1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
СЛУЖБА ЗОВНІШНЬОЇ РОЗВІДКИ УКРАЇНИ
МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ
АДМІНІСТРАЦІЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
16.05.2012 № 549/123/332/340
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
6 червня 2012 р.
за № 915/21227
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства фінансів № 1112/426/678/1533 від 01.12.2015 )
Про затвердження Порядку подання узагальнених матеріалів розвідувальним органам України
Відповідно до Законів України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму", "Про розвідувальні органи України", "Про оперативно-розшукову діяльність" і "Про боротьбу з тероризмом" та з метою визначення порядку подання Державною службою фінансового моніторингу України узагальнених матеріалів розвідувальним органам України
НАКАЗУЄМО:
1. Затвердити Порядок подання узагальнених матеріалів розвідувальним органам України, що додається.
2. Департаменту податкової, митної політики та методології бухгалтерського обліку Міністерства фінансів України (Чмерук М.О.) та Департаменту фінансових розслідувань Державної служби фінансового моніторингу України (Хилюк В.П.) подати цей наказ в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Керівникам відповідних структурних та територіальних підрозділів Служби зовнішньої розвідки України, Головного управління розвідки Міністерства оборони України, Управління розвідки Адміністрації Державної прикордонної служби України та Державної служби фінансового моніторингу України довести цей наказ до відома співробітників та встановити контроль за його виконанням відповідно до вимог законодавства України.
4. Керівникам Служби зовнішньої розвідки України, Головного управління розвідки Міністерства оборони України, Управління розвідки Адміністрації Державної прикордонної служби України призначити уповноважених співробітників для організації на постійній основі взаємодії з Державною службою фінансового моніторингу України у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму.
5. Цей наказ набирає чинності через 10 днів після його державної реєстрації в Міністерстві юстиції України, але не раніше дня його офіційного опублікування.
Міністр фінансів України Ю. Колобов
Голова Служби
зовнішньої розвідки України
Г. Ілляшов
Міністр оборони України Д. Саламатін
Голова Державної
прикордонної служби України
М. Литвин
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
фінансів України,
Служби зовнішньої
розвідки України,
Міністерства оборони України,
Адміністрації Державної
прикордонної служби України
16.05.2012 № 549/123/332/340
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
6 червня 2012 р.
за № 915/21227
ПОРЯДОК
подання узагальнених матеріалів розвідувальним органам України
І. Загальні положення
1. Цей Порядок визначає форму, структуру, зміст узагальнених матеріалів Державної служби фінансового моніторингу України (далі - Держфінмоніторинг України), а також механізм та систему:
подання Держфінмоніторингом України узагальнених матеріалів до Служби зовнішньої розвідки України, Головного управління розвідки Міністерства оборони України, Управління розвідки Адміністрації Державної прикордонної служби України (далі - розвідувальні органи України);
реєстрації та розгляду узагальнених матеріалів розвідувальними органами України;
отримання Держфінмоніторингом України інформації про хід опрацювання узагальнених матеріалів та вжиття відповідних заходів за результатами їх розгляду розвідувальними органами України;
запобігання розголошенню інформації, що міститься в узагальнених матеріалах.
2. Терміни та поняття, які вживаються у цьому Порядку, застосовуються у значеннях, наведених у Законі України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму" (далі - Закон), Законах України "Про розвідувальні органи України", "Про оперативно-розшукову діяльність", "Про боротьбу з тероризмом".
ІІ. Підготовка узагальнених матеріалів до передачі розвідувальним органам України
1. Інформація про фінансову операцію або сукупність пов'язаних між собою фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, а також про клієнта, одержана Держфінмоніторингом України у встановленому законодавством порядку, обробляється та аналізується на предмет наявності достатніх підстав:
вважати, що операція або сукупність пов'язаних між собою операцій можуть бути пов'язані з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванням тероризму;
підозрювати, що фінансова операція або клієнт пов'язані із вчиненням діяння, визначеного Кримінальним кодексом України, що не стосується легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансування тероризму.
