Контактна особа (П.І.Б., посада, підрозділ/установа, адреса, контактний телефон, факс, електронна пошта) |
Керівник органу, який подає проект соціально-економічного розвитку
_____________________________ (посада)
__________ (підпис)
_____________________ (ініціали та прізвище)
М.П.
Директор департаменту інвестиційно-інноваційної політики та розвитку державно-приватного партнерства |
В.М. Коваленко |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економічного
розвитку і торгівлі України
20.06.2013 № 699
ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНЕ
обґрунтування проекту соціально-економічного розвитку
Техніко-економічне обґрунтування проекту соціально-економічного розвитку (далі - проект) повинно містити інформацію, яка детально розкриває зміст положень, зазначених в інформаційному листі щодо проекту соціально-економічного розвитку, і доводить правильність його розрахунків, а саме:
1. Загальна характеристика проекту:
1) назва, мета, місце реалізації та опис проекту;
2) найменування головного розпорядника бюджетних коштів, що планує залучення коштів під державні гарантії для здійснення у 2013 році капітальних видатків понад обсяги встановлених бюджетних призначень;
3) повне і скорочене (за наявністю) найменування балансоутримувача (у разі утворення нового об’єкта зазначається майбутній власник, у разі реконструкції - діючий власник, його місцезнаходження, код за ЄДРПОУ, дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (змін до нього), форма власності);
4) організаційна структура управління проектом у період реалізації та постреалізаційний період;
5) наявність необхідної дозвільної документації;
6) наявність та стан необхідного обладнання, відповідність технологій, що використовуються, сучасним вимогам;
7) характеристика кінцевого результату, якого планується досягти після закінчення реалізації проекту, у тому числі основні показники енергоефективності, імпортозаміщення та збільшення експорту;
8) опис та стан проведених робіт (у разі якщо реалізація проекту розпочата раніше);
9) переваги та обґрунтування необхідності реалізації проекту, у тому числі наслідки в разі його нереалізації; зазначаються сучасне становище об’єктів за проектом, основна проблематика діяльності (зношеність основних засобів, енергоємність обладнання, неможливість регулювати потужність виробництва тощо), пропозиції щодо його поліпшення та вдосконалення виробничо-технічної структури (зазначаються обладнання, яке пропонується замінити, та обладнання, яке пропонується встановити, з визначенням його характеристик; порівняльна характеристика тощо);
10) галузь, у якій планується реалізувати проект, з описом проблем поточного стану галузі; наявних політичних, соціально-економічних, правових та інших умов, у яких передбачається реалізація проекту; основних соціально-економічних показників, можливих варіантів розвитку галузі в разі реалізації проекту та без нього;
11) висновок про тип ринку продукції або послуги, що є результатом реалізації проекту (ринок чистої конкуренції, ринок монополістичної конкуренції, олігополістичний ринок, ринок чистої монополії); аналіз конкурентного потенціалу, зокрема виявлення можливостей розвитку, загроз та проблем у діяльності. Висновок ґрунтується на результатах аналізу ринків збуту (характеристика основних і допоміжних ринків та їх сегментів, у яких планується реалізовувати проект, їх розміри, найважливіші тенденції та прогнозні зміни; кількість споживачів, обсяги, що припадають на окремих споживачів, географічна концентрація споживачів, попит та зміни попиту на продукцію або послуги, що є результатом реалізації проекту).
2. План виробничої діяльності та етапи реалізації проекту:
1) опис земельної ділянки, виробничих площ, устаткування, наявності інженерно-транспортної інфраструктури, технологій виробництва та продукції, що планується застосовувати для реалізації проекту;
2) національна складова проекту; перелік основних контрагентів, у яких планується купівля національної продукції (послуг), та опис основних характеристик продукції (послуг);
3) імпортна складова проекту та обґрунтування її необхідності; перелік основних контрагентів, у яких планується купівля імпортної продукції, та опис основних характеристик продукції (послуг);
4) кадрове забезпечення та рівень кваліфікації кадрів;
5) заходи з охорони навколишнього середовища та безпеки працівників;
6) перелік заходів (дій), які необхідно здійснити для реалізації проекту. Кожний окремий захід (дія) повинен(на) містити основну інформацію, що стосується переліку та обсягу дій, які виконуватимуться в рамках заходу; термін - дату початку виконання заходу і дату його завершення (місяць, рік); обґрунтування здійснення зазначеного заходу (дії) та очікуваний результат;
7) натуральні та вартісні показники видатків, що зазначаються з урахуванням підпунктів 1 - 6 цього пункту у таблиці 1, яка може бути доповнена та розширена залежно від складності проекту.
