- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 30 листопада 2011 р. N 1269 Київ |
Про затвердження Державної цільової науково-технічної програми використання в органах державної влади програмного забезпечення з відкритим кодом на 2012-2015 роки
( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
N 970 від 24.10.2012
N 538 від 07.08.2013 )
Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Затвердити Державну цільову науково-технічну програму використання в органах державної влади програмного забезпечення з відкритим кодом на 2012-2015 роки (далі - Програма), що додається.
( Пункт 2 виключено на підставі Постанови КМ
N 970 від 24.10.2012 )
3. Державному агентству з питань науки, інновацій та інформатизації подавати щороку до 1 квітня Кабінетові Міністрів України та Міністерству економічного розвитку і торгівлі інформацію про стан виконання Програми.
4. Міністерствам та іншим центральним органам виконавчої влади забезпечити виконання Програми за рахунок та в межах видатків, передбачених у Державному бюджеті України на відповідний рік, а також інших джерел.
Прем'єр-міністр України | М.АЗАРОВ |
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 30 листопада 2011 р. N 1269
ДЕРЖАВНА ЦІЛЬОВА НАУКОВО-ТЕХНІЧНА ПРОГРАМА
використання в органах державної влади програмного забезпечення з відкритим кодом на 2012-2015 роки
Мета Програми
Метою Програми є створення умов для використання в органах державної влади програмного забезпечення з відкритим кодом з урахуванням його функціональних можливостей та оптимізації витрат бюджетних коштів.
Шляхи і способи розв'язання проблеми
Можливі три варіанти розв'язання проблеми, що передбачають:
перший - використання пропрієтарного програмного забезпечення (програмного забезпечення, яке є об'єктом права інтелектуальної власності і використовується лише у спосіб та згідно з умовами, визначеними у відповідних дозволах (ліцензіях), виданих уповноваженими особами), що призведе до загострення проблем, пов'язаних з використанням неліцензійного програмного забезпечення, та необхідності раз на чотири-п'ять років виділяти 400 - 1500 млн. гривень для придбання пропрієтарного програмного забезпечення, а також додаткові кошти для оновлення раніше придбаного програмного забезпечення;
другий - повну заміну в органах державної влади пропрієтарного програмного забезпечення на програмне забезпечення з відкритим кодом, легалізацію неліцензійного програмного забезпечення відповідно до Порядку легалізації комп'ютерних програм в органах виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 4 березня 2004 р.
N 253 (Офіційний вісник України, 2004 р., N 10, ст. 586), а також вирішення питань щодо:
створення в найкоротший строк розвинутої інфраструктури формування та розповсюдження програмного забезпечення з відкритим кодом, що потребує значних капіталовкладень;
швидкого переведення даних із форматів, створених з використанням пропрієтарного програмного забезпечення, у формати, створені з використанням програмного забезпечення з відкритим кодом;
локалізації програмного забезпечення з відкритим кодом;
організації перепідготовки державних службовців;
третій, оптимальний - створення умов для поступового впровадження в органах державної влади програмного забезпечення з відкритим кодом із збереженням у разі потреби пропрієтарного програмного забезпечення, визначення доцільності та економічно обґрунтованих строків переходу на використання програмного забезпечення з відкритим кодом для кожного органу державної влади, а також організацію підвищення кваліфікації державних службовців переважно за дистанційною формою навчання.
