- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
16 березня 2012 р.
№ 405/20718
СТАНДАРТ
надання адміністративної послуги Міністерством охорони здоров’я України з ліцензування господарської діяльності з медичної практики
I. Реквізити державного органу (структурного підрозділу), що надає послугу
Адміністративний орган (структурний підрозділ), що надає послугу, - відділ контролю якості медичних послуг та ліцензування Управління контролю якості медичних послуг Міністерства охорони здоров’я України:
місцезнаходження: 01601, м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 7;
тел.: (044) 253-59-31, 200-08-17, факс: 253-82-55;
веб-сайт МОЗ України: www.moz.gov.ua.
II. Перелік категорій одержувачів
III. Перелік документів, необхідних для надання адміністративної послуги
Відповідно до вимог
Закону та
Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України від 02.02.2011 № 49, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 09.02.2011 за № 171/18909 (далі - Ліцензійні умови), суб’єкт господарювання, який має намір провадити господарську діяльність з медичної практики, особисто або через уповноважений ним орган чи особу звертається до МОЗ України із заявою про видачу ліцензії за формою, наведеною в додатку 1 до Ліцензійних умов, та подає документи, встановлені частиною четвертою статті 10 Закону та пунктом 20
Переліку документів, які додаються до заяви про видачу ліцензії для окремого виду господарської діяльності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04.07.2001 № 756 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 22.06.2011 № 712) (далі - Перелік документів), а саме:
виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;
засвідчену в установленому порядку копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, видану за місцем провадження діяльності, про відповідність наявних приміщень вимогам санітарних норм і правил щодо здійснення медичної практики;
відомості за підписом заявника - суб'єкта господарювання про:
стан матеріально-технічної бази, необхідної для провадження відповідного виду господарської діяльності;
наявність нормативно-правових документів, у тому числі нормативних документів з питань стандартизації, необхідних для провадження відповідного виду господарської діяльності;
наявність персоналу із зазначенням його освітнього і кваліфікаційного рівня та стажу роботи за спеціальністю, необхідного для провадження відповідного виду господарської діяльності.
IV. Склад і послідовність дій одержувача та адміністративного органу, опис етапів надання послуги
4.1. Видача ліцензії передбачає такі дії:
4.1.1. Для одержувача адміністративної послуги:
подання до адміністративного органу заяви про видачу ліцензії та документів, визначених розділом III цього Стандарту;
внесення плати за видачу ліцензії (у разі позитивного рішення органу ліцензування) та за видачу копій ліцензій (у разі наявності філій, інших відокремлених підрозділів ліцензіата, які провадитимуть господарську діяльність на підставі отриманої суб’єктом господарювання ліцензії);
подання документа, що засвідчує внесення плати за видачу ліцензії;
отримання ліцензії в адміністративному органі;
4.1.2. Для адміністративного органу:
прийняття заяви про видачу ліцензії та доданих до неї документів, визначених розділом III цього Стандарту;
видача копії опису документів, що додаються до заяви на одержання ліцензії, за формою, наведеною в додатку 2 до
Ліцензійних умов;
розгляд заяви та доданих до неї документів, визначених розділом III цього Стандарту;
прийняття рішення про видачу ліцензії;
відправлення (видача) повідомлення про прийняття рішення про видачу ліцензії (або про відмову у видачі ліцензії) заявникові;
прийняття документів, що засвідчують внесення заявником плати за видачу ліцензії;
видача адміністративним органом ліцензій та копій ліцензій (для кожної філії, іншого відокремленого підрозділу ліцензіата, які провадитимуть господарську діяльність на підставі отриманої суб’єктом господарювання ліцензії).
4.2. Видача копії ліцензії (у разі створення у ліцензіата нової філії, іншого нового відокремленого підрозділу, які провадитимуть господарську діяльність на підставі отриманої суб’єктом господарювання ліцензії) передбачає такі дії:
4.2.1. Для одержувача адміністративної послуги:
подання до адміністративного органу заяви про видачу копії ліцензії за формою, наведеною в додатку 4 до Ліцензійних умов, та документів, визначених розділом III цього Стандарту;
внесення плати за видачу копії ліцензії;
подання документа, що засвідчує внесення плати за видачу копії ліцензії;
отримання копії ліцензії в адміністративному органі;
4.2.2. Для адміністративного органу:
прийняття заяви про видачу копії ліцензії та документів, що додаються до неї;
видача копії опису документів, що додаються до заяви на одержання копії ліцензії;
розгляд заяви та доданих до неї документів, визначених розділом III цього Стандарту;
прийняття рішення про видачу копії ліцензії;
відправлення (видача) повідомлення про прийняття рішення про видачу копії ліцензії (або про відмову у видачі копії ліцензії) заявникові;
прийняття документів, що засвідчують внесення заявником плати за видачу копії ліцензії;
видача адміністративним органом копії ліцензії.