Таблиця 1
Перелік видатків |
Натуральні показники, одиниць |
Вартість одиниці виміру, тис. гривень |
Сума витрат, тис. гривень |
Передінвестиційні дослідження та розроблення проекту, у тому числі (розшифрувати) |
|
|
|
Забезпечення земельною ділянкою, у тому числі (розшифрувати) |
|
|
|
Будівельно-монтажні роботи, у тому числі (розшифрувати) |
|
|
|
Устаткування, меблі, інвентар тощо, у тому числі (розшифрувати) |
|
|
|
Пусконалагоджувальні роботи, у тому числі (розшифрувати) |
|
|
|
Оборотні кошти, у тому числі (розшифрувати) |
|
|
|
Адміністративні витрати, у тому числі (розшифрувати) |
|
|
|
інші витрати, у тому числі (розшифрувати) |
|
|
|
Разом |
|
|
|
3. Фінансовий план.
В цій частині відображаються фінансово-економічні розрахунки, зокрема визначаються такі показники:
1) вартість реалізації проекту, обсяги та джерела фінансування. Необхідно описати види фінансування проекту та основні умови залучення коштів (вартість, строки тощо). Графік та джерела фінансування проекту відображаються в таблиці 2.
Таблиця 2
Перелік видатків |
Витрати за роками реалізації, тис. гривень |
Разом |
1* |
2* |
… |
n |
Передінвестиційні дослідження та розроблення проекту |
|
|
|
|
|
у тому числі за джерелами фінансування: |
|
|
|
|
|
власні кошти |
|
|
|
|
|
кошти, що надаються з державного бюджету |
|
|
|
|
|
кошти, що надаються з місцевого бюджету |
|
|
|
|
|
залучені кошти, у тому числі |
|
|
|
|
|
кредити |
|
|
|
|
|
кредити, залучені під державні гарантії |
|
|
|
|
|
розміщення цінних паперів |
|
|
|
|
|
розміщення цінних паперів під державні гарантії |
|
|
|
|
|
інші джерела (розшифрувати) |
|
|
|
|
|
Забезпечення земельною ділянкою |
|
|
|
|
|
у тому числі за джерелами фінансування: |
|
|
|
|
|
власні кошти |
|
|
|
|
|
кошти, що надаються з державного бюджету |
|
|
|
|
|
кошти, що надаються з місцевого бюджету |
|
|
|
|
|
залучені кошти, у тому числі |
|
|
|
|
|
кредити |
|
|
|
|
|
кредити, залучені під державні гарантії |
|
|
|
|
|
розміщення цінних паперів |
|
|
|
|
|
розміщення цінних паперів під державні гарантії |
|
|
|
|
|
інші джерела (розшифрувати) |
|
|
|
|
|
Будівельно-монтажні роботи |
|
|
|
|
|
у тому числі за джерелами фінансування: |
|
|
|
|
|
власні кошти |
|
|
|
|
|
кошти, що надаються з державного бюджету |
|
|
|
|
|
кошти, що надаються з місцевого бюджету |
|
|
|
|
|
залучені кошти, у тому числі |
|
|
|
|
|
кредити |
|
|
|
|
|
кредити, залучені під державні гарантії |
|
|
|
|
|
розміщення цінних паперів |
|
|
|
|
|
розміщення цінних паперів під державні гарантії |
|
|
|
|
|
інші джерела (розшифрувати) |
|
|
|
|
|
Устаткування, меблі, інвентар |
|
|
|
|
|
у тому числі за джерелами фінансування: |
|
|
|
|
|
власні кошти |
|
|
|
|
|
кошти, що надаються з державного бюджету |
