1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
НАКАЗ
20.06.2013 № 699
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
26 червня 2013 р.
за № 1066/23598
Про деякі питання підготовки документів для реалізації проектів соціально-економічного розвитку
Відповідно до Порядку залучення у 2013 році коштів під державні гарантії головними розпорядниками бюджетних коштів для здійснення капітальних видатків понад обсяги встановлених бюджетних призначень та повернення таких коштів , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 червня 2013 року № 404,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити такі форми, що додаються:
інформаційного листа щодо проекту соціально-економічного розвитку;
техніко-економічного обґрунтування проекту соціально-економічного розвитку;
інформації про відповідність проекту соціально-економічного розвитку встановленим критеріям.
2. Департаменту інвестиційно-інноваційної політики та розвитку державно-приватного партнерства (Коваленко В.М.) подати в установленому законодавством порядку цей наказ на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на директора департаменту інвестиційно-інноваційної політики та розвитку державно-приватного партнерства Коваленка В.М.
Міністр
економічного розвитку
і торгівлі України

І.М. Прасолов
ПОГОДЖЕНО:
В.о. Міністра фінансів України

А. Мярковський
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
економічного розвитку
і торгівлі України
20.06.2013 № 699
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ
щодо проекту соціально-економічного розвитку
1 Назва, мета та короткий опис проекту і місце його реалізації
2 Галузь, у якій передбачається реалізація проекту
3 Головний розпорядник бюджетних коштів
4 Балансоутримувач (балансоутримувачі) (у разі створення нового об’єкта зазначається майбутній власник, у разі реконструкції - діючий власник)
5 Обґрунтування необхідності реалізації проекту, у тому числі наслідки, якщо його не буде реалізовано
6 Перелік необхідної дозвільної документації та стан її оформлення
7 Опис та стан проведених робіт (у разі якщо проект не є новим)
8 Загальна вартість реалізації проекту, тис. гривень, у тому числі: передінвестиційні дослідження та розроблення проекту; забезпечення земельною ділянкою; будівельно-монтажні роботи; устаткування, меблі, інвентар тощо; пусконалагоджувальні роботи; оборотні кошти; адміністративні витрати; інші витрати
9 Національна складова проекту (указати частку національного виробника, товари та послуги якого використовуються при реалізації проекту)
10 Імпортна складова проекту (указати частку іноземного виробника, товари та послуги якого використовуються при реалізації проекту) та обґрунтування її необхідності
11 Строк реалізації проекту, місяців
12 Джерела фінансування проекту, тис. гривень, у тому числі: власні кошти; кошти, що надаються з державного бюджету; кошти, що надаються з місцевого бюджету; залучені кошти (у тому числі під державні гарантії); інші джерела
13 Форма залучення коштів під державні гарантії
14 Строк залучення коштів під державні гарантії, місяців
15 Розмір відсоткової ставки, що застосовується в розрахунках, відсотків
16 Витрати, пов’язані з обслуговуванням коштів, залучених під державні гарантії, тис. гривень
17 Графік вибірки коштів, залучених під державні гарантії
18 Джерела та графік повернення коштів, залучених під державні гарантії, тис. гривень, у тому числі: від реалізації проекту; за рахунок місцевого бюджету; за рахунок державного бюджету; інші джерела
19 Джерела та графік погашення відсотків за використання коштів, залучених під державні гарантії, тис. гривень, у тому числі: від реалізації проекту; за рахунок місцевого бюджету; за рахунок державного бюджету; інші джерела
20 Окупність проекту (так, ні, якщо частково - указати частку)
21 Період окупності проекту, місяців (для проектів, що створюють грошовий потік)
22 Показники соціально-економічної ефективності проекту протягом строку залучення коштів під державні гарантії: додатковий дохід вітчизняних підприємств; збільшення експорту продукції; зменшення імпорту продукції; економія енерговитрат; збереження робочих місць; створення нових робочих місць; інші
23 Інший соціальний вплив
24 Щорічні витрати на утримання об’єкта за проектом станом на початок поточного бюджетного року (за джерелами фінансування, тис. гривень (окремо до завершення підготовчого періоду та після нього)
25 Екологічний вплив
26 Показники бюджетної ефективності за результатами реалізації проекту протягом строку залучення коштів під державні гарантії: додаткові надходження до державного бюджету (розшифрувати); додаткові надходження до місцевого бюджету (розшифрувати); зменшення видатків державного бюджету (розшифрувати); зменшення видатків місцевого бюджету (розшифрувати)
27 Контактна особа (П.І.Б., посада, підрозділ/установа, адреса, контактний телефон, факс, електронна пошта)
Керівник органу, який подає проект соціально-економічного розвитку
_____________________________ (посада)
__________ (підпис)
_____________________ (ініціали та прізвище)
М.П.
