1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 30 листопада 2011 р. N 1269
Київ
Про затвердження Державної цільової науково-технічної програми використання в органах державної влади програмного забезпечення з відкритим кодом на 2012-2015 роки
( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 970 від 24.10.2012 N 538 від 07.08.2013 )
Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Затвердити Державну цільову науково-технічну програму використання в органах державної влади програмного забезпечення з відкритим кодом на 2012-2015 роки (далі - Програма), що додається.
( Пункт 2 виключено на підставі Постанови КМ N 970 від 24.10.2012 )
3. Державному агентству з питань науки, інновацій та інформатизації подавати щороку до 1 квітня Кабінетові Міністрів України та Міністерству економічного розвитку і торгівлі інформацію про стан виконання Програми.
4. Міністерствам та іншим центральним органам виконавчої влади забезпечити виконання Програми за рахунок та в межах видатків, передбачених у Державному бюджеті України на відповідний рік, а також інших джерел.
Прем'єр-міністр України М.АЗАРОВ
Інд. 24
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 30 листопада 2011 р. N 1269
ДЕРЖАВНА ЦІЛЬОВА НАУКОВО-ТЕХНІЧНА ПРОГРАМА
використання в органах державної влади програмного забезпечення з відкритим кодом на 2012-2015 роки
Мета Програми
Метою Програми є створення умов для використання в органах державної влади програмного забезпечення з відкритим кодом з урахуванням його функціональних можливостей та оптимізації витрат бюджетних коштів.
Шляхи і способи розв'язання проблеми
Можливі три варіанти розв'язання проблеми, що передбачають:
перший - використання пропрієтарного програмного забезпечення (програмного забезпечення, яке є об'єктом права інтелектуальної власності і використовується лише у спосіб та згідно з умовами, визначеними у відповідних дозволах (ліцензіях), виданих уповноваженими особами), що призведе до загострення проблем, пов'язаних з використанням неліцензійного програмного забезпечення, та необхідності раз на чотири-п'ять років виділяти 400 - 1500 млн. гривень для придбання пропрієтарного програмного забезпечення, а також додаткові кошти для оновлення раніше придбаного програмного забезпечення;
другий - повну заміну в органах державної влади пропрієтарного програмного забезпечення на програмне забезпечення з відкритим кодом, легалізацію неліцензійного програмного забезпечення відповідно до Порядку легалізації комп'ютерних програм в органах виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 4 березня 2004 р. N 253 (Офіційний вісник України, 2004 р., N 10, ст. 586), а також вирішення питань щодо:
створення в найкоротший строк розвинутої інфраструктури формування та розповсюдження програмного забезпечення з відкритим кодом, що потребує значних капіталовкладень;
швидкого переведення даних із форматів, створених з використанням пропрієтарного програмного забезпечення, у формати, створені з використанням програмного забезпечення з відкритим кодом;
локалізації програмного забезпечення з відкритим кодом;
організації перепідготовки державних службовців;
третій, оптимальний - створення умов для поступового впровадження в органах державної влади програмного забезпечення з відкритим кодом із збереженням у разі потреби пропрієтарного програмного забезпечення, визначення доцільності та економічно обґрунтованих строків переходу на використання програмного забезпечення з відкритим кодом для кожного органу державної влади, а також організацію підвищення кваліфікації державних службовців переважно за дистанційною формою навчання.
