1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
15.11.2012 № 758
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
21 січня 2013 р.
за № 142/22674
Про затвердження Правил підготовки та допуску державних повітряних суден із вичерпаними встановленими показниками та простроченими строками виконання регламентних робіт для перельоту до іншого місця базування
Відповідно до статті 7 Повітряного кодексу України та з метою забезпечення нормативно-правового регулювання питань підготовки та допуску державних повітряних суден із вичерпаними встановленими показниками та простроченими строками виконання регламентних робіт для перельоту до іншого місця базування
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Правила підготовки та допуску державних повітряних суден із вичерпаними встановленими показниками та простроченими строками виконання регламентних робіт для перельоту до іншого місця базування, що додаються.
2. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
Міністр оборони України Д.А. Саламатін
ПОГОДЖЕНО:
Голова Державної прикордонної служби України
генерал армії України
М.М. Литвин
Міністр надзвичайних ситуацій України В.І. Балога
Міністр внутрішніх справ України
генерал внутрішьної служби України
В.Ю. Захарченко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
оборони України
15.11.2012 № 758
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
21 січня 2013 р.
за № 142/22674
ПРАВИЛА
підготовки та допуску державних повітряних суден із вичерпаними встановленими показниками та простроченими строками виконання регламентних робіт для перельоту до іншого місця базування
І. Загальні положення
1.1. Ці Правила визначають порядок підготовки та допуску державних повітряних суден (далі - ДПС), які не мають залишку ресурсу (строку служби) або мають прострочені строки виконання регламентних робіт, для перельоту з метою:
виконання ремонту на авіаційному ремонтному підприємстві;
виконання робіт зі збільшення (продовження) ресурсу (строку служби) та регламентних робіт;
передачі з однієї експлуатуючої організації в іншу;
зміни місця базування.
1.2. Ці Правила поширюються і є обов’язковими для всіх організацій, які експлуатують ДПС, незалежно від форми власності та підпорядкування.
1.3. Термін, що вживається в цих Правилах, має таке значення:
експлуатуюча організація - військова частина, ремонтне підприємство або організація будь-якої організаційно-правової форми, яка безпосередньо здійснює експлуатацію ДПС та відповідає за їх технічний стан.
Термін "державне повітряне судно" вживається у значенні, наведеному в Повітряному кодексі України .
1.4. Підготовка та контроль готовності ДПС до перельоту здійснюються на аеродромі його базування групою інженерно-технічного складу (далі - група), допущеного до експлуатації ДПС даного типу.
У Збройних Силах України група призначається на підставі розпорядження начальника штабу виду Збройних Сил України наказом командира експлуатуючої організації, ДПС якої готується до перельоту, а за відсутності в цій експлуатуючій організації спеціалістів із допуском до експлуатації даного типу ДПС - наказом командира іншої експлуатуючої організації, яка експлуатує цей тип ДПС.
У центральних органах виконавчої влади група призначається на підставі розпорядження центрального органу виконавчої влади, який експлуатує ДПС (далі - орган управління державної авіації з експлуатації ДПС), наказом керівника (командира) експлуатуючої організації, ДПС якої готується до перельоту, а за відсутності в цій експлуатуючій організації спеціалістів із допуском до експлуатації даного типу ДПС - наказом керівника (командира) іншої експлуатуючої організації, яка експлуатує цей тип ДПС.
1.5. До складу групи, що призначається для підготовки ДПС до перельоту, включається інженерно-технічний склад усіх спеціальностей.
Склад групи повинен забезпечити підготовку ДПС згідно з вимогами нормативних документів з інженерно-авіаційного забезпечення державної авіації України та регламенту технічного обслуговування відповідного типу ДПС з урахуванням технічного стану ДПС.
Група забезпечується технологічною документацією, контрольно-перевірочною апаратурою, інструментом, наземним обладнанням, засобами наземного обслуговування спеціального застосування, витратними матеріалами, необхідними для виконання підготовки ДПС до перельоту.
Старшим групи, яка призначена для підготовки на позабазовому аеродромі ДПС до перельоту, призначається посадова особа керівного складу інженерно-авіаційної служби експлуатуючої організації.
1.6. Організація та координація заходів із підготовки ДПС до перельоту, контроль за оформленням документації покладаються на заступника керівника (командира) з інженерно-авіаційної служби (озброєння) експлуатуючої організації, від якої призначено особовий склад для підготовки цього ДПС, або старшого групи.
1.7. ДПС допускається до перельоту без виконання обльоту (контрольного польоту). Перевірка працездатності двигунів та всіх його систем у повітрі здійснюється під час перельоту в районі аеродрому зльоту.
1.8. Поєднання перельоту ДПС із вичерпаним встановленим показником, простроченим строком виконання регламентних робіт до іншого місця базування з виконанням інших польотних завдань (зокрема перевезення пасажирів, транспортування вантажів) забороняється.
ІІ. Підготовка ДПС до перельоту
2.1. Підготовка ДПС для перельоту до місця ремонту, місця виконання робіт зі збільшення (продовження) ресурсу (строку служби), регламентних робіт чи іншого місця базування проводиться відповідно до вимог нормативних документів з інженерно-авіаційного забезпечення державної авіації України за технологічною документацією, регламентом технічного обслуговування відповідного типу ДПС та включає такі роботи:
перевірка укомплектованості ДПС агрегатами, блоками;
перевірка наявності та стану відпрацювання пономерної документації;
розроблення та виконання переліку обов’язкових цільових оглядів та перевірок залежно від технічного стану ДПС;
перевірка виконання розпорядчих документів органу управління державної авіації з експлуатації ДПС, які видавались після дати закінчення встановлених показників ДПС та стосуються цього типу ДПС;
контрольний (періодичний) огляд ДПС комісією експлуатуючої організації, особовий склад якої виконує підготовку та контроль готовності ДПС до перельоту, на чолі із заступником керівника (командира) експлуатуючої організації з інженерно-авіаційної служби (озброєння);
усунення несправностей і зауважень;
оформлення пономерної і звітної документації (формуляри, паспорти, журнали підготовки ДПС).

................
Перейти до повного тексту