- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 18 липня 2012 р. № 681 Київ |
Про надання державним службовцям службового житла, а також компенсації витрат на проживання та інших витрат у зв'язку з тимчасовим переведенням на іншу посаду державної служби до іншого населеного пункту
Відповідно до частини п'ятої статті
32 і частини першої статті
48 Закону України
"Про державну службу" Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Затвердити такі, що додаються:
Порядок надання державним службовцям службового житла;
Порядок надання державним службовцям у зв'язку з тимчасовим переведенням на іншу посаду державної служби до іншого населеного пункту службового житла або компенсації витрат на проживання та інших витрат.
2. Органам виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим протягом трьох місяців привести власні нормативно-правові акти у відповідність з цією постановою.
Прем'єр-міністр України |
М.АЗАРОВ |
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 18 липня 2012 р. № 681
ПОРЯДОК
надання державним службовцям службового житла
1. Цей Порядок визначає механізм та особливості надання державному службовцю службового житла.
2. У цьому Порядку під службовим житлом розуміється службове жиле приміщення державної або комунальної форми власності (квартири в жилих будинках квартирного типу різної поверховості, житлові будинки садибного типу, кімнати у гуртожитках, номери у готелях та інше жиле приміщення, що відповідає встановленим санітарним і технічним вимогам).
3. Формування фонду службових жилих приміщень та їх облік здійснюється в установленому законодавством порядку з урахуванням особливостей, передбачених цим Порядком.
4. Жилі приміщення включаються до числа службових за рішенням виконавчого органу місцевого самоврядування за місцезнаходженням приміщення на підставі:
подання суб'єкта призначення - щодо жилих приміщень державної форми власності;
договору між суб'єктом призначення та виконавчим органом місцевого самоврядування - щодо жилих приміщень комунальної форми власності.
5. Службове жиле приміщення закріплюється за суб'єктом призначення, на підставі подання якого або договору з яким жиле приміщення було включене до числа службових.
6. Жиле приміщення виключається з числа службових за рішенням виконавчого органу місцевого самоврядування:
на підставі подання суб'єкта призначення у зв'язку з тим, що зникла потреба в такому приміщенні або воно виключене з числа жилих, - щодо жилих приміщень державної форми власності;
відповідно до договору, зазначеного у пункті 4 цього Порядку, або після припинення такого договору - щодо жилих приміщень комунальної форми власності.
7. Облік службових жилих приміщень ведеться:
виконавчими органами місцевого самоврядування - щодо жилих приміщень незалежно від їх форми власності, розташованих на території відповідної територіальної громади;
суб'єктами призначення - щодо жилих приміщень, закріплених за такими суб'єктами.
8. Забезпечення державного службовця службовим жилим приміщенням здійснюються суб'єктом призначення.
9. Організаційні питання щодо надання державному службовцю службового жилого приміщення вирішуються житлово-побутовою комісією, утвореною суб'єктом призначення (далі - комісія).
10. Службове жиле приміщення надається державному службовцю, місце проживання якого зареєстроване в іншому населеному пункті, ніж той, в якому розташоване його місце роботи.
Службове жиле приміщення надається в межах населеного пункту, в якому працює державний службовець. Допускається надання службового жилого приміщення в іншому населеному пункті, що межує або знаходиться поблизу населеного пункту, де працює державний службовець, за умови наявності постійного транспортного сполучення між такими населеними пунктами.
11. Службове жиле приміщення не надається у разі, коли державний службовець або члени його сім'ї мають у власності житло в населеному пункті, де знаходиться місце роботи.
12. Службове жиле приміщення надається державному службовцю незалежно від того, чи перебуває він на обліку осіб, які потребують поліпшення житлових умов, без додержання черговості та врахування пільг, установлених для забезпечення громадян житлом.
Під час надання службового жилого приміщення державний службовець не знімається з обліку осіб, які потребують поліпшення житлових умов.
13. Службові жилі приміщення надаються у межах 13,65 кв. метра жилої площі на одну особу, але не менше рівня середньої забезпеченості громадян жилою площею у відповідному населеному пункті, встановленого рішенням виконавчого органу місцевого самоврядування за місцезнаходженням приміщення.
Службове жиле приміщення може бути надане з перевищенням зазначеного максимального розміру, якщо таке приміщення становить одну кімнату (однокімнатну квартиру), або у випадках, передбачених пунктом 14 цього Порядку.
14. Під час надання службових жилих приміщень не допускається заселення однієї кімнати особами різної статі, старшими за дев'ять років, крім подружжя, а також особами, які хворіють на тяжкі форми хронічних захворювань, внаслідок чого вони не можуть проживати в одній кімнаті із членами своєї сім'ї.
