1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 13 липня 2011 р. N 746
Київ
Про затвердження Порядку справляння плати за надання платних адміністративних послуг з оформлення та видачі документів у галузі державного експортного контролю і переліку платних адміністративних послуг, що надаються Державною службою експортного контролю, та розміру плати за їх надання
Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Затвердити:
Порядок справляння плати за надання платних адміністративних послуг з оформлення та видачі документів у галузі державного експортного контролю, що додається;
перелік платних адміністративних послуг, що надаються Державною службою експортного контролю, та розмір плати за їх надання згідно з додатком.
2. Визнати такими, що втратили чинність:
постанову Кабінету Міністрів України від 28 липня 2003 р. N 1166 "Про затвердження порядку справляння і розміру плати за видачу документів у галузі державного експортного контролю" (Офіційний вісник України, 2003 р., N 31, ст. 1621);
постанову Кабінету Міністрів України від 2 червня 2004 р. N 729 "Про внесення змін до розміру плати за видачу документів у галузі державного експортного контролю" (Офіційний вісник України, 2004 р., N 22, ст. 1505).
3. Ця постанова набирає чинності через 15 днів з дня її опублікування.
Прем'єр-міністр України М.АЗАРОВ
Інд. 70
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 13 липня 2011 р. N 746
ПОРЯДОК
справляння плати за надання платних адміністративних послуг з оформлення та видачі документів у галузі державного експортного контролю
1. Цей Порядок визначає механізм справляння плати за надання Держекспортконтролем суб'єктам здійснення міжнародних передач товарів, іноземним суб'єктам господарської та іншої діяльності, військовим формуванням, правоохоронним органам, органам та підрозділам цивільного захисту України (далі - платники) платних адміністративних послуг з оформлення та видачі таких документів у галузі державного експортного контролю (далі - адміністративні послуги):
1) посвідчення про реєстрацію суб'єкта здійснення міжнародних передач товарів;
2) висновок на проведення переговорів;
3) висновок на здійснення тимчасового ввезення/вивезення товарів;
4) висновок на транзит товарів територією України;
5) дозвіл на здійснення експорту/імпорту товарів;
6) міжнародний імпортний сертифікат або інший документ про державні гарантії (зобов'язання) щодо використання у заявлених цілях товарів.
2. Плата справляється окремо за надання кожної адміністративної послуги з урахуванням того, що розмір плати встановлюється:
1) залежно від типу документа - у разі оформлення та видачі генеральних і відкритих дозволів на здійснення експорту/імпорту товарів, разових, генеральних та відкритих висновків на проведення переговорів, а також посвідчення про реєстрацію суб'єкта здійснення міжнародних передач товарів;
2) виходячи із загальної вартості, визначеної в контракті на момент його укладення, - у разі оформлення та видачі разових дозволів на здійснення експорту/імпорту товарів;
3) виходячи з вартості, визначеної у додатковій угоді до контракту, - у разі оформлення та видачі разових дозволів на здійснення експорту/імпорту товарів за додатковими угодами до контракту, згідно з якими збільшується вартість, визначена у контракті. У разі коли згідно з додатковою угодою зазначена вартість зменшується, плата не повертається;
4) в обсязі, передбаченому для оформлення та видачі посвідчення про реєстрацію суб'єкта здійснення міжнародних передач товарів, - у разі внесення змін до такого посвідчення.

................
Перейти до повного тексту