- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
ПРАВЛІННЯ ФОНДУ СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ ВІД НЕЩАСНИХ ВИПАДКІВ НА ВИРОБНИЦТВІ ТА ПРОФЕСІЙНИХ ЗАХВОРЮВАНЬ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
13 січня 2012 р.
за № 38/20351
Про затвердження Порядку організації доступу до публічної інформації, що знаходиться у володінні Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України
Відповідно до
Закону України "Про доступ до публічної інформації" та з метою організації доступу до публічної інформації, що знаходиться у володінні Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України, правління Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України ПОСТАНОВЛЯЄ:
1. Затвердити Порядок організації доступу до публічної інформації, що знаходиться у володінні Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України, що додається.
2. Виконавчій дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України забезпечити подання цієї постанови до Міністерства юстиції України для державної реєстрації в установленому законодавством порядку.
3. Виконавчій дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України довести цю постанову після проведення її державної реєстрації до відома та виконання управлінням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі.
4. Ця постанова набирає чинності з дня її офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цієї постанови покласти на виконавчу дирекцію Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України.
Голова правління |
Б. Райков |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Постанова правління Фонду
соціального страхування
від нещасних випадків
на виробництві та професійних
захворювань України
20.12.2011 № 61
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
13 січня 2012 р.
за № 38/20351
ПОРЯДОК
організації доступу до публічної інформації, що знаходиться у володінні Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України
І. Загальні положення
1.1. Цей Порядок розроблено на виконання
Закону України "Про доступ до публічної інформації" (далі - Закон) та визначає організаційні питання, пов’язані із забезпеченням у виконавчій дирекції Фонду та її робочих органах права кожного на доступ до публічної інформації, що знаходиться у володінні Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України (далі - Фонд), в частині оприлюднення та надання відповідної інформації за запитами.
Цей Порядок встановлює процедуру отримання інформації, складання та подання запитів на публічну інформацію, що знаходиться у володінні Фонду, та є обов’язковим для виконання у виконавчій дирекції Фонду та її робочих органах.
1.2. У цьому Порядку терміни вживаються у такому значенні:
відповідальна особа з питань запитів на інформацію - визначений керівником робочого органу виконавчої дирекції Фонду працівник, який організовує в установленому порядку доступ до публічної інформації, відповідає за розгляд, опрацювання, облік, систематизацію, аналіз, надання відповідей на інформаційні запити, що надходять до відповідного робочого органу виконавчої дирекції Фонду, здійснює контроль за задоволенням інформаційного запиту та надає консультації під час оформлення запиту;
відповідальна особа за оприлюднення інформації - визначений керівником робочого органу виконавчої дирекції Фонду працівник, який оприлюднює публічну інформацію;
запитувач - фізична, юридична особа, об’єднання громадян без статусу юридичної особи, крім суб’єктів владних повноважень;
інформаційний запит - письмовий запит на інформацію в довільній формі, що містить відомості, визначені у частині п’ятій
статті 19 Закону, або запит за формою, визначеною додатками 1-4 до цього Порядку;
керівник розпорядника інформації - директор виконавчої дирекції Фонду, а у разі його відсутності - заступник директора, який виконує його обов’язки, або заступник директора виконавчої дирекції Фонду, який уповноважений розглядати інформаційні запити і підписувати відповіді на них, та керівник відповідного робочого органу виконавчої дирекції Фонду;
працівник відділення - працівник відділення виконавчої дирекції Фонду, до компетенції якого належить питання, що міститься в інформаційному запиті, та який бере участь у його опрацюванні або готує інформацію для оприлюднення;
робочий орган - управління виконавчої дирекції Фонду в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі та відділення виконавчої дирекції Фонду в районах та містах обласного значення;
розпорядник інформації - виконавча дирекція Фонду та її робочі органи, які виконують обов’язки в межах повноважень, визначених законодавством, установчими документами, а також наказами виконавчої дирекції Фонду;
спеціальний структурний підрозділ - структурний підрозділ, на який покладено функції забезпечення документообігу, контролю виконання документів та організації доступу до публічної інформації виконавчої дирекції Фонду, який організовує в установленому порядку доступ до публічної інформації, здійснює контроль за задоволенням інформаційного запиту та надає консультації під час оформлення запиту;
структурний підрозділ - самостійний структурний підрозділ виконавчої дирекції Фонду та структурний підрозділ управління виконавчої дирекції Фонду в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, до компетенції якого належить питання, що міститься в інформаційному запиті, та який бере участь у його опрацюванні або готує інформацію для оприлюднення.