4.3. Переоформлення ліцензій передбачає такі дії:
4.3.1. Для одержувача адміністративної послуги:
подання до адміністративного органу заяви про переоформлення ліцензії за формою, наведеною в додатку 5 до
Ліцензійних умов, разом з ліцензією, що підлягає переоформленню, та відповідними документами або їх нотаріально засвідченими копіями, які підтверджують зміни, передбачені частиною першою
статті 16 Закону;
внесення плати за переоформлення ліцензії;
подання документа, що засвідчує внесення плати за переоформлення ліцензії;
отримання переоформленої ліцензії в адміністративному органі;
4.3.2. Для адміністративного органу:
прийняття заяви про переоформлення ліцензії та доданих до неї документів, визначених розділом III цього Стандарту;
видача копії опису документів, що додаються до заяви про переоформлення ліцензії, та довідки про прийняття заяви про переоформлення ліцензії;
розгляд заяви про переоформлення ліцензії та документів, які додані до неї, після їх отримання від адміністративного органу;
визнання недійсною ліцензії, що була переоформлена, з внесенням відповідних змін до ліцензійного реєстру;
прийняття рішення про переоформлення ліцензії;
прийняття документа, що підтверджує внесення плати за переоформлення ліцензії;
видача адміністративним органом переоформленої ліцензії;
одночасно з переоформленою на новому бланку ліцензією орган ліцензування на підставі даних ліцензійного реєстру безкоштовно видає ліцензіату засвідчені ним копії такої ліцензії;
прийняття рішення про визнання недійсною ліцензії, що була переоформлена, з внесенням відповідних змін до ліцензійного реєстру.
4.4. Видача дублікатів ліцензій передбачає такі дії:
4.4.1. Для одержувача адміністративної послуги:
внесення плати за видачу дубліката ліцензії;
подання до адміністративного органу заяви про видачу дубліката ліцензії (у разі втрати ліцензії або пошкодження ліцензії) за формою, наведеною в додатку 6 до
Ліцензійних умов, та документів, визначених
статтею 18 Закону;
повернення не придатного для користування бланка ліцензії (крім випадків втрати бланка ліцензії);
отримання дубліката ліцензії в адміністративному органі;
4.4.2. Для адміністративного органу:
прийняття заяви про видачу дубліката ліцензії та документів, визначених статтею 18 Закону;
видача копії опису документів, що додаються до заяви про видачу дубліката ліцензії, та довідки про подання заяви про видачу дубліката ліцензії;
розгляд заяви та документів, що додані до неї;
прийняття рішення про видачу дубліката ліцензії;
видача адміністративним органом дубліката ліцензії замість втраченої або пошкодженої;
визнання недійсною ліцензії, що була втрачена або пошкоджена, з внесенням відповідних змін до ліцензійного реєстру.
V. Вимоги до строку надання адміністративної послуги, а також до строків здійснення дій, прийняття рішень у процесі надання адміністративної послуги
5.1. Відповідно до
статей 11,
14 Закону орган ліцензування приймає рішення про видачу ліцензії або про відмову у її видачі у строк не пізніше ніж десять робочих днів з дати надходження заяви про видачу ліцензії та документів, що додаються до заяви.
Повідомлення про прийняття рішення про видачу ліцензії або про відмову у видачі ліцензії надсилається (видається) заявникові в письмовій формі протягом трьох робочих днів з дати прийняття відповідного рішення. У рішенні про відмову у видачі ліцензії зазначаються підстави такої відмови.
Орган ліцензування повинен оформити ліцензію не пізніше ніж за три робочі дні з дня надходження документа, що підтверджує внесення плати за видачу ліцензії.
Якщо заявник протягом тридцяти календарних днів з дня направлення йому повідомлення про прийняття рішення про видачу ліцензії не подав документ, що підтверджує внесення плати за видачу ліцензії, або не звернувся до органу ліцензування для отримання оформленої ліцензії, орган ліцензування, який оформив ліцензію, має право скасувати рішення про видачу ліцензії або прийняти рішення про визнання такої ліцензії недійсною.
Нова ліцензія видається органом ліцензування не раніше, ніж в останній робочий день дії попередньо виданої ліцензії.
5.2. Орган ліцензування приймає рішення про видачу копії ліцензії (у разі створення у ліцензіата нової філії, іншого нового відокремленого підрозділу, які провадитимуть вид господарської діяльності згідно з отриманою ліцензією) або про відмову у її видачі у строк не пізніше ніж десять робочих днів з дати надходження заяви про видачу копії ліцензії та документів, що додаються до заяви.
Повідомлення про прийняття рішення про видачу копії ліцензії або про відмову у видачі ліцензії надсилається (видається) заявникові в письмовій формі протягом трьох робочих днів з дати прийняття відповідного рішення.
................Перейти до повного тексту