1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 11 березня 2011 р. N 242
Київ
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ N 102 від 08.02.2012 )
Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для фінансової підтримки забезпечення міжнародного позитивного іміджу України
Відповідно до частини сьомої статті 20 Бюджетного кодексу України Кабінет Міністрів України
постановляє:
Затвердити Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для фінансової підтримки забезпечення міжнародного позитивного іміджу України, що додається.
Прем'єр-міністр України М.АЗАРОВ
Інд. 70
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 11 березня 2011 р. N 242
ПОРЯДОК
використання коштів, передбачених у державному бюджеті для фінансової підтримки забезпечення міжнародного позитивного іміджу України
1. Цей Порядок визначає механізм використання коштів, передбачених МЗС у державному бюджеті за програмою "Фінансова підтримка забезпечення міжнародного позитивного іміджу України" (далі - бюджетні кошти).
2. Бюджетні кошти використовуються для забезпечення міжнародного позитивного іміджу України.
3. Головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем бюджетної програми є МЗС. Розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня є закордонні дипломатичні установи України.
4. Бюджетні кошти спрямовуються МЗС на:
забезпечення координації МЗС діяльності міністерств та інших центральних органів виконавчої влади у сфері формування позитивного міжнародного іміджу України, зокрема шляхом розроблення стратегії позиціонування української держави за кордоном, а також проведення соціологічних досліджень;
організацію та проведення засідань за круглим столом для представників засобів масової інформації з метою обговорення місця і ролі українських засобів масової інформації у формуванні позитивного міжнародного іміджу України;
забезпечення функціонування веб-сайтів МЗС та закордонних дипломатичних установ України з розміщенням інформації іноземними мовами для популяризації на міжнародному рівні української держави;
забезпечення співробітництва з провідними зарубіжними засобами масової інформації, в тому числі електронними, з метою розміщення публікацій про Україну позитивного характеру;

................
Перейти до повного тексту