Інші терміни вживаються у значеннях, наведених у
Законі.
1.3. Дія цього Порядку не поширюється на надання:
інформації, розпорядниками якої не є виконавча дирекція Фонду та її робочі органи, зокрема інформація інших державних органів України, органів влади інших держав, міжнародних організацій, фондів за іншими видами загальнообов’язкового державного соціального страхування;
інформації, яка отримана або створена при листуванні з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, фондами з інших видів загальнообов’язкового державного соціального страхування, підприємствами, організаціями, установами, громадянами;
інформації, що міститься в документах виконавчої дирекції Фонду та її робочих органів, які становлять службову кореспонденцію, доповідні записки, рекомендації, якщо вони пов’язані з розробкою напряму діяльності Фонду або процесом прийняття рішень і передують публічному обговоренню;
інформації, яка міститься в базі даних про страхувальників, та інформації, яка міститься в документах справ про страхові виплати, за винятком випадків запиту такої інформації безпосередньо запитувачем інформації, відомості про якого містяться в базі даних або в документах справи про страхові виплати.
1.4. Особою, відповідальною за надання в межах компетенції відомостей з питань, що містяться в інформаційному запиті, а також своєчасність та достовірність надання даних про документи, що містять публічну інформацію та знаходяться у безпосередньому володінні розпорядника інформації, є:
керівник структурного підрозділу - у виконавчій дирекції Фонду та управліннях виконавчої дирекції Фонду в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі;
працівник відділення - у відділеннях в районах і містах обласного значення.
1.5. Відповідальним за розгляд, опрацювання, облік, систематизацію, аналіз, підготовку відповіді на інформаційні запити, зберігання оригіналів інформаційних запитів, що надходять до розпорядника інформації, є:
спеціальний структурний підрозділ;
відповідальна особа з питань запитів на інформацію у робочих органах.
1.6. Відповідальним за оприлюднення інформації та її розміщення у спосіб, визначений цим Порядком, є:
управління організаційної роботи - у виконавчій дирекції Фонду;
відповідальна особа за оприлюднення інформації - у робочому органі.
ІІ. Забезпечення доступу до публічної інформації
2.1. Доступ до публічної інформації забезпечується розпорядником інформації шляхом:
2.1.1. Систематичного та оперативного оприлюднення інформації:
в офіційних друкованих виданнях;
на офіційному веб-сайті Фонду;
на веб-сайті робочого органу;
на інформаційних стендах у приміщенні розпорядника публічної інформації;
у будь-який інший спосіб.
2.1.2. Надання інформації за запитами на інформацію.
2.2. Публічна інформація за інформаційним запитом може надаватися на вибір запитувача в усній або письмовій формі, у вигляді електронного документа або копій документів.
2.3. Публічна інформація в усній формі надається запитувачу під час особистого прийому з дотриманням положень
Закону та цього Порядку. У такий самий спосіб може надаватися інформація телефоном, крім інформації про особу, яка містить персональні дані або відомості про страхові випадки, результати медичних обстежень, суми одержуваних виплат, надані послуги та інші дані про особу.
2.4. Інформація про особу надається безпосередньо цій особі на особистому прийомі або за її інформаційним запитом шляхом надсилання документованої інформації (копій запитуваних документів про особу) поштою з повідомленням про вручення.
Зазначена в абзаці першому цього пункту інформація може надаватися представникам особи лише за її письмовою згодою чи довіреністю або за рішенням суду.
