1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
НАКАЗ
12.10.2011 № 1280
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
27 жовтня 2011 р.
за № 1236/19974
Про затвердження положень про територіальні органи Державної казначейської служби України
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства фінансів № 802 від 10.09.2013 № 716 від 17.08.2015 № 109 від 05.02.2018 )
Відповідно до статті 15 Закону України "Про центральні органи виконавчої влади"та підпункту 64 пункту 4 Положення про Міністерство фінансів України, затвердженого Указом Президента України від 08.04.2011 № 446,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про головні управління Державної казначейської служби України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, що додається.
2. Затвердити Положення про управління (відділення) Державної казначейської служби України у районах, районах у містах, містах обласного, республіканського значення, що додається.
3. Департаменту державного бюджету Міністерства фінансів України (Лозицький В.П.) та Юридичному управлінню Державної казначейської служби України (Зіневич О.Л.) подати цей наказ в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
4. Державній казначейській службі України (Харченко С.І.) довести цей наказ до відома начальників головних управлінь Державної казначейської служби України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі та начальників управлінь Державної казначейської служби України та відділень Державної казначейської служби України у районах, районах у містах, містах обласного, республіканського значення.
5. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра Мярковського А.І. та Голову Державної казначейської служби України Харченка С.І.
Міністр Ф. Ярошенко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
фінансів України
12.10.2011 № 1280
(у редакції наказу Міністерства
фінансів України
17.08.2015 № 716
)
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
27 жовтня 2011 р.
за № 1236/19974
ПОЛОЖЕННЯ
про головні управління Державної казначейської служби України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі
1. Головні управління Державної казначейської служби України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі (далі – Головне управління Казначейства) є територіальними органами Державної казначейської служби України.
Головне управління Казначейства підпорядковане Державній казначейській службі України (далі – Казначейство).
2. Головне управління Казначейства у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, указами Президента України, постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, дорученнями Прем'єр-міністра України, наказами Міністерства фінансів України, дорученнями Міністра фінансів України (далі – Міністр), його першого заступника та заступників, наказами Казначейства, дорученнями Голови Казначейства, актами Ради міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування.
3. Основним завданням Головного управління Казначейства є реалізація державної політики у сферах казначейського обслуговування бюджетних коштів, бухгалтерського обліку виконання бюджетів.
4. Головне управління Казначейства відповідно до покладених на нього завдань та в установленому законодавством порядку:
1) узагальнює практику застосування законодавства з питань, що належать до його компетенції, готує та вносить в установленому порядку пропозиції щодо його вдосконалення;
2) здійснює через систему електронних платежів Національного банку України розрахунково-касове обслуговування розпорядників, одержувачів бюджетних коштів та інших клієнтів, операцій з коштами бюджетів;
3) здійснює відкриття і закриття рахунків в національній валюті, проводить операції на рахунках, формує та видає виписки з них;
4) здійснює розподіл коштів між місцевими бюджетами, загальним та спеціальним фондами бюджету відповідно до нормативів відрахувань, визначених бюджетним законодавством, і їх перерахування відповідно до законодавства;
5) здійснює повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до бюджету, за поданням органів, що контролюють справляння надходжень бюджету;
6) здійснює бюджетне відшкодування податку на додану вартість;
7) проводить відповідні розрахунки між державним та місцевими бюджетами, між місцевими бюджетами, а також між учасниками бюджетного процесу та суб’єктами господарювання;
8) формує та веде єдиний реєстр розпорядників та одержувачів бюджетних коштів і базу даних мережі розпорядників та одержувачів бюджетних коштів;
9) доводить до розпорядників та одержувачів бюджетних коштів витяг із розпису державного бюджету та зміни до нього, до місцевих фінансових органів – територіальний розподіл за міжбюджетними трансфертами та зміни до нього;
10) здійснює реєстрацію та облік бюджетних зобов'язань розпорядників та одержувачів бюджетних коштів;
11) здійснює платежі за дорученнями розпорядників та одержувачів бюджетних коштів відповідно до законодавства, в тому числі платежі, пов'язані з виконанням зобов'язань, взятих під державні та місцеві гарантії;
12) перераховує міжбюджетні трансферти;
13) забезпечує казначейське обслуговування бюджетних коштів під час реалізації спільних з міжнародними фінансовими організаціями проектів;
14) здійснює безспірне списання коштів державного бюджету та місцевих бюджетів або боржників на підставі рішення суду;
15) здійснює безспірне вилучення коштів із місцевих бюджетів відповідно до Бюджетного кодексу України;
16) обслуговує кошти фондів загальнообов'язкового державного соціального і пенсійного страхування, інших клієнтів та кошти єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування;
17) здійснює покриття тимчасових касових розривів місцевих бюджетів;
18) веде бухгалтерський облік усіх операцій з виконання державного та місцевих бюджетів;
19) встановлює графіки подання квартальної та річної зведеної бюджетної та фінансової звітності розпорядникам та одержувачам бюджетних коштів;
20) зводить та складає звітність про виконання державного, місцевих та зведених місцевих бюджетів. Складає та подає відповідним місцевим фінансовим органам звітність про виконання місцевих бюджетів;
21) здійснює у межах повноважень, передбачених законом, контроль за:
веденням бухгалтерського обліку всіх надходжень і витрат державного та місцевих бюджетів, складанням та поданням розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів фінансової і бюджетної звітності;
бюджетними повноваженнями під час зарахування надходжень бюджету;
відповідністю кошторисів розпорядників бюджетних коштів показникам розпису бюджету;
відповідністю взятих розпорядниками бюджетних коштів бюджетних зобов'язань відповідним бюджетним асигнуванням, паспорту бюджетної програми (у разі застосування програмно-цільового методу у бюджетному процесі);
відповідністю платежів узятим бюджетним зобов'язанням та відповідним бюджетним асигнуванням;
дотриманням розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів, іншими клієнтами вимог законодавства у сфері закупівель в частині наявності, відповідності та правильності оформлення документів;
дотриманням правил за операціями з бюджетними коштами в іноземній валюті;
22) застосовує або здійснює заходи впливу за порушення бюджетного законодавства;
23) здійснює операції з повернення кредитів, наданих за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів;
24) забезпечує організацію та координацію діяльності головних бухгалтерів бюджетних установ та контроль за виконанням ними своїх повноважень шляхом оцінки їх діяльності;
25) надає консультаційну допомогу учасникам бюджетного процесу з питань, що належать до його компетенції;
26) забезпечує функціонування багаторівневої інформаційно-обчислювальної та внутрішньої платіжної систем Казначейства, вживає заходів до захисту інформації, яка обробляється Головним управлінням Казначейства;
27) здійснює управління об'єктами державної власності, що належать до сфери його управління;
28) організовує розгляд звернень громадян з питань, що належать до його компетенції, виявляє та усуває причини, що призводять до подання громадянами скарг;
29) здійснює інші повноваження, визначені законами України.
5. Головне управління Казначейства з метою організації своєї діяльності:
1) забезпечує здійснення у межах повноважень заходів щодо запобігання корупції та контроль за їх здійсненням;
2) забезпечує ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів;
3) здійснює добір кадрів в Головному управлінні Казначейства, організовує роботу з підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації державних службовців і працівників Головного управління Казначейства та управлінь (відділень) Казначейства у районах, районах у містах, містах обласного, республіканського значення (далі – управління (відділення) Казначейства);

................
Перейти до повного тексту