Розв'язання проблеми здійснюється шляхом:
удосконалення нормативно-правової бази з питань:
- інтелектуальної власності у частині використання програмного забезпечення, зокрема з відкритим кодом;
- міжвідомчої координації використання програмного забезпечення з відкритим кодом;
- координації Держінформнауки діяльності виконавців Програми та проведення моніторингу стану використання органами державної влади програмного забезпечення з відкритим кодом;
створення інфраструктури формування та розповсюдження програмного забезпечення з відкритим кодом, адаптованого до потреб органів державної влади;
визначення механізму координації та державної підтримки зазначеної інфраструктури з метою використання в органах державної влади програмного забезпечення з відкритим кодом;
розроблення адаптованого до потреб органів державної влади з урахуванням вимог у сфері технічного захисту інформації локалізованого базового комплекту програмного забезпечення з відкритим кодом та організації і проведення у разі потреби його експертизи на відповідність вимогам законодавства;
створення з урахуванням вимог у сфері технічного захисту інформації загальнодоступного інформаційного ресурсу з оприлюднення відомостей про програмне забезпечення з відкритим кодом і його технічної підтримки, а також відповідних методичних матеріалів та інструкцій;
формування загальнодержавного фонду алгоритмів та програмного забезпечення з відкритим кодом;
створення умов для функціонування конкурентного середовища надання послуг з розроблення, формування та розповсюдження програмного забезпечення з відкритим кодом, адаптованого до потреб органів державної влади;
визначення на конкурсних засадах підприємства для розроблення методичних засад використання програмного забезпечення з відкритим кодом, його безоплатного розповсюдження в органах державної влади;
підвищення кваліфікації та перепідготовки державних службовців з питань використання програмного забезпечення з відкритим кодом переважно за дистанційною формою навчання;
популяризації використання програмного забезпечення з відкритим кодом та сприяння його розповсюдженню;
забезпечення використання програмних продуктів, які апробовані в органах державної влади та мають технічну підтримку розробників (розповсюджувачів);
реалізація пілотного проекту з використання програмного забезпечення з відкритим кодом, що дасть змогу провести експертизу базового комплекту такого забезпечення, створити дослідний комплекс для тестування програмного забезпечення з відкритим кодом тощо;
проведення ґрунтовного дослідження стану використання програмного забезпечення з відкритим кодом та аналізу ситуації на вітчизняному ринку послуг, пов'язаних з використанням в державному, громадському, приватному секторах та окремих галузях економіки програмного забезпечення з відкритим кодом.
Прогнозні обсяги і джерела фінансування Програми наведені у додатку 1.
Завдання і заходи
Завдання і заходи з виконання Програми визначені у додатку 2.
Очікувані результати, ефективність Програми
Виконання Програми дасть змогу поступово впровадити в органах державної влади програмне забезпечення з відкритим кодом, що сприятиме:
скороченню витрат бюджетних коштів, пов'язаних з легалізацією та придбанням пропрієтарного програмного забезпечення;
спрямуванню бюджетних коштів для надання підтримки вітчизняним розробникам програмного забезпечення з відкритим кодом;
збільшенню частки ліцензійного програмного забезпечення в органах державної влади;
створенню нових робочих місць;
створенню умов для залучення інвестицій у розвиток вітчизняної індустрії програмного забезпечення;
формуванню позитивного ставлення у суспільстві до використання програмного забезпечення з дотриманням прав інтелектуальної власності;
зростанню інтелектуального потенціалу країни.
Очікувані результати виконання Програми наведені у додатку 3.
Обсяги та джерела фінансування
Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів державного бюджету та інших джерел.
Орієнтовний обсяг фінансування Програми становить 41,843 млн. гривень, у тому числі 37,688 млн. - за рахунок коштів державного бюджету, 4,155 млн. - за рахунок інших джерел.
Обсяг фінансування Програми уточнюється щороку під час складання проекту Державного бюджету України на відповідний рік з урахуванням його можливостей.
Додаток 1
до Програми
ПАСПОРТ
Державної цільової науково-технічної програми використання в органах державної влади програмного забезпечення з відкритим кодом на 2012-2015 роки
1. Концепція Програми схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 23 грудня 2009 р.
N 1588 (Офіційний вісник України, 2009 р., N 100, ст. 3482).
2. Програма затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2011 р. N 1269.
3. Державний замовник - Держінформнауки.
4. Керівник Програми - Голова Держінформнауки.
5. Виконавці заходів Програми - Держінформнауки, Адміністрація Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації, МОН, Нацдержслужба.
6. Строк виконання: 2012-2015 роки.