Розв'язання проблеми здійснюється шляхом:
удосконалення нормативно-правової бази з питань:
- інтелектуальної власності у частині використання програмного забезпечення, зокрема з відкритим кодом;
- міжвідомчої координації використання програмного забезпечення з відкритим кодом;
- координації Держінформнауки діяльності виконавців Програми та проведення моніторингу стану використання органами державної влади програмного забезпечення з відкритим кодом;
створення інфраструктури формування та розповсюдження програмного забезпечення з відкритим кодом, адаптованого до потреб органів державної влади;
визначення механізму координації та державної підтримки зазначеної інфраструктури з метою використання в органах державної влади програмного забезпечення з відкритим кодом;
розроблення адаптованого до потреб органів державної влади з урахуванням вимог у сфері технічного захисту інформації локалізованого базового комплекту програмного забезпечення з відкритим кодом та організації і проведення у разі потреби його експертизи на відповідність вимогам законодавства;
створення з урахуванням вимог у сфері технічного захисту інформації загальнодоступного інформаційного ресурсу з оприлюднення відомостей про програмне забезпечення з відкритим кодом і його технічної підтримки, а також відповідних методичних матеріалів та інструкцій;
формування загальнодержавного фонду алгоритмів та програмного забезпечення з відкритим кодом;
створення умов для функціонування конкурентного середовища надання послуг з розроблення, формування та розповсюдження програмного забезпечення з відкритим кодом, адаптованого до потреб органів державної влади;
визначення на конкурсних засадах підприємства для розроблення методичних засад використання програмного забезпечення з відкритим кодом, його безоплатного розповсюдження в органах державної влади;
підвищення кваліфікації та перепідготовки державних службовців з питань використання програмного забезпечення з відкритим кодом переважно за дистанційною формою навчання;
популяризації використання програмного забезпечення з відкритим кодом та сприяння його розповсюдженню;
забезпечення використання програмних продуктів, які апробовані в органах державної влади та мають технічну підтримку розробників (розповсюджувачів);
реалізація пілотного проекту з використання програмного забезпечення з відкритим кодом, що дасть змогу провести експертизу базового комплекту такого забезпечення, створити дослідний комплекс для тестування програмного забезпечення з відкритим кодом тощо;
проведення ґрунтовного дослідження стану використання програмного забезпечення з відкритим кодом та аналізу ситуації на вітчизняному ринку послуг, пов'язаних з використанням в державному, громадському, приватному секторах та окремих галузях економіки програмного забезпечення з відкритим кодом.
Прогнозні обсяги і джерела фінансування Програми наведені у додатку 1.
Завдання і заходи
Завдання і заходи з виконання Програми визначені у додатку 2.
Очікувані результати, ефективність Програми
Виконання Програми дасть змогу поступово впровадити в органах державної влади програмне забезпечення з відкритим кодом, що сприятиме:
скороченню витрат бюджетних коштів, пов'язаних з легалізацією та придбанням пропрієтарного програмного забезпечення;
спрямуванню бюджетних коштів для надання підтримки вітчизняним розробникам програмного забезпечення з відкритим кодом;
збільшенню частки ліцензійного програмного забезпечення в органах державної влади;
створенню нових робочих місць;
створенню умов для залучення інвестицій у розвиток вітчизняної індустрії програмного забезпечення;
формуванню позитивного ставлення у суспільстві до використання програмного забезпечення з дотриманням прав інтелектуальної власності;
зростанню інтелектуального потенціалу країни.
Очікувані результати виконання Програми наведені у додатку 3.
Обсяги та джерела фінансування
Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів державного бюджету та інших джерел.
Орієнтовний обсяг фінансування Програми становить 41,843 млн. гривень, у тому числі 37,688 млн. - за рахунок коштів державного бюджету, 4,155 млн. - за рахунок інших джерел.
Обсяг фінансування Програми уточнюється щороку під час складання проекту Державного бюджету України на відповідний рік з урахуванням його можливостей.
Додаток 1
до Програми
ПАСПОРТ
Державної цільової науково-технічної програми використання в органах державної влади програмного забезпечення з відкритим кодом на 2012-2015 роки
1. Концепція Програми схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 23 грудня 2009 р. N 1588 (Офіційний вісник України, 2009 р., N 100, ст. 3482).
2. Програма затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2011 р. N 1269.
3. Державний замовник - Держінформнауки.
4. Керівник Програми - Голова Держінформнауки.
5. Виконавці заходів Програми - Держінформнауки, Адміністрація Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації, МОН, Нацдержслужба.
6. Строк виконання: 2012-2015 роки.