Директор департаменту інвестиційно-інноваційної політики та розвитку державно-приватного партнерства В.М. Коваленко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економічного
розвитку і торгівлі України
20.06.2013 № 699
ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНЕ
обґрунтування проекту соціально-економічного розвитку
Техніко-економічне обґрунтування проекту соціально-економічного розвитку (далі - проект) повинно містити інформацію, яка детально розкриває зміст положень, зазначених в інформаційному листі щодо проекту соціально-економічного розвитку, і доводить правильність його розрахунків, а саме:
1. Загальна характеристика проекту:
1) назва, мета, місце реалізації та опис проекту;
2) найменування головного розпорядника бюджетних коштів, що планує залучення коштів під державні гарантії для здійснення у 2013 році капітальних видатків понад обсяги встановлених бюджетних призначень;
3) повне і скорочене (за наявністю) найменування балансоутримувача (у разі утворення нового об’єкта зазначається майбутній власник, у разі реконструкції - діючий власник, його місцезнаходження, код за ЄДРПОУ, дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (змін до нього), форма власності);
4) організаційна структура управління проектом у період реалізації та постреалізаційний період;
5) наявність необхідної дозвільної документації;
6) наявність та стан необхідного обладнання, відповідність технологій, що використовуються, сучасним вимогам;
7) характеристика кінцевого результату, якого планується досягти після закінчення реалізації проекту, у тому числі основні показники енергоефективності, імпортозаміщення та збільшення експорту;
8) опис та стан проведених робіт (у разі якщо реалізація проекту розпочата раніше);
9) переваги та обґрунтування необхідності реалізації проекту, у тому числі наслідки в разі його нереалізації; зазначаються сучасне становище об’єктів за проектом, основна проблематика діяльності (зношеність основних засобів, енергоємність обладнання, неможливість регулювати потужність виробництва тощо), пропозиції щодо його поліпшення та вдосконалення виробничо-технічної структури (зазначаються обладнання, яке пропонується замінити, та обладнання, яке пропонується встановити, з визначенням його характеристик; порівняльна характеристика тощо);
10) галузь, у якій планується реалізувати проект, з описом проблем поточного стану галузі; наявних політичних, соціально-економічних, правових та інших умов, у яких передбачається реалізація проекту; основних соціально-економічних показників, можливих варіантів розвитку галузі в разі реалізації проекту та без нього;
11) висновок про тип ринку продукції або послуги, що є результатом реалізації проекту (ринок чистої конкуренції, ринок монополістичної конкуренції, олігополістичний ринок, ринок чистої монополії); аналіз конкурентного потенціалу, зокрема виявлення можливостей розвитку, загроз та проблем у діяльності. Висновок ґрунтується на результатах аналізу ринків збуту (характеристика основних і допоміжних ринків та їх сегментів, у яких планується реалізовувати проект, їх розміри, найважливіші тенденції та прогнозні зміни; кількість споживачів, обсяги, що припадають на окремих споживачів, географічна концентрація споживачів, попит та зміни попиту на продукцію або послуги, що є результатом реалізації проекту).
2. План виробничої діяльності та етапи реалізації проекту:
1) опис земельної ділянки, виробничих площ, устаткування, наявності інженерно-транспортної інфраструктури, технологій виробництва та продукції, що планується застосовувати для реалізації проекту;
2) національна складова проекту; перелік основних контрагентів, у яких планується купівля національної продукції (послуг), та опис основних характеристик продукції (послуг);
3) імпортна складова проекту та обґрунтування її необхідності; перелік основних контрагентів, у яких планується купівля імпортної продукції, та опис основних характеристик продукції (послуг);
4) кадрове забезпечення та рівень кваліфікації кадрів;
5) заходи з охорони навколишнього середовища та безпеки працівників;
6) перелік заходів (дій), які необхідно здійснити для реалізації проекту. Кожний окремий захід (дія) повинен(на) містити основну інформацію, що стосується переліку та обсягу дій, які виконуватимуться в рамках заходу; термін - дату початку виконання заходу і дату його завершення (місяць, рік); обґрунтування здійснення зазначеного заходу (дії) та очікуваний результат;
7) натуральні та вартісні показники видатків, що зазначаються з урахуванням підпунктів 1 - 6 цього пункту у таблиці 1, яка може бути доповнена та розширена залежно від складності проекту.