7. Прогнозні обсяги та джерела фінансування
Джерела фінансування |
Обсяг фінансування, млн. гривень |
У тому числі за роками |
2012 |
2013 |
2014 |
2015 |
Державний бюджет |
37,688 |
3,664 |
10,073 |
12,973 |
10,978 |
Інші джерела |
4,155 |
0,35 |
0,75 |
1,26 |
1,795 |
Усього |
41,843 |
4,014 |
10,823 |
14,233 |
12,773 |
( Додаток 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 538 від 07.08.2013 )
Додаток 2
до Програми
ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ
з виконання Державної цільової науково-технічної програми використання в органах державної влади програмного забезпечення з відкритим кодом на 2012-2015 роки
Найменування завдання |
Найменування показника |
Значення показника |
Найменування заходу |
Головний розпорядник бюджетних коштів |
Джерела фінансування |
Прогнозний обсяг фінансових ресурсів для виконання завдань, тис. гривень |
У тому числі за роками |
усього |
за роками |
2012 |
2013 |
2014 |
2015 |
2012 |
2013 |
2014 |
2015 |
1. Удосконалення нормативно- правової бази з питань використання програмного забезпечення з відкритим кодом |
кількість нормативно- правових актів |
4 |
1 |
2 |
1 |
|
удосконалення нормативно- правової бази з питань інтелектуальної власності у частині використання програмного забезпечення з відкритим кодом, а також міжвідомчої координації використання такого забезпечення |
МОН Держінформнауки |
|
|
|
|
|
|
2. Виконання науково-дослідних робіт з розроблення та використання програмного забезпечення з відкритим кодом |
кількість документів |
2 |
1 |
1 |
|
|
1) розроблення вимог до базового комплекту програмного забезпечення з відкритим кодом та сумісності форматів даних для органів державної влади з урахуванням вимог щодо забезпечення безпеки |
|
державний бюджет |
|
|
|
|
|
Держінформнауки |
|
150 |
150 |
|
|
|
Адміністрація Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації |
|
250 |
250 |
|
|
|
кількість методик |
30 |
30 |
|
|
|
2) розроблення методики відбору програмного забезпечення з відкритим кодом для формування базових комплектів програмного забезпечення з відкритим кодом |
|
- " - |
|
|
|
|
|
Держінформнауки |
|
300 |
300 |
|
|
|
Адміністрація Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації |
|
150 |
150 |
|
|
|
кількість звітів |
1 |
1 |
|
|
|
3) вивчення питання щодо визначення шляхів створення та розвитку інфраструктури для формування та розповсюдження програмного забезпечення з відкритим кодом |
Держінформнауки |
- " - |
150 |
150 |
|
|
|
кількість стандартів |
12 |
|
4 |
4 |
4 |
4) розроблення стандартів створення та використання програмного забезпечення з відкритим кодом |
|
державний бюджет |
|
|
|
|
|
Держінформнауки |
|
360 |
|
120 |
120 |
120 |
МОН |
|
120 |
|
40 |
40 |
40 |
- " - |
10 |
|
2 |
4 |
4 |
5) розроблення та впровадження відкритих стандартів, використання програмного забезпечення, що створюється на замовлення органів державної влади |
|
- " - |
|
|
|
|
|
Держінформнауки |
|
280 |
|
40 |
120 |
120 |
МОН |
|
120 |
|
40 |
40 |
40 |
кількість глосаріїв |
1 |
|
1 |
|
|
6) підготовка глосарія з питань використання програмного забезпечення з відкритим кодом |
Держінформнауки |
державний бюджет |
150 |
|
150 |
|
|
інші джерела |
50 |
|
50 |
|
|
Разом за завданням 2 |
2080 |
1000 |
440 |
320 |
320 |
у тому числі |
державний бюджет |
2030 |
1000 |
390 |
320 |
320 |
інші джерела |
50 |
|
50 |
|
|
3. Створення інфраструктури формування та розповсюдження програмного забезпечення з відкритим кодом |
кількість програмно- технічних комплексів |
1 |
1 |
|
|
|
