- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 15 серпня 2011 р. N 870 Київ |
Про затвердження Державної цільової соціальної програми розвитку виробництва продуктів дитячого харчування на 2012-2016 роки
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 970 від 24.10.2012 )
Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Затвердити Державну цільову соціальну програму розвитку виробництва продуктів дитячого харчування на 2012-2016 роки (далі - Програма), що додається.
( Пункт 2 виключено на підставі Постанови КМ
N 970 від 24.10.2012 )
3. Міністерству аграрної політики та продовольства разом з Міністерством фінансів передбачати під час складання проекту Державного бюджету України на відповідний рік кошти, необхідні для виконання визначених Програмою завдань і заходів, виходячи з фінансових можливостей бюджету.
4. Міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям подавати щороку до 1 березня Міністерству аграрної політики та продовольства інформацію про стан виконання Програми для її узагальнення та подання до 15 квітня Кабінетові Міністрів України та Міністерству економічного розвитку і торгівлі.
Прем'єр-міністр України | М.АЗАРОВ |
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 15 серпня 2011 р. N 870
ДЕРЖАВНА ЦІЛЬОВА СОЦІАЛЬНА ПРОГРАМА
розвитку виробництва продуктів дитячого харчування на 2012-2016 роки
Мета Програми
Метою Програми є створення сприятливих умов для розвитку виробництва безпечних та якісних продуктів дитячого харчування.
Шляхи і способи розв'язання проблеми
Розв'язати проблему, пов'язану з виробництвом продуктів дитячого харчування, можливо двома способами, що передбачають:
перший - оновлення виробничих потужностей та збільшення обсягу виробництва і асортименту продуктів дитячого харчування за рахунок власних коштів підприємств, які виготовляють зазначені продукти, що не дасть змоги розв'язати проблему комплексно;
другий, оптимальний - здійснення заходів із стимулювання розвитку виробництва продуктів дитячого харчування та спеціальних сировинних зон для виготовлення зазначених продуктів.
Проблему передбачається розв'язати шляхом:
надання державної підтримки технічного переоснащення підприємств - виробників продуктів дитячого харчування;
створення нових виробничих потужностей та лабораторного обладнання;
розроблення:
- стандартів і технічних регламентів позначення, пакування, маркування та етикетування продуктів дитячого харчування;
- медико-біологічних вимог до безпечності та якості сировини і продуктів дитячого харчування;
гармонізації вітчизняного законодавства у сфері безпечності та якості продуктів дитячого харчування з міжнародним законодавством відповідно до вимог Кодексу аліментаріус.
Прогнозні обсяги та джерела фінансування Програми наведені у додатку 1.
Завдання і заходи Програми
Завдання і заходи з виконання Програми наведені у додатку 2.
Очікувані результати, ефективність Програми
Виконання Програми дасть змогу:
збільшити обсяг:
- виробництва безпечних та якісних продуктів дитячого харчування;
- експорту продуктів дитячого харчування;
створити нові виробничі потужності;
розширити виробництво рідких та пастоподібних молочних продуктів дитячого харчування, плодоовочевих консервів;
відновити виробництво консервів на основі м'яса та риби;
знизити енергоємність та зменшити втрати паливно-енергетичних ресурсів під час виробництва продуктів дитячого харчування.
Очікувані результати виконання Програми наведені у додатку 3.
Обсяги та джерела фінансування
Орієнтовний обсяг фінансування Програми становить 643,43 млн. гривень, у тому числі за рахунок державного бюджету - 457,78 млн., місцевих бюджетів - 12,3 млн., інших джерел - 173,35 млн. гривень.
Обсяг фінансування Програми уточнюється щороку під час складання проекту державного та місцевих бюджетів на відповідний рік.
Додаток 1
до Програми
ПАСПОРТ
Державної цільової соціальної програми розвитку виробництва продуктів дитячого харчування на 2012-2016 роки
1. Концепція Програми схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 13 січня 2010 р.
N 82 (Офіційний вісник України, 2010 р., N 3, ст. 109).
2. Програма затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 15 серпня 2011 р. N 870.
3. Державний замовник - Мінагрополітики.
4. Керівник Програми - Міністр аграрної політики та продовольства.
5. Виконавці заходів Програми - Мінагрополітики, МОЗ, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації.
6. Строк виконання: 2012-2016 роки.