7. Прогнозні обсяги та джерела фінансування
Джерела
фінансування
Обсяг
фінансування,
млн. гривень
У тому числі за роками
2012 2013 2014 2015
Державний
бюджет
37,688 3,664 10,073 12,973 10,978
Інші джерела 4,155 0,35 0,75 1,26 1,795
Усього 41,843 4,014 10,823 14,233 12,773
( Додаток 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 538 від 07.08.2013 )
Додаток 2
до Програми
ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ
з виконання Державної цільової науково-технічної програми використання в органах державної влади програмного забезпечення з відкритим кодом на 2012-2015 роки
Найменування
завдання
Найменування
показника
Значення показника Найменування
заходу
Головний
розпорядник
бюджетних
коштів
Джерела
фінансування
Прогнозний
обсяг
фінансових
ресурсів
для
виконання
завдань,
тис.
гривень
У тому числі за роками
усього за роками 2012 2013 2014 2015
2012 2013 2014 2015
1. Удосконалення
нормативно-
правової бази з
питань
використання
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
кількість
нормативно-
правових актів
4 1 2 1 удосконалення
нормативно-
правової бази з
питань
інтелектуальної
власності у
частині
використання
програмного
забезпечення з
відкритим кодом, а
також міжвідомчої
координації
використання
такого
забезпечення
МОН
Держінформнауки
2. Виконання
науково-дослідних
робіт з
розроблення та
використання
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
кількість
документів
2 1 1 1) розроблення
вимог до базового
комплекту
програмного
забезпечення з
відкритим кодом та
сумісності
форматів даних для
органів державної
влади з
урахуванням вимог
щодо забезпечення
безпеки
державний
бюджет
Держінформнауки 150 150
Адміністрація
Державної
служби
спеціального
зв'язку та
захисту
інформації
250 250
кількість
методик
30 30 2) розроблення
методики відбору
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
для формування
базових комплектів
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
- " -
Держінформнауки 300 300
Адміністрація
Державної
служби
спеціального
зв'язку та
захисту
інформації
150 150
кількість звітів 1 1 3) вивчення
питання щодо
визначення шляхів
створення та
розвитку
інфраструктури для
формування та
розповсюдження
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
Держінформнауки - " - 150 150
кількість
стандартів
12 4 4 4 4) розроблення
стандартів
створення та
використання
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
державний
бюджет
Держінформнауки 360 120 120 120
МОН 120 40 40 40
- " - 10 2 4 4 5) розроблення та
впровадження
відкритих
стандартів,
використання
програмного
забезпечення, що
створюється на
замовлення органів
державної влади
- " -
Держінформнауки 280 40 120 120
МОН 120 40 40 40
кількість
глосаріїв
1 1 6) підготовка
глосарія з питань
використання
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
Держінформнауки державний
бюджет
150 150
інші джерела 50 50
Разом за завданням 2 2080 1000 440 320 320
у тому числі державний
бюджет
2030 1000 390 320 320
інші джерела 50 50
3. Створення
інфраструктури
формування та
розповсюдження
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
кількість
програмно-
технічних
комплексів
1 1 1) створення
програмно-
технічного
комплексу реєстру
програмного
забезпечення, що
використовується в
органах державної
влади, з
урахуванням вимог
у сфері технічного
захисту інформації
- " - державний
бюджет
450 450
кількість
записів,
тис. одиниць
286 86 100 100 2) забезпечення
ведення реєстру
програмного
забезпечення, що
використовується в
органах державної
влади
- " - - " - 300 90 105 105
кількість
робочих місць,
на яких
використовується
програмне
забезпечення з
відкритим кодом
120 20 100 3) реалізація
пілотного проекту
з використання
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
- " - - " - 360 60 300
кількість
комплексів
1 1 4) створення
дослідного
комплексу для
тестування
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
Держінформнауки державний
бюджет
560 560
кількість
програмних
засобів
120 20 40 60 5) створення
програмних засобів