1) створення програмно- технічного комплексу реєстру програмного забезпечення, що використовується в органах державної влади, з урахуванням вимог у сфері технічного захисту інформації |
- " - |
державний бюджет |
450 |
450 |
|
|
|
кількість записів, тис. одиниць |
286 |
|
86 |
100 |
100 |
2) забезпечення ведення реєстру програмного забезпечення, що використовується в органах державної влади |
- " - |
- " - |
300 |
|
90 |
105 |
105 |
кількість робочих місць, на яких використовується програмне забезпечення з відкритим кодом |
120 |
20 |
100 |
|
|
3) реалізація пілотного проекту з використання програмного забезпечення з відкритим кодом |
- " - |
- " - |
360 |
60 |
300 |
|
|
кількість комплексів |
1 |
|
1 |
|
|
4) створення дослідного комплексу для тестування програмного забезпечення з відкритим кодом |
Держінформнауки |
державний бюджет |
560 |
|
560 |
|
|
кількість програмних засобів |
120 |
|
20 |
40 |
60 |
5) створення програмних засобів для забезпечення доступу до устатковання, визначення сумісності та переведення даних із форматів інформаційних систем (баз даних), створених з використанням пропрієтарного програмного забезпечення, до форматів інформаційних систем (баз даних), створених з використанням програмного забезпечення з відкритим кодом |
- " - |
державний бюджет |
1270 |
|
280 |
410 |
580 |
інші джерела |
700 |
|
|
260 |
440 |
кількість складових частин інфраструктури |
3 |
|
3 |
|
|
6) створення технічної, технологічної та методологічної складових частин інфраструктури формування та розповсюдження програмного забезпечення з відкритим кодом |
- " - |
державний бюджет |
300 |
|
300 |
|
|
кількість інтерфейсів |
30 |
|
10 |
10 |
10 |
7) розроблення та впровадження єдиних прикладних програмних інтерфейсів, плагінів та динамічних бібліотек, необхідних для забезпечення сумісності форматів даних |
- " - |
державний бюджет |
800 |
|
300 |
250 |
250 |
інші джерела |
100 |
|
|
50 |
50 |
кількість систем |
1 |
|
|
1 |
|
8) створення автоматизованої системи проведення моніторингу наявності в Інтернеті оновлених версій програмного забезпечення з відкритим кодом |
Держінформнауки |
державний бюджет |
250 |
|
|
250 |
|
Разом за завданням 3 |
5090 |
510 |
1830 |
1325 |
1425 |
у тому числі |
державний бюджет |
4290 |
510 |
1830 |
1015 |
935 |
інші джерела |
800 |
|
|
310 |
490 |
4. Координація діяльності органів державної влади та надання державної підтримки інфраструктури формування та розповсюдження програмного забезпечення з відкритим кодом |
кількість методичних рекомендацій та довідників |
15 |
|
|
5 |
10 |
1) розроблення методичних рекомендацій та довідників з питань використання програмного забезпечення з відкритим кодом |
- " - |
державний бюджет |
450 |
|
|
150 |
300 |
кількість вимог та специфікацій |
10 |
|
|
10 |
|
2) розроблення загальних вимог та специфікацій щодо переведення даних з форматів інформаційних систем (баз даних), створених з використанням пропрієтарного програмного забезпечення, до форматів інформаційних систем (баз даних), створених з використанням програмного забезпечення з відкритим кодом |
- " - |
- " - |
300 |
|
|
300 |
|
кількість нормативних документів |
8 |
|
|
6 |
2 |
3) розроблення нормативних документів з питань впровадження та використання програмного забезпечення з відкритим кодом |
|
- " - |
|
|
|
|
|
Держінформнауки |
|
210 |
|
|
150 |
60 |
Адміністрація Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації |
|
250 |
|
|
250 |
|
кількість бюлетенів |
12 |
|
4 |
4 |
4 |
4) підготовка, випуск та розповсюдження в органах державної влади інформаційних бюлетенів щодо використання програмного забезпечення з відкритим кодом |
Держінформнауки |
державний бюджет |
300 |
|
100 |
100 |
100 |