Таблиця 1
Перелік видатків Натуральні показники, одиниць Вартість одиниці виміру, тис. гривень Сума витрат, тис. гривень
Передінвестиційні дослідження та розроблення проекту, у тому числі (розшифрувати)
Забезпечення земельною ділянкою, у тому числі (розшифрувати)
Будівельно-монтажні роботи, у тому числі (розшифрувати)
Устаткування, меблі, інвентар тощо, у тому числі (розшифрувати)
Пусконалагоджувальні роботи, у тому числі (розшифрувати)
Оборотні кошти, у тому числі (розшифрувати)
Адміністративні витрати, у тому числі (розшифрувати)
інші витрати, у тому числі (розшифрувати)
Разом
3. Фінансовий план.
В цій частині відображаються фінансово-економічні розрахунки, зокрема визначаються такі показники:
1) вартість реалізації проекту, обсяги та джерела фінансування. Необхідно описати види фінансування проекту та основні умови залучення коштів (вартість, строки тощо). Графік та джерела фінансування проекту відображаються в таблиці 2.
Таблиця 2
Перелік видатків Витрати за роками реалізації, тис. гривень Разом
1* 2* n
Передінвестиційні дослідження та розроблення проекту
у тому числі за джерелами фінансування:
власні кошти
кошти, що надаються з державного бюджету
кошти, що надаються з місцевого бюджету
залучені кошти, у тому числі
кредити
кредити, залучені під державні гарантії
розміщення цінних паперів
розміщення цінних паперів під державні гарантії
інші джерела (розшифрувати)
Забезпечення земельною ділянкою
у тому числі за джерелами фінансування:
власні кошти
кошти, що надаються з державного бюджету
кошти, що надаються з місцевого бюджету
залучені кошти, у тому числі
кредити
кредити, залучені під державні гарантії
розміщення цінних паперів
розміщення цінних паперів під державні гарантії
інші джерела (розшифрувати)
Будівельно-монтажні роботи
у тому числі за джерелами фінансування:
власні кошти
кошти, що надаються з державного бюджету
кошти, що надаються з місцевого бюджету
залучені кошти, у тому числі
кредити
кредити, залучені під державні гарантії
розміщення цінних паперів
розміщення цінних паперів під державні гарантії
інші джерела (розшифрувати)
Устаткування, меблі, інвентар
у тому числі за джерелами фінансування:
власні кошти
кошти, що надаються з державного бюджету
кошти, що надаються з місцевого бюджету
залучені кошти, у тому числі
кредити
кредити, залучені під державні гарантії
розміщення цінних паперів
розміщення цінних паперів під державні гарантії
інші джерела (розшифрувати)
Пусконалагоджувальні роботи
у тому числі за джерелами фінансування:
власні кошти
кошти, що надаються з державного бюджету
кошти, що надаються з місцевого бюджету
залучені кошти, у тому числі
кредити
кредити, залучені під державні гарантії
розміщення цінних паперів
розміщення цінних паперів під державні гарантії
інші джерела (розшифрувати)
Оборотні кошти
у тому числі за джерелами фінансування:
власні кошти
кошти, що надаються з державного бюджету
кошти, що надаються з місцевого бюджету
залучені кошти, у тому числі
кредити
кредити, залучені під державні гарантії
розміщення цінних паперів
розміщення цінних паперів під державні гарантії
інші джерела (розшифрувати)
Адміністративні витрати (розшифрувати)
у тому числі за джерелами фінансування:
власні кошти
кошти, що надаються з державного бюджету
кошти, що надаються з місцевого бюджету
залучені кошти, у тому числі
кредити
кредити, залучені під державні гарантії
розміщення цінних паперів
розміщення цінних паперів під державні гарантії
інші джерела (розшифрувати)
Інші витрати (розшифрувати)
у тому числі за джерелами фінансування:
власні кошти
кошти, що надаються з державного бюджету
кошти, що надаються з місцевого бюджету
залучені кошти, у тому числі
кредити
кредити, залучені під державні гарантії
розміщення цінних паперів
розміщення цінних паперів під державні гарантії
інші джерела (розшифрувати)
Разом
у тому числі за джерелами фінансування:
власні кошти
кошти, що надаються з державного бюджету
кошти, що надаються з місцевого бюджету
залучені кошти, у тому числі
кредити
кредити, залучені під державні гарантії
розміщення цінних паперів
розміщення цінних паперів під державні гарантії
інші джерела (розшифрувати)

................
Перейти до повного тексту