для забезпечення
доступу до
устатковання,
визначення
сумісності та
переведення даних
із форматів
інформаційних
систем (баз
даних), створених
з використанням
пропрієтарного
програмного
забезпечення, до
форматів
інформаційних
систем (баз
даних), створених
з використанням
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
- " - державний
бюджет
1270 280 410 580
інші джерела 700 260 440
кількість
складових частин
інфраструктури
3 3 6) створення
технічної,
технологічної та
методологічної
складових частин
інфраструктури
формування та
розповсюдження
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
- " - державний
бюджет
300 300
кількість
інтерфейсів
30 10 10 10 7) розроблення та
впровадження
єдиних прикладних
програмних
інтерфейсів,
плагінів та
динамічних
бібліотек,
необхідних для
забезпечення
сумісності
форматів даних
- " - державний
бюджет
800 300 250 250
інші джерела 100 50 50
кількість систем 1 1 8) створення
автоматизованої
системи проведення
моніторингу
наявності в
Інтернеті
оновлених версій
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
Держінформнауки державний
бюджет
250 250
Разом за завданням 3 5090 510 1830 1325 1425
у тому числі державний
бюджет
4290 510 1830 1015 935
інші джерела 800 310 490
4. Координація
діяльності органів
державної влади та
надання державної
підтримки
інфраструктури
формування та
розповсюдження
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
кількість
методичних
рекомендацій та
довідників
15 5 10 1) розроблення
методичних
рекомендацій та
довідників з
питань
використання
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
- " - державний
бюджет
450 150 300
кількість вимог
та специфікацій
10 10 2) розроблення
загальних вимог та
специфікацій щодо
переведення даних
з форматів
інформаційних
систем (баз
даних), створених
з використанням
пропрієтарного
програмного
забезпечення, до
форматів
інформаційних
систем (баз
даних), створених
з використанням
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
- " - - " - 300 300
кількість
нормативних
документів
8 6 2 3) розроблення
нормативних
документів з
питань
впровадження та
використання
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
- " -
Держінформнауки 210 150 60
Адміністрація
Державної
служби
спеціального
зв'язку та
захисту
інформації
250 250
кількість
бюлетенів
12 4 4 4 4) підготовка,
випуск та
розповсюдження в
органах державної
влади
інформаційних
бюлетенів щодо
використання
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
Держінформнауки державний
бюджет
300 100 100 100
кількість послуг 40 10 10 10 10 5) забезпечення
надання
незалежними
експертами
консультативних
послуг
- " - - " - 640 160 160 160 160
відсоток
наповнення
реєстру
100 14 28 29 29 6) ведення та
забезпечення
функціонування
реєстру компаній,
які надають
послуги з
підтримки та
використання
програмного
забезпечення з
відкритим кодом, з
урахуванням вимог
у сфері технічного
захисту інформації
- " - - " - 336 48 96 96 96
Разом за завданням 4 - " - 2486 208 356 1206 716
5. Створення
локалізованого
базового комплекту
програмного
забезпечення з
відкритим кодом,
адаптованого до
потреб органів
державної влади
кількість
пропозицій
8 8 1) проведення
аналізу пропозицій
щодо використання
в органах
державної влади
базового комплекту
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
- " - - " - 360 360
кількість
складових частин
базового
комплекту
20 20 2) відбір та
локалізація першої
версії базового
комплекту
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
- " - державний
бюджет
1250 1250
інші джерела 350 350
кількість
експертних
висновків
20 20 3) проведення
експертизи першої
версії базового
комплекту
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
Адміністрація
Державної
служби
спеціального
зв'язку та
захисту
інформації
державний
бюджет
800 800
кількість
документів
160 160 4) розроблення
проектної та
програмної
документації щодо
складових частин
базового комплекту
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
Держінформнауки державний
бюджет
1700 1700
