1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ УКРАЇНИ
НАКАЗ
06.03.2012 № 568
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
23 березня 2012 р.
за № 439/20752
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства внутрішніх справ № 74 від 31.01.2017 )
Про затвердження Порядку взаємодії Міністерства надзвичайних ситуацій України з центральними органами виконавчої влади, діяльність яких спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра надзвичайних ситуацій України
Відповідно до Закону України "Про центральні органи виконавчої влади", Положення про Міністерство надзвичайних ситуацій України, затвердженого Указом Президента України від 6 квітня 2011 року № 402, з метою забезпечення спрямування та координації діяльності центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра надзвичайних ситуацій України,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок взаємодії Міністерства надзвичайних ситуацій України з центральними органами виконавчої влади, діяльність яких спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра надзвичайних ситуацій України, що додається.
2. Визначити Відділ взаємодії з Верховною Радою України, Кабінетом Міністрів України та з питань координації роботи центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовується та координується через Міністра, відповідальним за взаємодію з Державним агентством України з управління зоною відчуження, Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України і Державною інспекцією техногенної безпеки України.
3. Управлінню правового забезпечення (Поворозник Р.Р.) забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
5. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
Міністр В. Балога
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ МНС України
06.03.2012 № 568
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
23 березня 2012 р.
за № 439/20752
ПОРЯДОК
взаємодії Міністерства надзвичайних ситуацій України з центральними органами виконавчої влади, діяльність яких спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра надзвичайних ситуацій України
I. Загальні положення
1.1. Цей Порядок визначає організаційні та процедурні питання взаємодії Міністерства надзвичайних ситуацій України (далі - МНС України) з Державним агентством України з управління зоною відчуження, Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України, Державною інспекцією техногенної безпеки України (далі - центральні органи) у процесі формування та реалізації державної політики у відповідних сферах.
1.2. Відповідальним за взаємодію із центральними органами є Відділ взаємодії з Верховною Радою України, Кабінетом Міністрів України та з питань координації роботи центральних органів виконавчої влади, діяльність яких спрямовується та координується через Міністра (далі - Відділ взаємодії).
1.3. Цей Порядок спрямовано на забезпечення узгодженості, планомірності та цілісності формування державної політики, а також ефективності її реалізації.
1.4. Керівники центральних органів забезпечують неухильне виконання покладених на ці центральні органи завдань.
1.5. Проекти відповідей на листи, інші документи, адресовані МНС України з питань, що належать до компетенції центрального органу, подаються до МНС України разом із супровідним листом за підписом керівника центрального органу або особи, яка виконує його обов'язки.
II. Підготовка центральними органами законопроектів, проектів актів Президента України та Кабінету Міністрів України
2.1. Підготовка центральними органами законопроектів, проектів актів Президента України та Кабінету Міністрів України (далі - проекти актів) здійснюється відповідно до їх компетенції, виходячи з предмета правового регулювання проектів актів.
2.2. Підготовка центральними органами проектів актів здійснюється у порядку, визначеному Регламентом Кабінету Міністрів України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 18 липня 2007 року № 950 (із змінами) (далі - Регламент).
2.3. Проекти актів, розробниками яких є центральні органи, вносяться на розгляд Кабінету Міністрів України Міністром надзвичайних ситуацій України (далі - Міністр).
Центральні органи забезпечують підготовку та подання Міністрові матеріалів (виступів) до таких проектів актів для їх представлення на засіданні Кабінету Міністрів України.
2.4. Центральний орган надсилає завізований керівником органу проект акта разом із супровідним листом, пояснювальною запискою, а також порівняльною таблицею (якщо проектом акта передбачено внесення змін до інших актів Кабінету Міністрів України) до МНС України для його погодження Міністром.
Свою позицію щодо проекту акта Міністр доводить до відома центрального органу шляхом надсилання листа, до якого в разі відсутності зауважень додається також завізований ним проект акта. Позиція Міністра доводиться до відома центрального органу через уповноважену ним особу шляхом надсилання листа за підписом такої особи.
У разі висловлення до проекту акта зауважень і пропозицій проект акта повертається центральному органу для його доопрацювання.
2.5. Центральний орган направляє проект акта на погодження до заінтересованих органів лише після його погодження та візування Міністром. Керівник центрального органу є відповідальним за вчасне погодження проекту акта із заінтересованими органами.
2.6. Погоджений із заінтересованими органами проект акта разом із супровідним листом та пакетом документів, передбачених Регламентом, проектом супровідного листа МНС України на Кабінет Міністрів України центральний орган подає до МНС України для внесення Міністром на розгляд Кабінету Міністрів України.
Супроводження проектів актів під час погодження із заінтересованими органами, проведення правової експертизи Міністерством юстиції України та під час їх розгляду в Кабінеті Міністрів України покладається на керівників центральних органів.
2.7. Якщо проект акта подано до МНС України з порушенням вимог Регламенту та цього Порядку, МНС України разом із супровідним листом повертає його на доопрацювання до центрального органу.
2.8. Центральний орган має забезпечити доопрацювання проекту акта у строк, який дозволить Міністру вчасно внести такий проект акта на розгляд Кабінету Міністрів України.
2.9. У разі втрати актуальності проекту акта або з інших причин центральний орган забезпечує своєчасне інформування та подання до МНС України обґрунтованої пропозиції про його відкликання.