кількість послуг |
40 |
10 |
10 |
10 |
10 |
5) забезпечення надання незалежними експертами консультативних послуг |
- " - |
- " - |
640 |
160 |
160 |
160 |
160 |
відсоток наповнення реєстру |
100 |
14 |
28 |
29 |
29 |
6) ведення та забезпечення функціонування реєстру компаній, які надають послуги з підтримки та використання програмного забезпечення з відкритим кодом, з урахуванням вимог у сфері технічного захисту інформації |
- " - |
- " - |
336 |
48 |
96 |
96 |
96 |
Разом за завданням 4 |
- " - |
2486 |
208 |
356 |
1206 |
716 |
5. Створення локалізованого базового комплекту програмного забезпечення з відкритим кодом, адаптованого до потреб органів державної влади |
кількість пропозицій |
8 |
8 |
|
|
|
1) проведення аналізу пропозицій щодо використання в органах державної влади базового комплекту програмного забезпечення з відкритим кодом |
- " - |
- " - |
360 |
360 |
|
|
|
кількість складових частин базового комплекту |
20 |
|
20 |
|
|
2) відбір та локалізація першої версії базового комплекту програмного забезпечення з відкритим кодом |
- " - |
державний бюджет |
1250 |
|
1250 |
|
|
інші джерела |
350 |
350 |
|
|
|
кількість експертних висновків |
20 |
|
20 |
|
|
3) проведення експертизи першої версії базового комплекту програмного забезпечення з відкритим кодом |
Адміністрація Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації |
державний бюджет |
800 |
|
800 |
|
|
кількість документів |
160 |
|
|
160 |
|
4) розроблення проектної та програмної документації щодо складових частин базового комплекту програмного забезпечення з відкритим кодом |
Держінформнауки |
державний бюджет |
1700 |
|
|
1700 |
|
інші джерела |
500 |
|
|
500 |
|
кількість складових частин базового комплекту |
80 |
|
|
40 |
40 |
5) локалізація та оновлення нової версії базового комплекту програмного забезпечення з відкритим кодом |
- " - |
державний бюджет |
2535 |
|
|
1300 |
1235 |
інші джерела |
465 |
|
|
200 |
265 |
кількість експертних висновків |
80 |
|
|
40 |
40 |
6) проведення експертизи нової версії базового комплекту програмного забезпечення з відкритим кодом |
Адміністрація Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації |
державний бюджет |
1600 |
|
|
800 |
800 |
кількість документів |
640 |
|
|
320 |
320 |
7) внесення до проектної та програмної документації змін щодо складових частин базового комплекту програмного забезпечення з відкритим кодом |
Держінформнауки |
- " - |
2560 |
|
|
1280 |
1280 |
кількість методик |
20 |
|
20 |
|
|
8) розроблення методики проведення тестування програмного забезпечення з відкритим кодом |
- " - |
державний бюджет |
900 |
|
900 |
|
|
інші джерела |
200 |
|
200 |
|
|
кількість протестованих компонентів |
100 |
|
20 |
40 |
40 |
9) проведення тестування компонентів програмного забезпечення з відкритим кодом |
- " - |
державний бюджет |
2140 |
|
480 |
960 |
700 |
інші джерела |
260 |
|
|
|
260 |
кількість програмних засобів |
5 |
|
1 |
2 |
2 |
10) розроблення програмних засобів для автоматизованого встановлення програмного забезпечення з відкритим кодом |
- " - |
державний бюджет |
120 |
|
24 |
48 |
48 |
кількість примірників базового комплекту |
3178 |
|
|
610 |
2568 |
11) формування, оновлення та розповсюдження локалізованих примірників базового комплекту програмного забезпечення з відкритим кодом |
Держінформнауки |
державний бюджет |
143 |
|
|
27 |
116 |
кількість комплектів документів |
1 |
|
1 |
|
|
12) формування комплекту документів, необхідних для використання офісного додатка з відкритим кодом |
- " - |
- " - |
80 |
80 |
|
|
|
кількість примірників офісних додатків |
152 |
152 |
|
|
|