інші джерела 500 500
кількість
складових частин
базового
комплекту
80 40 40 5) локалізація та
оновлення нової
версії базового
комплекту
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
- " - державний
бюджет
2535 1300 1235
інші джерела 465 200 265
кількість
експертних
висновків
80 40 40 6) проведення
експертизи нової
версії базового
комплекту
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
Адміністрація
Державної
служби
спеціального
зв'язку та
захисту
інформації
державний
бюджет
1600 800 800
кількість
документів
640 320 320 7) внесення до
проектної та
програмної
документації змін
щодо складових
частин базового
комплекту
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
Держінформнауки - " - 2560 1280 1280
кількість
методик
20 20 8) розроблення
методики
проведення
тестування
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
- " - державний
бюджет
900 900
інші джерела 200 200
кількість
протестованих
компонентів
100 20 40 40 9) проведення
тестування
компонентів
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
- " - державний
бюджет
2140 480 960 700
інші джерела 260 260
кількість
програмних
засобів
5 1 2 2 10) розроблення
програмних засобів
для
автоматизованого
встановлення
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
- " - державний
бюджет
120 24 48 48
кількість
примірників
базового
комплекту
3178 610 2568 11) формування,
оновлення та
розповсюдження
локалізованих
примірників
базового комплекту
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
Держінформнауки державний
бюджет
143 27 116
кількість
комплектів
документів
1 1 12) формування
комплекту
документів,
необхідних для
використання
офісного додатка з
відкритим кодом
- " - - " - 80 80
кількість
примірників
офісних додатків
152 152 13) формування та
розповсюдження
офісного додатка з
відкритим кодом
- " - - " - 14 14
Разом за завданням 5 15977 804 3654 6815 4704
у тому числі державний
бюджет
14202 454 3454 6115 4179
інші джерела 1775 350 200 700 525
6. Створення
загальнодоступного
інформаційного
ресурсу для
оприлюднення
відомостей про
програмне
забезпечення з
відкритим кодом і
його технічної
підтримки
кількість
веб-порталів
1 1 1) створення
веб-порталу з
урахуванням вимог
у сфері технічного
захисту інформації
- " - державний
бюджет
450 450
кількість
матеріалів та
інструкцій
510 255 255 2) розміщення на
веб-порталі
методичних
матеріалів та
інструкцій щодо
використання
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
- " - - " - 280 140 140
кількість
форумів
1 1 3) організація
загальнодоступного
форуму в режимі
реального часу з
питань
використання
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
- " - - " - 40 40
кількість систем 4) створення та
впровадження
автоматизованої
системи:
Держінформнауки державний
бюджет
1 1 проведення
моніторингу та
збору інформації
про використання
програмного
забезпечення з
відкритим кодом з
урахуванням вимог
у сфері технічного
захисту інформації
50 50
1 1 електронного
розміщення
замовлень на
розроблення
програмного
забезпечення з
відкритим кодом з
урахуванням вимог
у сфері технічного
захисту інформації
150 150
кількість курсів 20 10 10 5) організація
курсів
перепідготовки
державних
службовців з
питань
використання
програмного
забезпечення з
відкритим кодом за
дистанційною
формою навчання
Нацдержслужба - " - 150 75 75
кількість
програмно-
технічних
комплексів
1 1 6) створення
програмно-
технічного
комплексу з
підтримки
програмного
забезпечення з
відкритим кодом в
органах державної
влади
Держінформнауки державний
бюджет
900 900
інші джерела 100 100
кількість
запитів,
тис. одиниць
60 20 40 7) забезпечення
функціонування
програмно-
технічного
комплексу з
оброблення запитів
органів державної
влади щодо
використання
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
- " - державний
бюджет
3250 1250 2000
інші джерела 500 500
Разом за завданням 6 5870 75 3005 2790
у тому числі державний
бюджет
5270 75 2905 2290
інші джерела 600 100 500
7. Створення
загальнодержавного
фонду алгоритмів
та програмного
забезпечення з
відкритим кодом