7. Прогнозні обсяги та джерела фінансування
Джерела фінансування |
Обсяг фінансування, млн. гривень |
У тому числі за роками |
2012 |
2013 |
2014 |
2015 |
2016 |
Державний бюджет |
457,78 |
83,35 |
95,15 |
93,35 |
91,33 |
94,6 |
Місцеві бюджети |
12,3 |
2 |
2,8 |
2,5 |
2 |
3 |
Інші джерела |
173,35 |
28,35 |
44,85 |
44,65 |
29 |
26,5 |
Усього |
643,43 |
113,7 |
142,8 |
140,5 |
122,33 |
124,1 |
Додаток 2
до Програми
ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ
з виконання Державної цільової соціальної програми розвитку виробництва продуктів дитячого харчування на 2012-2016 роки
Найменування завдання |
Найменування показника |
Значення показника |
Найменування заходу |
Головний розпорядник бюджетних коштів |
Джерела фінансування (державний, місцевий бюджет, інші) |
Прогнозний обсяг фінансових ресурсів для виконання завдань, млн. гривень |
У тому числі за роками |
усього |
в тому числі за роками |
2012 |
2013 |
2014 |
2015 |
2016 |
2012 |
2013 |
2014 |
2015 |
2016 |
1. Удосконалення нормативної та науково- методичної бази для розвитку виробництва продуктів дитячого харчування |
кількість розроблених нормативних актів |
2 |
|
2 |
|
|
|
1) приведення вимог до безпечності та якості продуктів дитячого харчування у відповідність з вимогами Кодексу аліментаріус |
МОЗ |
державний бюджет |
0,5 |
0,4 |
0,1 |
|
|
|
- " - |
1 |
1 |
|
|
|
|
2) розроблення та затвердження переліку пестицидів і агрохімікатів, дозволених до використання у спеціальній сировинній зоні |
Мінагрополітики, МОЗ |
- " - |
0,2 |
0,1 |
0,1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3) розроблення: |
|
- " - |
|
|
|
|
|
|
- " - |
1 |
1 |
|
|
|
|
екологічного паспорта суб'єктів господарювання, які провадять сільськогосподарську діяльність на територіях, що мають статус спеціальної сировинної зони |
- " - |
|
0,2 |
0,1 |
0,1 |
|
|
|
кількість розроблених науково- методичних рекомендацій |
3 |
3 |
|
|
|
|
науково-методичних рекомендацій щодо визначення територій, придатних для створення спеціальних сировинних зон |
Мінагрополітики |
|
0,6 |
0,2 |
0,4 |
|
|
|
кількість розроблених стандартів та регламентів |
6 |
2 |
2 |
1 |
1 |
|
стандартів та регламентів виробництва продуктів дитячого харчування відповідно до європейських вимог |
Мінагрополітики, МОЗ |
|
1,53 |
0,6 |
0,6 |
0,2 |
0,13 |
|
кількість розроблених методичних рекомендацій |
2 |
|
|
2 |
|
|
методичних рекомендацій щодо проведення моніторингу безпечності та якості продуктів дитячого харчування, а також екологічного моніторингу |
- " - |
|
0,9 |
0,2 |
0,3 |
0,4 |
|
|
кількість розроблених технологічних інструкцій та рецептур продуктів дитячого харчування |
23 |
3 |
6 |
7 |
4 |
3 |
4) розроблення та впровадження сучасних технологій виробництва та рецептур продуктів дитячого харчування, в тому числі функціонального дитячого харчування |
- " - |
державний бюджет |
3,5 |
0,5 |
1,1 |
0,7 |
0,8 |
0,4 |
кількість впроваджених систем |
10 |
|
4 |
6 |
|
|
5) впровадження на виробництві продуктів дитячого харчування Системи аналізу ризиків та контролю (регулювання) у критичних точках (НАССР) або аналогічних систем забезпечення безпечності та якості харчових продуктів |
- " - |
державний бюджет |
0,3 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
|
|
інші джерела |
0,3 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
|
|
Разом за завданням 1 |
|
8,03 |
2,3 |
2,9 |
1,5 |
0,93 |
0,4 |