13) формування та розповсюдження офісного додатка з відкритим кодом |
- " - |
- " - |
14 |
14 |
|
|
|
Разом за завданням 5 |
15977 |
804 |
3654 |
6815 |
4704 |
у тому числі |
державний бюджет |
14202 |
454 |
3454 |
6115 |
4179 |
інші джерела |
1775 |
350 |
200 |
700 |
525 |
6. Створення загальнодоступного інформаційного ресурсу для оприлюднення відомостей про програмне забезпечення з відкритим кодом і його технічної підтримки |
кількість веб-порталів |
1 |
|
|
1 |
|
1) створення веб-порталу з урахуванням вимог у сфері технічного захисту інформації |
- " - |
державний бюджет |
450 |
|
|
450 |
|
кількість матеріалів та інструкцій |
510 |
|
|
255 |
255 |
2) розміщення на веб-порталі методичних матеріалів та інструкцій щодо використання програмного забезпечення з відкритим кодом |
- " - |
- " - |
280 |
|
|
140 |
140 |
кількість форумів |
1 |
|
|
1 |
|
3) організація загальнодоступного форуму в режимі реального часу з питань використання програмного забезпечення з відкритим кодом |
- " - |
- " - |
40 |
|
|
40 |
|
кількість систем |
|
|
|
|
|
4) створення та впровадження автоматизованої системи: |
Держінформнауки |
державний бюджет |
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
1 |
проведення моніторингу та збору інформації про використання програмного забезпечення з відкритим кодом з урахуванням вимог у сфері технічного захисту інформації |
|
|
50 |
|
|
50 |
|
1 |
|
|
|
1 |
електронного розміщення замовлень на розроблення програмного забезпечення з відкритим кодом з урахуванням вимог у сфері технічного захисту інформації |
|
|
150 |
|
|
|
150 |
кількість курсів |
20 |
|
10 |
10 |
|
5) організація курсів перепідготовки державних службовців з питань використання програмного забезпечення з відкритим кодом за дистанційною формою навчання |
Нацдержслужба |
- " - |
150 |
|
75 |
75 |
|
кількість програмно- технічних комплексів |
1 |
|
|
1 |
|
6) створення програмно- технічного комплексу з підтримки програмного забезпечення з відкритим кодом в органах державної влади |
Держінформнауки |
державний бюджет |
900 |
|
|
900 |
|
інші джерела |
100 |
|
|
100 |
|
кількість запитів, тис. одиниць |
60 |
|
|
20 |
40 |
7) забезпечення функціонування програмно- технічного комплексу з оброблення запитів органів державної влади щодо використання програмного забезпечення з відкритим кодом |
- " - |
державний бюджет |
3250 |
|
|
1250 |
2000 |
інші джерела |
500 |
|
|
|
500 |
Разом за завданням 6 |
5870 |
|
75 |
3005 |
2790 |
у тому числі |
державний бюджет |
5270 |
|
75 |
2905 |
2290 |
інші джерела |
600 |
|
|
100 |
500 |
7. Створення загальнодержавного фонду алгоритмів та програмного забезпечення з відкритим кодом |
кількість документів |
5 |
|
|
2 |
3 |
1) розроблення нормативних та розпорядчих документів і регламентів |
Держінформнауки |
|
|
|
|
|
|
кількість сховищ |
1 |
|
1 |
|
|
2) створення сховища еталонного зберігання проектної документації щодо програмного забезпечення з відкритим кодом та відповідного програмного забезпечення разом з комплексною системою захисту інформації з урахуванням вимог у сфері технічного захисту інформації |
Держінформнауки |
державний бюджет |
450 |
|
450 |
|
|
інші джерела |
200 |
|
200 |
|
|
Адміністрація Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації |
державний бюджет |
360 |
|
300 |
60 |
|
кількість об'єктів у сховищі |
800 |
|
|
400 |
400 |
3) забезпечення функціонування сховища |
Держінформнауки |
державний бюджет |
816 |
|
|
408 |
408 |
Разом за завданням 7 |
1826 |
|
950 |
468 |
408 |
у тому числі |
державний бюджет |
1626 |
|
750 |
468 |
408 |
інші джерела |
200 |
|
200 |
|
|