2.5. Публічна інформація надається запитувачу на його вибір під час особистого прийому в письмовій формі або шляхом надсилання поштою, факсом, телефоном, електронною поштою.
2.6. Публічна інформація у вигляді електронного документа або сканованого оригіналу документа надається запитувачу під час особистого прийому шляхом перенесення зазначеного документа на носій інформації або електронною поштою на вибір запитувача.
2.7. Копії документів, які містять публічну інформацію, надаються запитувачу на його вибір під час особистого прийому або надсилаються поштою, факсом, телефоном, електронною поштою.
2.8. Доступ до публічної інформації обмежується, якщо вказану інформацію віднесено до інформації з обмеженим доступом.
2.9. Для забезпечення збереження та доступу до публічної інформації оригінали документів, що знаходяться у розпорядника інформації, підлягають обов’язковій реєстрації в системі обліку, що повинна містити:
назву документа;
дату створення документа;
дату надходження документа;
джерело інформації (автор, структурний підрозділ та/або спеціальний структурний підрозділ);
передбачену
Законом підставу віднесення інформації до категорії з обмеженим доступом;
строк обмеження доступу до інформації, у разі якщо її віднесено до інформації з обмеженим доступом;
галузь;
ключові слова;
тип, носій (текстовий документ, плівки, аудіозапис, відеозапис тощо);
вид (нормативно-правові акти, договори, угоди, рішення, протоколи, звіти, прес-релізи тощо);
проекти рішень (постанови, накази, розпорядчі документи, доповідні та службові записки, звернення, заяви, подання, пропозиції, листи тощо);
форму та місце зберігання документа.
2.10. Дані про документи, що місять публічну інформацію та знаходяться у безпосередньому володінні розпорядника інформації, заносяться до системи обліку на підставі поданих спеціальному структурному підрозділу (відповідальній особі з питань запитів на інформацію) службових записок, які підготовлені структурними підрозділами (працівником відділення), з урахуванням положень пункту 2.9 цього розділу.
2.11. Спеціальний структурний підрозділ та відповідальна особа з питань запитів на інформацію зобов’язані:
обробляти інформаційні запити, що пройшли реєстрацію в установленому порядку;
систематично вести облік документів, що містять публічну інформацію та знаходяться у безпосередньому володінні розпорядника інформації;
вести облік інформаційних запитів і зберігати їх оригінали;
у спеціально визначеному місці для роботи запитувачів з документами чи їх копіями забезпечувати можливість робити виписки з них, фотографувати, копіювати, сканувати їх, записувати на будь-які носії інформації (крім документів, які містяться у справах про страхові виплати);
надавати консультації під час оформлення інформаційного запиту за формою, визначеною додатками 1-4 до цього Порядку.
2.12. У разі коли розпорядник інформації володіє інформацією про особу, спеціальний структурний підрозділ і відповідальна особа з питань запитів на інформацію зобов’язані:
надавати таку інформацію безперешкодно і безкоштовно на вимогу осіб, яких вона стосується, крім випадків, передбачених
Законом, та у разі коли запитувач просить надати йому в оригіналі справу про страхові виплати (запитувачу надається для ознайомлення копія справи про страхові виплати, що містить копії усіх документів та однакову кількість аркушів, які є в оригіналі справи та описі);
використовувати її лише з метою та у спосіб, визначені
Законом;
вживати заходів до унеможливлення несанкціонованого доступу до неї інших осіб;
виправляти неточну та застарілу інформацію про особу самостійно або на вимогу осіб, яких вона стосується.
Відмова особі в доступі до інформації про неї, приховування, незаконне збирання, використання, зберігання чи поширення інформації можуть бути оскаржені.
ІІІ. Надання публічної інформації шляхом її оприлюднення
3.1. Доступ до публічної інформації у спосіб, визначений підпунктом 2.1.1 пункту 2.1 розділу ІІ цього Порядку, забезпечується:
у виконавчій дирекції Фонду - управлінням організаційної роботи;
у робочому органі - відповідальною особою за оприлюднення інформації.
