1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


ПРАВЛІННЯ ФОНДУ СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ З ТИМЧАСОВОЇ ВТРАТИ ПРАЦЕЗДАТНОСТІ
ПОСТАНОВА
03.04.2012 № 16
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
8 червня 2012 р.
за № 923/21235
Про затвердження Порядку надання матеріального забезпечення за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності застрахованим особам у разі ліквідації (реорганізації) підприємства, установи, організації, припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, що має найманих працівників
( Щодо втрати чинності Постанови див. Постанову Фонду соціального страхування № 54 від 10.10.2017 )
Відповідно до статті 11, абзацу другого частини першої статті 50 Закону України "Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням", правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності
ПОСТАНОВЛЯЄ:
1. Затвердити Порядок надання матеріального забезпечення за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності застрахованим особам у разі ліквідації (реорганізації) підприємства, установи, організації, припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, що має найманих працівників.
2. Виконавчій дирекції Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності подати цю постанову на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Ця постанова набирає чинності з дня її офіційного опублікування.
Голова правління В.М. Коломієць
ЗАТВЕРДЖЕНО
Постанова правління
Фонду соціального
страхування з тимчасової
втрати працездатності
03.04.2012 № 16
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
8 червня 2012 р.
за № 923/21235
ПОРЯДОК
надання матеріального забезпечення за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності застрахованим особам у разі ліквідації (реорганізації) підприємства, установи, організації, припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця, що має найманих працівників
1. Цей Порядок визначає умови надання Фондом соціального страхування з тимчасової втрати працездатності (далі - Фонд) матеріального забезпечення застрахованим особам у разі ліквідації (реорганізації) підприємства, установи, організації, припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця, що має найманих працівників, та відсутності правонаступника за страховими випадками, які настали до їх ліквідації (реорганізації), у період роботи застрахованих осіб відповідно до абзацу другого частини першої статті 50 Закону України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням" за видами матеріального забезпечення:
допомога по тимчасовій непрацездатності (включаючи догляд за хворою дитиною);
допомога по вагітності та пологах;
допомога на поховання (крім поховання пенсіонерів, безробітних та осіб, які померли від нещасного випадку на виробництві).
2. Призначення та виплата застрахованим особам (або одержувачам допомоги) матеріального забезпечення здійснюються районними, міжрайонними, міськими виконавчими дирекціями відділень Фонду (далі - робочі органи Фонду) за місцем обліку ліквідованого підприємства, установи, організації чи припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця, що має найманих працівників, як страхувальника на підставі наказу керівника робочого органу Фонду.
3. Підстави для призначення допомоги:
3.1. Підставою для призначення допомоги по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах є виданий у встановленому порядку листок непрацездатності.
3.2. Допомога на поховання застрахованої особи призначається члену її сім'ї або особі, яка здійснила поховання (далі - одержувач допомоги), на підставі свідоцтва про смерть, виданого органом державної реєстрації актів цивільного стану, та витягу з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про смерть для отримання допомоги на поховання (у разі реєстрації смерті виконавчим органом сільської, селищної, міської ради - довідки).
3.3. Допомога на поховання члена сім'ї, який перебував на утриманні застрахованої особи, призначається застрахованій особі на підставі документів, визначених у підпункті 3.2 цього пункту.
3.4. Допомога на поховання застрахованої особи або члена її сім'ї надається юридичній або фізичній особі, яка здійснила поховання, на підставі документів, зазначених у підпункті 3.2 цього пункту, а також документів про підтвердження здійснення одержувачами допомоги такого поховання.
4. Для отримання матеріального забезпечення по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах застрахована особа подає до робочого органу Фонду такі документи:
заяву у довільній формі про надання матеріального забезпечення із зазначенням реквізитів банківської установи та номера поточного рахунку;
листок непрацездатності;
реєстраційний номер своєї облікової картки платника податків або серію та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті);
копію трудової книжки;
копію першої - четвертої, одинадцятої - шістнадцятої сторінок паспорта;
довідку з архівної установи про нараховану заробітну плату за відповідний розрахунковий період (помісячно) із зазначенням видів виплат та кількості відпрацьованих днів (годин), засвідчену в установленому порядку;

................
Перейти до повного тексту