|
|
|
|
|
кошти, що надаються з місцевого бюджету |
|
|
|
|
|
залучені кошти, у тому числі |
|
|
|
|
|
кредити |
|
|
|
|
|
кредити, залучені під державні гарантії |
|
|
|
|
|
розміщення цінних паперів |
|
|
|
|
|
розміщення цінних паперів під державні гарантії |
|
|
|
|
|
інші джерела (розшифрувати) |
|
|
|
|
|
Пусконалагоджувальні роботи |
|
|
|
|
|
у тому числі за джерелами фінансування: |
|
|
|
|
|
власні кошти |
|
|
|
|
|
кошти, що надаються з державного бюджету |
|
|
|
|
|
кошти, що надаються з місцевого бюджету |
|
|
|
|
|
залучені кошти, у тому числі |
|
|
|
|
|
кредити |
|
|
|
|
|
кредити, залучені під державні гарантії |
|
|
|
|
|
розміщення цінних паперів |
|
|
|
|
|
розміщення цінних паперів під державні гарантії |
|
|
|
|
|
інші джерела (розшифрувати) |
|
|
|
|
|
Оборотні кошти |
|
|
|
|
|
у тому числі за джерелами фінансування: |
|
|
|
|
|
власні кошти |
|
|
|
|
|
кошти, що надаються з державного бюджету |
|
|
|
|
|
кошти, що надаються з місцевого бюджету |
|
|
|
|
|
залучені кошти, у тому числі |
|
|
|
|
|
кредити |
|
|
|
|
|
кредити, залучені під державні гарантії |
|
|
|
|
|
розміщення цінних паперів |
|
|
|
|
|
розміщення цінних паперів під державні гарантії |
|
|
|
|
|
інші джерела (розшифрувати) |
|
|
|
|
|
Адміністративні витрати (розшифрувати) |
|
|
|
|
|
у тому числі за джерелами фінансування: |
|
|
|
|
|
власні кошти |
|
|
|
|
|
кошти, що надаються з державного бюджету |
|
|
|
|
|
кошти, що надаються з місцевого бюджету |
|
|
|
|
|
залучені кошти, у тому числі |
|
|
|
|
|
кредити |
|
|
|
|
|
кредити, залучені під державні гарантії |
|
|
|
|
|
розміщення цінних паперів |
|
|
|
|
|
розміщення цінних паперів під державні гарантії |
|
|
|
|
|
інші джерела (розшифрувати) |
|
|
|
|
|
Інші витрати (розшифрувати) |
|
|
|
|
|
у тому числі за джерелами фінансування: |
|
|
|
|
|
власні кошти |
|
|
|
|
|
кошти, що надаються з державного бюджету |
|
|
|
|
|
кошти, що надаються з місцевого бюджету |
|
|
|
|
|
залучені кошти, у тому числі |
|
|
|
|
|
кредити |
|
|
|
|
|
кредити, залучені під державні гарантії |
|
|
|
|
|
розміщення цінних паперів |
|
|
|
|
|
розміщення цінних паперів під державні гарантії |
|
|
|
|
|
інші джерела (розшифрувати) |
|
|
|
|
|
Разом |
|
|
|
|
|
у тому числі за джерелами фінансування: |
|
|
|
|
|
власні кошти |
|
|
|
|
|
кошти, що надаються з державного бюджету |
|
|
|
|
|
кошти, що надаються з місцевого бюджету |
|
|
|
|
|
залучені кошти, у тому числі |
|
|
|
|
|
кредити |
|
|
|
|
|
кредити, залучені під державні гарантії |
|
|
|
|
|
розміщення цінних паперів |
|
|
|
|
|
розміщення цінних паперів під державні гарантії |
|
|
|
|
|
інші джерела (розшифрувати) |
|
|
|
|
|
................Перейти до повного тексту