- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
НАКАЗ
01.11.2012 № 1600/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
5 листопада 2012 р.
за № 1854/22166
Про затвердження Порядку роботи з електронними документами через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади з використанням електронного цифрового підпису
Відповідно до пункту 3 розпорядження Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2011 року
№ 1363-р "Питання впровадження системи електронної взаємодії органів виконавчої влади"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок роботи з електронними документами через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади з використанням електронного цифрового підпису, що додається.
2. Департаменту взаємодії з органами влади (Зеркаль О.В.) подати цей наказ на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03 жовтня 1992 року
№ 493 "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади".
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Ворону Д.М.
Міністр |
Олександр Лавринович |
ПОГОДЖЕНО: Голова Державної архівної служби України |
О.П. Гінзбург |
Голова Державного агентства з питань науки, інновацій та інформатизації України |
В.П. Семиноженко |
Голова Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України |
Г.А. Резніков |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
юстиції України
01.11.2012 № 1600/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
5 листопада 2012 р.
за № 1854/22166
ПОРЯДОК
роботи з електронними документами через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади з використанням електронного цифрового підпису
І. Загальні положення
1.1. Цей Порядок встановлює загальні правила створення, відправлення, передавання, одержання, оброблення, використання та зберігання електронних документів та електронних копій паперових документів, на які накладено електронний цифровий підпис (далі - електронні документи), які не містять інформацію з обмеженим доступом, Секретаріатом Кабінету Міністрів України, міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, місцевими органами виконавчої влади (далі - суб’єкти) через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади.
1.2. Створення, впровадження та забезпечення функціонування системи електронної взаємодії органів виконавчої влади (далі - Система), реалізація повноважень Держателя та Адміністратора системи здійснюються відповідно до
Положення про систему електронної взаємодії органів виконавчої влади , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 липня 2012 року № 670.
1.3. З використанням функціональних можливостей програмного забезпечення Системи здійснюється автоматизація процесів створення, відправлення, передавання, одержання, оброблення, використання, зберігання, обліку та контролю за виконанням електронних документів, що створюються суб'єктами у процесах документообігу.
1.4. Опрацювання електронних копій паперових документів, що створені відповідно до
Порядку надсилання електронною поштою службових документів , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 липня 2009 року № 733, на які накладений електронний цифровий підпис користувача суб'єкта, та передані засобами Системи як електронні документи, не потребує відправлення паперового примірника цього документа, крім випадків, визначених законодавством.
................Перейти до повного тексту