У разі встановлення зазначених підстав Держфінмоніторинг України у встановлені цим Порядком строки надає до розвідувальних органів України відповідні узагальнені матеріали.
2. Узагальнені матеріали готуються Держфінмоніторингом України у письмовій та/або електронній формі.
3. Узагальненим матеріалам та додатковим узагальненим матеріалам відповідно до вимог Закону надається відповідний гриф обмеження доступу.
У разі якщо узагальнені матеріали мають додатки, які містять банківську, комерційну, професійну таємницю та таємницю страхування, в узагальнених матеріалах та додаткових узагальнених матеріалах робиться відповідний запис.
4. Структура узагальнених матеріалів:
зміст;
преамбула;
описові розділи;
резюме;
мотивований висновок;
додатки (за наявності).
5. Узагальнені матеріали мають містити такі відомості:
5.1. В обов'язковому порядку:
5.1.1. Реєстраційний номер, дату, умовне найменування, підпис уповноваженої особи Держфінмоніторингу України.
5.1.2. Опис суті фінансової операції або сукупності пов'язаних між собою фінансових операцій, які можуть бути пов'язані з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванням тероризму, з відображенням дати та суми, на яку проведено фінансові операції, місця та обставин їх здійснення, взаємовідносин, а також зв'язків між особами, які їх вчинили, або:
опис суті фінансової операції або сукупності пов'язаних між собою фінансових операцій, які можуть бути пов'язані з суспільно небезпечним діянням, що передувало легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, з відображенням дати та суми, на яку проведено фінансові операції, місця та обставин їх здійснення, взаємовідносин, а також зв'язків між особами, які їх вчинили;
опис суті фінансової операції або сукупності пов'язаних між собою фінансових операцій, які дають можливість підозрювати, що фінансова операція або клієнт пов'язані із вчиненням діяння, визначеного Кримінальним кодексом України, що не стосується легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансування тероризму, з відображенням дати та суми, на яку проведено фінансові операції, місця та обставин їх здійснення, взаємовідносин, а також зв'язків між особами, які їх вчинили.
5.1.3. Опис достатніх підстав, які дають можливість вважати, що фінансові операції або сукупність пов'язаних між собою фінансових операцій можуть бути пов'язані з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванням тероризму, або:
опис достатніх підстав, які дають можливість вважати, що фінансові операції або сукупність пов'язаних між собою фінансових операцій можуть бути пов'язані з суспільно небезпечним діянням, що передує легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму;
опис достатніх підстав, які дають можливість підозрювати, що фінансова операція або клієнт пов'язані із вчиненням діяння, визначеного Кримінальним кодексом України, що не стосується легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансування тероризму.
5.1.4. Схему фінансових операцій.
5.1.5. Мотивований висновок, що фінансові операції можуть здійснюватися з метою легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансування тероризму або можуть здійснюватися з метою вчинення діяння, визначеного Кримінальним кодексом України, що не стосується легалізації (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансування тероризму.
5.2. У разі наявності:
5.2.1. Опис ознак, за якими суб'єкт фінансового моніторингу виявив фінансові операції, що підлягали фінансовому моніторингу.
5.2.2. Код банку (МФО - BIC), найменування банку та номери рахунків, через які здійснювалася фінансова операція.
5.2.3. Інформацію щодо ідентифікації резидентів:
а) для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові, дату народження, серію і номер паспорта (або іншого документа, що посвідчує особу), дату видачі та орган, що його видав, місце проживання або місце перебування фізичної особи, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті);
б) для фізичної особи - підприємця - прізвище, ім'я та по батькові, дату народження, серію і номер паспорта (або іншого документа, що посвідчує особу), дату видачі та орган, що його видав, місце проживання або місце перебування фізичної особи - підприємця, реквізити банку, в якому відкрито рахунок, і номер банківського рахунку (за наявності);

................
Перейти до повного тексту