1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ
Н А К А З
Міністра оборони України
20.06.2011 N 339
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
13 липня 2011 р.
за N 863/19601
Про затвердження Порядку технічного супроводження експлуатації військової авіаційної техніки Збройних Сил України, за якою не здійснюється авторський нагляд
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 03.07.2006 N 915/ДСК "Про забезпечення розвитку Повітряних Сил Збройних Сил" щодо Порядку забезпечення справності та модернізації озброєння, військової та спеціальної техніки Повітряних Сил Збройних Сил, за якими не здійснюється авторський нагляд,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок технічного супроводження експлуатації військової авіаційної техніки Збройних Сил України, за якою не здійснюється авторський нагляд, що додається.
2. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
3. Наказ розіслати згідно з розрахунком розсилки.
Міністр оборони України М.Б.Єжель
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністра оборони
України
20.06.2011 N 339
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
13 липня 2011 р.
за N 863/19601
ПОРЯДОК
технічного супроводження експлуатації військової авіаційної техніки Збройних Сил України, за якою не здійснюється авторський нагляд
1. Цей Порядок визначає мету, завдання, зміст, функції учасників та механізм організації технічного супроводження експлуатації військової авіаційної техніки (далі - ВАТ) Збройних Сил України, за якою не здійснюється авторський нагляд.
Відповідно до пункту 10 Порядку забезпечення справності та модернізації озброєння, військової та спеціальної техніки Повітряних Сил Збройних Сил, за якими не здійснюється авторський нагляд, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.07.2006 N 915/ДСК (далі - Порядок забезпечення справності та модернізації), технічне супроводження експлуатації ВАТ - це комплекс заходів, спрямованих на її безпечну експлуатацію та підтримання в справному стані.
Інші терміни цього Порядку вживаються в значенні, наведеному в Порядку забезпечення справності та модернізації.
2. Об'єктами технічного супроводження експлуатації є ВАТ вітчизняної й іноземної розробки та виробництва, за якою не здійснюється авторський нагляд, її агрегати та комплектувальні вироби.
3. Заходи з технічного супроводження експлуатації ВАТ вживаються розробником та (або) виробником ВАТ, підприємствами промисловості, авіаційними ремонтними підприємствами (далі - АРП), науково-дослідними установами, іншими організаціями та військовими частинами, які за своїм призначенням здійснюють експлуатацію, утримання та зберігання ВАТ (далі - експлуатанти).
4. Мета технічного супроводження експлуатації ВАТ - забезпечення підтримання на визначеному рівні справності, надійності та ефективності застосування ВАТ, безпеки польотів, підвищення експлуатаційної та ремонтної технологічності ВАТ, оперативне усунення виявлених дефектів, відмов та ушкоджень ВАТ, недоліків у конструкції та експлуатаційній документації, а також раціональне витрачання всіх видів ресурсів у процесі технічного обслуговування, військового ремонту та зберігання ВАТ.
5. Завданнями технічного супроводження експлуатації ВАТ є:
розроблення та впровадження заходів з удосконалення системи технічної експлуатації ВАТ;
аналіз стану ВАТ, вивчення досвіду її експлуатації, визначення можливості продовження установлених показників ВАТ та переведення її на експлуатацію за технічним станом;
запровадження передового досвіду технічної експлуатації ВАТ у систему її технічного обслуговування, удосконалення діагностичної бази та системи військового ремонту ВАТ;
виявлення негативних тенденцій у зміні технічного стану ВАТ та своєчасне реагування на загрозу безпеці польотів та зниження ефективності застосування ВАТ;
надання експлуатанту кваліфікованої допомоги під час вивчення та освоєння ним нових (модернізованих) зразків ВАТ.
6. Змістом технічного супроводження експлуатації ВАТ є:
виконання робіт з технічного обслуговування, дослідження технічного стану та діагностування, продовження установлених показників, переведення на експлуатацію за технічним станом, виконання контрольно-технічних оглядів та відновних робіт у процесі експлуатації ВАТ за технічним станом, а також військового ремонту ВАТ та інших робіт, до яких не допущений авіаційний персонал військових частин, що безпосередньо здійснює технічну експлуатацію ВАТ;

................
Перейти до повного тексту