- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 19 січня 2011 р. N 24 Київ |
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ
N 589 від 12.08.2015 )
Про умови оплати праці працівників бюджетної установи “Інститут освітньої аналітики”
( Назва із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 687 від 26.11.2014 )
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 687 від 26.11.2014 )
Кабінет Міністрів України
постановляє:
Затвердити схему посадових окладів керівних, наукових, педагогічних, науково-педагогічних працівників, професіоналів, фахівців та інших категорій працівників бюджетної установи "Інститут освітньої аналітики" згідно з додатком.
( Абзац перший постановляючої частини із змінами, внесеними згідно
з Постановою КМ
N 687 від 26.11.2014 )
Установити, що розміри посадових окладів керівних, наукових, педагогічних, науково-педагогічних працівників, професіоналів, фахівців та інших категорій працівників зазначеної установи змінюються пропорційно зміні розміру мінімальної заробітної плати згідно із законодавством.
Прем'єр-міністр України | М.АЗАРОВ |
Додаток
до постанови Кабінету Міністрів України
від 19 січня 2011 р. N 24
СХЕМА
посадових окладів керівних, наукових, педагогічних, науково-педагогічних працівників, професіоналів, фахівців та інших категорій працівників бюджетної установи “Інститут освітньої аналітики”
Найменування посади |
Місячний посадовий оклад, гривень |
Директор Інституту |
4570 |
Головний науковий співробітник |
3250 |
Старший науковий співробітник |
3100 |
Науковий співробітник |
2790 |
Молодший науковий співробітник |
2550 |
Начальник відділу |
3100 |
Завідувач сектору |
2790 |
Провідний спеціаліст |
2550 |
Спеціаліст I категорії |
2370 |
Спеціаліст II категорії |
2200 |
Спеціаліст |
2130 |
Методист вищої категорії |
2550 |
Методист I категорії |
2370 |
Методист II категорії |
2200 |
Методист |
2130 |
Завідувач відділу |
2550 |
Технік |
922 |
Водій |
922 |
Робітники з обслуговування, сторож, прибиральник службових приміщень |
922 |
................Перейти до повного тексту