- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
ПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
4 квітня 2011 р.
за N 449/19187
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови Пенсійного фонду
N 26-1 від 03.11.2017 )
Про внесення змін до Порядку обліку, зберігання, оформлення та видачі пенсійних посвідчень в Пенсійному фонді України та його органах
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.04.2002
N 497 "Про забезпечення виконання функцій з призначення і виплати пенсій органами Пенсійного фонду" та пункту 12 Положення про Пенсійний фонд України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.10.2007
N 1261, правління Пенсійного фонду України
ПОСТАНОВЛЯЄ:
1. Унести до Порядку обліку, зберігання, оформлення та видачі пенсійних посвідчень в Пенсійному фонді України та його органах, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 25.03.2004
N 4-1, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 06.04.2004 за N 427/9026, такі зміни:
пункт 3 виключити.
У зв'язку з цим пункти 4-12 вважати відповідно пунктами 3-11;
пункт 3 викласти в такій редакції:
"3. Головні управління Пенсійного фонду України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, управління Пенсійного фонду України в районах, містах і районах у містах забезпечують у місячний термін виготовлення пенсійних посвідчень щодо тих осіб, які перебувають у них на обліку як одержувачі пенсії, на підставі таких відомостей:
1) реєстраційного номера облікової картки платника податків або номера та серії паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні або інші переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомили про це відповідні органи державної влади та мають відмітку у паспорті);
2) прізвища, ім'я та по батькові;
3) дати народження;
4) статі;
................Перейти до повного тексту