3.2. Управління організаційної роботи забезпечує оприлюднення на офіційному веб-сайті Фонду інформації, підготовленої структурним підрозділом за напрямом діяльності.
Відповідальні особи за оприлюднення інформації забезпечують оприлюднення на веб-сайтах робочих органів інформації, підготовленої структурним підрозділом за напрямом діяльності відповідно до наказу робочого органу виконавчої дирекції Фонду або працівником відділення.
3.3. На офіційному веб-сайті Фонду у строки, встановлені частинами другою та третьою
статті 15 Закону, розміщуються:
інформація про організаційну структуру Фонду, функції та повноваження виконавчої дирекції Фонду та її робочих органів, основні завдання соціального страхування від нещасного випадку, статутні напрями діяльності Фонду, структуру бюджету Фонду, механізм витрачання страхових коштів тощо;
нормативно-правові акти, що регламентують діяльність виконавчої дирекції Фонду та її робочих органів, акти індивідуальної дії (крім внутрішньоорганізаційних), рішення правління та наглядової ради Фонду, накази виконавчої дирекції Фонду, а також проекти рішень правління Фонду, що підлягають обговоренню;
перелік страхових виплат та умови їх отримання у разі настання страхового випадку за загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням від нещасного випадку на виробництві, категорія осіб, яка має право на отримання страхових виплат та соціальних послуг за рахунок коштів Фонду, форми заяв і зразки документів, що застосовуються для призначення страхових виплат та соціальних послуг;
порядок складання та подання запитів на публічну інформацію, розпорядником якої є виконавча дирекція Фонду та її робочі органи;
інформація про систему обліку, види інформації, які зберігає виконавча дирекція Фонду;
плани проведення та проекти порядків денних відкритих засідань правління Фонду;
розташування місць, де надаються необхідні запитувачам форми заяв, бланків, документів тощо;
правила внутрішнього трудового розпорядку виконавчої дирекції Фонду;
порядок звернення до виконавчої дирекції Фонду відповідно до
Закону;
звіти, в тому числі щодо результатів розгляду інформаційних запитів;
інформація про діяльність виконавчої дирекції Фонду:
місцезнаходження, поштова адреса, номери засобів зв’язку, адреса офіційного веб-сайту Фонду та єдиної електронної пошти для надсилання запитів на інформацію;
прізвища, імена та по батькові, службові номери засобів зв’язку, адреси електронної пошти голови правління Фонду, його заступників, членів правління Фонду, директора виконавчої дирекції Фонду та його заступників, керівників робочих органів, а також керівників самостійних структурних підрозділів виконавчої дирекції Фонду;
основні функції самостійних структурних підрозділів виконавчої дирекції Фонду та структурних підрозділів робочих органів виконавчої дирекції Фонду, крім випадків, коли ці відомості належать до інформації з обмеженим доступом;
розклад роботи та прийому громадян у виконавчій дирекції Фонду;
вакансії;
перелік і службові номери засобів зв’язку робочих органів;
інша інформація про діяльність органів управління Фонду.
Інформація для розміщення на офіційному веб-сайті Фонду, підготовлена структурним підрозділом, погоджується із заступником директора виконавчої дирекції Фонду, що координує роботу цього підрозділу відповідно до розподілу функціональних обов’язків, та передається для оприлюднення управлінню організаційної роботи разом із службовою запискою, в якій зазначаються дата оприлюднення документа і дата оновлення інформації. Копія зазначеної службової записки того самого дня подається спеціальному структурному підрозділу.
3.4. На веб-сайтах робочих органів у строки, встановлені частинами другою та третьою
статті 15 Закону, розміщуються:
інформація про організаційну структуру робочого органу, його функції та повноваження, основні завдання, напрями діяльності, структуру кошторису робочого органу, механізм витрачання страхових коштів, передбачених в кошторисі робочого органу, тощо;
нормативно-правові акти, що регламентують діяльність робочого органу, акти індивідуальної дії (крім внутрішньоорганізаційних і тих, які стосуються призначення, перерахування та здійснення страхових виплат);
................Перейти до повного тексту