кількість
документів
5 2 3 1) розроблення
нормативних та
розпорядчих
документів і
регламентів
Держінформнауки
кількість сховищ 1 1 2) створення
сховища еталонного
зберігання
проектної
документації щодо
програмного
забезпечення з
відкритим кодом та
відповідного
програмного
забезпечення разом
з комплексною
системою захисту
інформації з
урахуванням вимог
у сфері технічного
захисту інформації
Держінформнауки державний
бюджет
450 450
інші джерела 200 200
Адміністрація
Державної
служби
спеціального
зв'язку та
захисту
інформації
державний
бюджет
360 300 60
кількість
об'єктів у
сховищі
800 400 400 3) забезпечення
функціонування
сховища
Держінформнауки державний
бюджет
816 408 408
Разом за завданням 7 1826 950 468 408
у тому числі державний
бюджет
1626 750 468 408
інші джерела 200 200
8. Організація
навчання та
підвищення
кваліфікації
державних
службовців з
питань
використання
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
кількість курсів 20 10 10 1) організація
курсів підготовки
та підвищення
кваліфікації
державних
службовців з
питань
використання
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
МОН
Нацдержслужба
державний
бюджет
2600 1300 1300
кількість систем 1 1 2) створення
дистанційної
системи
інтерактивної
презентації
мультимедійних
навчальних
матеріалів
Держінформнауки - " - 900 900
кількість курсів 20 20 3) проведення
атестації курсів
дистанційної
підготовки та
перепідготовки
державних
службовців
МОН державний
бюджет
1170 1170
інші джерела 130 130
кількість
державних
службовців, осіб
120 20 100 4) проведення
навчання державних
службовців, що
беруть участь у
реалізації
пілотного проекту
з використання
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
Нацдержслужба державний
бюджет
24 4 20
Разом за завданням 8 4824 1300 2200 4 1320
у тому числі державний
бюджет
4694 1300 2200 4 1190
інші джерела 130 130
9. Популяризація
програмного
забезпечення з
відкритим кодом та
сприяння його
розповсюдженню
кількість звітів 8 2 2 2 2 1) вивчення
світового досвіду
використання в
органах державної
влади програмного
забезпечення з
відкритим кодом
Держінформнауки державний
бюджет
768 192 192 192 192
кількість
вітчизняних і
міжнародних
заходів
9 3 3 3 2) організація та
участь українських
делегацій у
вітчизняних і
міжнародних
симпозіумах,
конференціях та
семінарах з питань
використання
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
Держінформнауки державний
бюджет
810 270 270 270
інші джерела 300 100 100 100
Адміністрація
Державної
служби
спеціального
зв'язку та
захисту
інформації
державний
бюджет
405 135 135 135
інші джерела 50 50
кількість
заходів
9 3 3 3 3) здійснення
заходів з
популяризації
використання
програмного
забезпечення з
відкритим кодом,
зокрема через
засоби масової
інформації та
Інтернет
Держінформнауки державний
бюджет
120 40 40 40
кількість
публікацій
20 4 8 8 4) підготовка
порівняльних
характеристик
пропрієтарного
програмного
забезпечення і
програмного
забезпечення з
відкритим кодом та
публікація їх у
засобах масової
інформації та
Інтернеті
- " - - " - 360 72 144 144
кількість
буклетів і
довідників
9 3 3 3 5) випуск і
розповсюдження
буклетів,
довідників з
питань
використання
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
Держінформнауки державний
бюджет
450 150 150 150
інші джерела 250 150 50 50
кількість
публікацій
9 3 3 3 6) висвітлення у
засобах масової
інформації
відомостей про хід
виконання
Державної цільової
науково-технічної
програми
використання
програмного
забезпечення з
відкритим кодом на
2012-2015 роки
- " - державний
бюджет
27 9 9 9
кількість
тренінгів
30 30 7) проведення
тренінгів з питань
встановлення та
використання
програмного
забезпечення з
відкритим кодом
- " - - " - 150 150
Разом за завданням 9 3690 192 1318 1090 1090
у тому числі державний
бюджет
3090 192 1018 940 940
інші джерела 600 300 150 150
Разом за Програмою 41843 4014 10823 14233 12773
у тому числі державний
бюджет
37688 3664 10073 12973 10978
інші джерела 4155 350 750 1260 1795

................
Перейти до повного тексту