у тому числі |
державний бюджет |
7,73 |
2,2 |
2,8 |
1,4 |
0,93 |
0,4 |
інші джерела |
0,3 |
0,1 |
0,1 |
0,1 |
|
|
2. Матеріально- технічне та технологічне забезпечення виробництва продуктів дитячого харчування шляхом здешевлення кредитів |
|
|
|
|
|
|
|
1) реконструкція підприємств з виробництва продуктів дитячого харчування та впровадження: |
|
|
|
|
|
|
|
|
кількість впроваджених технологій |
14 |
2 |
3 |
4 |
3 |
2 |
технологій зниження енергоємності на одиницю продукції (на 20 відсотків) шляхом модернізації або заміни енергоємного обладнання на енергоефективне |
Мінагрополітики |
державний бюджет |
22 |
3 |
5 |
5 |
4 |
5 |
інші джерела |
98 |
15 |
30 |
30 |
13 |
10 |
кількість впроваджених технологічних ліній |
10 |
4 |
2 |
2 |
2 |
2 |
сучасних технологічних ліній для виробництва та пакування продуктів дитячого харчування, в тому числі консервів на основі м'яса, молока та риби, плодоовочевих консервів, води |
Мінагрополітики, Рада міністрів Автономної Республіки Крим |
державний бюджет |
243,25 |
45,15 |
51,6 |
50,9 |
47,4 |
48,2 |
Рада міністрів Автономної Республіки Крим, облдержадміністрації |
місцевий бюджет |
1,8 |
0,5 |
0,8 |
0,5 |
|
|
інші джерела |
68,45 |
11,75 |
13,2 |
13 |
14,5 |
16 |
кількість лабораторій, забезпечених спеціальним обладнанням |
14 |
2 |
2 |
3 |
3 |
4 |
2) забезпечення спеціальним обладнанням лабораторій підприємств з виробництва продуктів дитячого харчування, а також наукових установ, які проводять експертну оцінку зазначених продуктів |
Мінагрополітики, Рада міністрів Автономної Республіки Крим |
державний бюджет |
5,5 |
1 |
1,5 |
1 |
1 |
1 |
обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації |
місцевий бюджет |
10,5 |
1,5 |
2 |
2 |
2 |
3 |
інші джерела |
6,5 |
1,5 |
1,5 |
1,5 |
1,5 |
0,5 |
Разом за завданням 2 |
|
456 |
79,4 |
105,6 |
103,9 |
83,4 |
83,7 |
у тому числі |
державний бюджет |
270,75 |
49,15 |
58,1 |
56,9 |
52,4 |
54,2 |
місцевий бюджет |
12,3 |
2 |
2,8 |
2,5 |
2 |
3 |
інші джерела |
172,95 |
28,25 |
44,7 |
44,5 |
29 |
26,5 |
3. Створення сировинної бази для виробництва продуктів дитячого харчування |
кількість впроваджених технологій |
12 |
6 |
6 |
|
|
|
1) впровадження новітніх технологій виробництва сировини рослинного і тваринного походження |
Мінагрополітики |
державний бюджет |
4,2 |
2 |
2,2 |
|
|
|
кількість сировинних зон |
80 |
80 |
80 |
80 |
80 |
80 |
2) надання державної підтримки виробництва безпечної та якісної сировини для виготовлення продуктів дитячого харчування |
Мінагрополітики, Рада міністрів Автономної Республіки Крим |
- " - |
175 |
30 |
32 |
35 |
38 |
40 |
Разом за завданням 3 |
- " - |
179,2 |
32 |
34,2 |
35 |
38 |
40 |
4. Підвищення професійного рівня працівників сфери виробництва продуктів дитячого харчування |
відсоток осіб, які підвищили кваліфікацію |
100 |
|
50 |
50 |
|
|
підвищення кваліфікації лаборантів, експертів- аналітиків з питань проведення досліджень продуктів дитячого харчування |
Мінагрополітики |
державний бюджет |
0,1 |
|
0,05 |
0,05 |
|
|
інші джерела |
0,1 |
|
0,05 |
0,05 |
|
|
Разом за завданням 4 |
|
0,2 |
|
0,1 |
0,1 |
|
|
Разом за Програмою |
|
643,43 |
113,7 |
142,8 |
140,5 |
122,33 |
124,1 |
державний бюджет |
457,78 |
83,35 |
95,15 |
93,35 |
91,33 |
94,6 |
місцевий бюджет |
12,3 |
2 |
2,8 |
2,5 |
2 |
3 |
інші джерела |
173,35 |
28,35 |
44,85 |
44,65 |
29 |
26,5 |
................Перейти до повного тексту