1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
НАКАЗ
10.06.2013 № 1125/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
13 червня 2013 р.
за № 943/23475
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства юстиції № 3708/5 від 26.11.2018 )
Про затвердження Порядку проведення "гарячої" телефонної лінії в Міністерстві юстиції України
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції № 3/5 від 12.01.2015 )
Відповідно до пункту 1 статті 1 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", з метою підвищення ефективності роботи Міністерства юстиції України (далі - Мін’юст України) зі зверненнями громадян, об’єктивного та вчасного їх розгляду згідно з вимогами законодавства України
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок проведення "гарячої" телефонної лінії в Міністерстві юстиції України, що додається.
2. Департаменту організаційного та ресурсного забезпечення (Мудрий С.І.), прес-службі Мін’юсту України:
1) забезпечити організацію та проведення "гарячої" телефонної лінії в Мін’юсті України відповідно до цього наказу;
2) подати цей наказ на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03 жовтня 1992 року № 493 "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади" (зі змінами).
3. Керівникам структурних підрозділів Мін’юсту України, підприємств, установ, організацій, що належать до сфери управління Мін’юсту України, в межах повноважень забезпечити виконання цього наказу.
4. Прес-службі Мін’юсту України забезпечити оприлюднення цього наказу на веб-сайті Мін’юсту України.
5. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
6. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Міністр Олександр Лавринович
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
юстиції України
10.06.2013 № 1125/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
13 червня 2013 р.
за № 943/23475
ПОРЯДОК
проведення "гарячої" телефонної лінії в Міністерстві юстиції України
( У тексті Порядку слова "Управління розгляду звернень та прийому громадян" в усіх відмінках замінено словами "Управління по роботі зі зверненнями громадян" у відповідних відмінках згідно з Наказом Міністерства юстиції № 3/5 від 12.01.2015 )
1. Цей Порядок розроблено відповідно до статті 40 Конституції України, Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" з метою підвищення ефективності роботи Мін’юсту України зі зверненнями громадян, об’єктивного та вчасного їх розгляду згідно з вимогами законодавства України.
2. Посадові особи Мін’юсту України, які забезпечують роботу "гарячої" телефонної лінії, у своїй діяльності керуються Конституцією України, Законами України "Про звернення громадян", "Про державну службу", Указом Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", Положенням про Міністерство юстиції України, затвердженим Указом Президента України від 06 квітня 2011 року № 395, іншими нормативно-правовими актами та цим Порядком.

................
Перейти до повного тексту