2.10. Супроводження поданого центральним органом проекту акта в апараті МНС України та узагальнення інформації щодо його погодження покладаються на Відділ взаємодії.
III. Підготовка центральними органами проектів нормативно-правових актів МНС України, які підлягають державній реєстрації в Міністерстві юстиції України
3.1. Підготовка центральними органами проектів нормативно-правових актів МНС України, які підлягають державній реєстрації в Міністерстві юстиції України (далі - проекти нормативно-правових актів), здійснюється відповідно до їх компетенції, виходячи з предмета правового регулювання проектів нормативно-правових актів.
3.2. Підготовка центральним органом проектів нормативно-правових актів здійснюється відповідно до Порядку подання нормативно-правових актів на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України та проведення їх державної реєстрації, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 12 квітня 2005 року № 34/5, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 12 квітня 2005 року за № 381/10661 (із змінами) (далі - Порядок подання нормативно-правових актів на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України та проведення їх державної реєстрації).
3.3. Розроблений центральним органом та завізований його керівником і керівником юридичної служби проект нормативно-правового акта, у разі якщо він не містить положень та доручень, що поширюються на інші органи, і не підлягає погодженню з ними, подається разом із супровідним листом до МНС України. Також проект супровідного листа на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України разом із пакетом документів, передбачених Порядком подання нормативно-правових актів на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України та проведення їх державної реєстрації, подається на розгляд і підпис Міністру.
3.4. У випадках, передбачених законодавством, або в разі наявності в проекті нормативно-правового акта положень та доручень, що поширюються на інші заінтересовані органи, проект нормативно-правового акта подається центральним органом для проведення процедури погодження із заінтересованими органами.
3.5. Проекти регуляторних нормативно-правових актів, які розробляються центральними органами, підлягають погодженню із спеціально уповноваженим органом у встановленому Законом України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" порядку та відповідно до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2004 року № 308.
3.6. Супроводження проектів нормативно-правових актів під час погодження із заінтересованими органами покладається на керівників центральних органів.
3.7. Погоджений із заінтересованими органами проект нормативно-правового акта подається разом із супровідним листом до МНС України, та проектом супровідного листа на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України разом із пакетом документів, передбачених Порядком подання нормативно-правових актів на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України та проведення їх державної реєстрації, на розгляд та підпис Міністру.
3.8. У разі якщо поданий центральним органом на підпис Міністру проект нормативно-правового акта та матеріали до нього не відповідають вимогам цього Порядку, МНС України разом із супровідним листом повертає його центральному органу на доопрацювання.
Якщо в процесі доопрацювання проекту нормативно-правового акта вносяться істотні зміни, він підлягає повторному погодженню із заінтересованими органами.
Доопрацьований з урахуванням висловлених МНС України зауважень у встановлений ним термін проект нормативно-правового акта повторно направляється центральним органом на розгляд та підпис Міністру.
3.9. Центральний орган забезпечує подання підписаного Міністром нормативно-правового акта на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3.10. Супроводження поданого центральним органом проекту нормативно-правового акта в апараті МНС України, узагальнення інформації щодо його погодження покладаються на Відділ взаємодії.
IV. Підготовка проектів наказів МНС України організаційно-розпорядчого характеру
4.1. Центральні органи розробляють проекти наказів МНС України організаційно-розпорядчого характеру (далі - проект наказу) за дорученням Міністра та подають їх до МНС України на розгляд Міністру.
4.2. У разі наявності зауважень та пропозицій МНС України доводить до відома центрального органу свою позицію щодо проекту наказу, розробленого центральним органом, шляхом надсилання листа.
4.3. Центральні органи враховують зауваження та пропозиції і повторно вносять проект наказу на розгляд до МНС України.
4.4. У разі відсутності зауважень та пропозицій проект наказу подається на підпис Міністру.
4.5. Супроводження поданого центральним органом проекту наказу в апараті МНС України, узагальнення інформації щодо його погодження покладаються на Відділ взаємодії.
V. Погодження центральними органами законопроектів, проектів актів Президента України та Кабінету Міністрів України, розроблених міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади
5.1. Центральний орган опрацьовує законопроекти, проекти актів Президента України та Кабінету Міністрів України, що надійшли на погодження до центрального органу як до заінтересованого органу, та подає їх до МНС України для розгляду та погодження Міністром.
5.2. Позицію Міністра щодо законопроектів, проектів актів Президента України та Кабінету Міністрів України, що надійшли на погодження до центрального органу як до заінтересованого органу, МНС України доводить до відома центрального органу шляхом надсилання листа для її обов'язкового доведення до відома розробника.
5.3. Погодження центральним органом законопроектів, проектів актів Президента України та Кабінету Міністрів України, які надійшли до нього як до заінтересованого органу, без урахування позиції Міністра не допускається.
VI. Визначення пріоритетів діяльності центральних органів
6.1. Центральні органи, їх територіальні органи, підприємства, установи та організації, що належать до сфери управління центральних органів, здійснюють планування своєї роботи за визначеними Міністром пріоритетами діяльності.
6.2. З метою забезпечення послідовної та узгодженої діяльності з формування та реалізації державної політики у відповідній сфері центральні органи подають до МНС України пропозиції щодо пріоритетів своєї діяльності на наступний рік.
Пропозиції центральних органів опрацьовуються в МНС України та подаються на погодження Міністру.

................
Перейти до повного тексту