8. Організація навчання та підвищення кваліфікації державних службовців з питань використання програмного забезпечення з відкритим кодом |
кількість курсів |
20 |
10 |
10 |
|
|
1) організація курсів підготовки та підвищення кваліфікації державних службовців з питань використання програмного забезпечення з відкритим кодом |
МОН Нацдержслужба |
державний бюджет |
2600 |
1300 |
1300 |
|
|
кількість систем |
1 |
|
1 |
|
|
2) створення дистанційної системи інтерактивної презентації мультимедійних навчальних матеріалів |
Держінформнауки |
- " - |
900 |
|
900 |
|
|
кількість курсів |
20 |
|
|
|
20 |
3) проведення атестації курсів дистанційної підготовки та перепідготовки державних службовців |
МОН |
державний бюджет |
1170 |
|
|
|
1170 |
інші джерела |
130 |
|
|
|
130 |
кількість державних службовців, осіб |
120 |
|
|
20 |
100 |
4) проведення навчання державних службовців, що беруть участь у реалізації пілотного проекту з використання програмного забезпечення з відкритим кодом |
Нацдержслужба |
державний бюджет |
24 |
|
|
4 |
20 |
Разом за завданням 8 |
4824 |
1300 |
2200 |
4 |
1320 |
у тому числі |
державний бюджет |
4694 |
1300 |
2200 |
4 |
1190 |
інші джерела |
130 |
|
|
|
130 |
9. Популяризація програмного забезпечення з відкритим кодом та сприяння його розповсюдженню |
кількість звітів |
8 |
2 |
2 |
2 |
2 |
1) вивчення світового досвіду використання в органах державної влади програмного забезпечення з відкритим кодом |
Держінформнауки |
державний бюджет |
768 |
192 |
192 |
192 |
192 |
кількість вітчизняних і міжнародних заходів |
9 |
|
3 |
3 |
3 |
2) організація та участь українських делегацій у вітчизняних і міжнародних симпозіумах, конференціях та семінарах з питань використання програмного забезпечення з відкритим кодом |
Держінформнауки |
державний бюджет |
810 |
|
270 |
270 |
270 |
інші джерела |
300 |
|
100 |
100 |
100 |
Адміністрація Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації |
державний бюджет |
405 |
|
135 |
135 |
135 |
інші джерела |
50 |
|
50 |
|
|
кількість заходів |
9 |
|
3 |
3 |
3 |
3) здійснення заходів з популяризації використання програмного забезпечення з відкритим кодом, зокрема через засоби масової інформації та Інтернет |
Держінформнауки |
державний бюджет |
120 |
|
40 |
40 |
40 |
кількість публікацій |
20 |
|
4 |
8 |
8 |
4) підготовка порівняльних характеристик пропрієтарного програмного забезпечення і програмного забезпечення з відкритим кодом та публікація їх у засобах масової інформації та Інтернеті |
- " - |
- " - |
360 |
|
72 |
144 |
144 |
кількість буклетів і довідників |
9 |
|
3 |
3 |
3 |
5) випуск і розповсюдження буклетів, довідників з питань використання програмного забезпечення з відкритим кодом |
Держінформнауки |
державний бюджет |
450 |
|
150 |
150 |
150 |
інші джерела |
250 |
|
150 |
50 |
50 |
кількість публікацій |
9 |
|
3 |
3 |
3 |
6) висвітлення у засобах масової інформації відомостей про хід виконання Державної цільової науково-технічної програми використання програмного забезпечення з відкритим кодом на 2012-2015 роки |
- " - |
державний бюджет |
27 |
|
9 |
9 |
9 |
кількість тренінгів |
30 |
|
30 |
|
|
7) проведення тренінгів з питань встановлення та використання програмного забезпечення з відкритим кодом |
- " - |
- " - |
150 |
|
150 |
|
|
Разом за завданням 9 |
3690 |
192 |
1318 |
1090 |
1090 |
у тому числі |
державний бюджет |
3090 |
192 |
1018 |
940 |
940 |
інші джерела |
600 |
|
300 |
150 |
150 |
Разом за Програмою |
41843 |
4014 |
10823 |
14233 |
12773 |
у тому числі |
державний бюджет |
37688 |
3664 |
10073 |
12973 |
10978 |
інші джерела |
4155 |
350 |
750 |
1260 |
1795 |
................Перейти до повного тексту