Не допускається заселення службового жилого приміщення, призначеного для однієї сім'ї, двома і більше сім'ями.
15. Для одержання службового жилого приміщення державний службовець подає комісії заяву на ім'я керівника суб'єкта призначення разом з довідкою про склад сім'ї та реєстрацію. Якщо державний службовець бажає оселитися в службовому жилому приміщенні разом із членами своєї сім'ї, він зазначає про це в заяві та додатково подає відповідні заяви повнолітніх членів сім'ї.
Заява про надання службового жилого приміщення розглядається у місячний строк. За результатами розгляду заяви керівник суб'єкта призначення приймає рішення про надання службового жилого приміщення або про відмову в його наданні з обґрунтуванням такої відмови.
16. У разі зміни кількості членів сім'ї державного службовця, набуття ним або членами його сім'ї права власності на житло, а також отримання постійного жилого приміщення державний службовець у десятиденний строк інформує про це комісію.
17. Під час вирішення питання щодо надання державному службовцю службового жилого приміщення комісія взаємодіє з державними органами, органами місцевого самоврядування та органами влади Автономної Республіки Крим.
18. Службове жиле приміщення, яке перебуває на балансі суб'єкта призначення, надається державному службовцю за рішенням такого суб'єкта призначення.
У разі перебування службового жилого приміщення на балансі іншого балансоутримувача комісія узгоджує з ним питання щодо виділення службового жилого приміщення.
19. Для надання державному службовцю службового жилого приміщення комісія звертається з клопотанням до виконавчого органу місцевого самоврядування.
20. Підставою для вселення до службового жилого приміщення є ордер, виданий в установленому законодавством порядку.
Під час вселення до службового жилого приміщення державний службовець здає ордер житлово-експлуатаційній організації, а в разі її відсутності - відповідному підприємству, установі або організації.
На підставі ордера згідно із законодавством укладається договір найму службового жилого приміщення між державним службовцем, на ім'я якого видано ордер, і житлово-експлуатаційною організацією, а в разі її відсутності - відповідним підприємством, установою або організацією.
21. Державний службовець та члени його сім'ї зобов'язані звільнити займане ними службове жиле приміщення без надання їм іншого жилого приміщення у разі:
одержання або придбання житла для постійного проживання у населеному пункті, в якому працює державний службовець;
припинення трудових відносин із суб'єктом призначення.
Державний службовець та повнолітні члени його сім'ї беруть письмове зобов'язання щодо звільнення службового жилого приміщення у зазначених у цьому пункті випадках.
У разі відмови звільнити службове жиле приміщення виселення здійснюється в судовому порядку.
23. Оплата житлово-комунальних послуг здійснюється за рахунок державного службовця та членів його сім'ї.
24. Спори щодо надання державному службовцю службового жилого приміщення вирішуються в судовому порядку.
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 18 липня 2012 р. № 681
ПОРЯДОК
надання державним службовцям у зв'язку з тимчасовим переведенням на іншу посаду державної служби до іншого населеного пункту службового житла або компенсації витрат на проживання та інших витрат
Загальна частина
1. Цей Порядок визначає механізм надання державному службовцю, що тимчасово переведений на іншу посаду державної служби до іншого населеного пункту для запобігання або ліквідації наслідків стихійного лиха, епідемій, епізоотій, виробничих аварій, а також усунення інших обставин, які створили або можуть створити загрозу життю чи умовам життєдіяльності людей (далі - переведення), службового житла або компенсації витрат на проживання з урахуванням його сімейного стану (кількості членів сім'ї, які переїжджають разом із державним службовцем (далі - члени його сім'ї) та компенсації інших витрат, пов'язаних з переїздом до іншого населеного пункту (далі - переїзд).
2. У цьому Порядку під службовим житлом розуміється службове жиле приміщення державної або комунальної форми власності (квартири в житлових будинках квартирного типу різної поверховості, житлові будинки садибного типу, кімнати у гуртожитках, номери у готелях та інше жиле приміщення, що відповідає встановленим санітарним і технічним вимогам), що надається державному службовцю для проживання на період переведення.
3. Забезпечення державного службовця службовим жилим приміщенням або компенсація витрат на проживання та інших витрат, пов'язаних з переїздом, здійснюється суб'єктом призначення, який переводить такого державного службовця до іншого населеного пункту (далі - суб'єкт призначення).
4. Організаційні питання щодо надання державному службовцю службового жилого приміщення або компенсації витрат на проживання та інших витрат, пов'язаних з переїздом, вирішуються житлово-побутовою комісією, утвореною відповідно до Порядку надання державним службовцям службового житла, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 липня 2012 р. № 681 (далі - комісія).
................Перейти до повного тексту